عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

۱۰۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

پنی الکسیاک با اطمینان در کل عرشه در مرکز ورزشی پان آم در تورنتو قدم می گذارد.  او هنگام راه رفتن ، به ظاهر از زیر بار پیروزی ها و شکست های گذشته رها شده و خوشحال است که تازه به لحظه بازگشته است ، هنگام راه رفتن با یک لبخند سریع چشمک می زند.

ستاره بزرگ موفقیت کانادایی در المپیک ریو دومین یکشنبه در ماده 200 متر آزاد را در آزمایشات 2021 شنای کانادا به پایان رساند – آخرین فرصت برای ورزشکاران برای بستن مکان های مورد نظر برای رقابت در توکیو در ماه آینده.

اولکسیاک گفت: “من واقعاً بر این بودم که به عقایدی که قبل از ریو داشتم برگردم.” ، آب استخر هنوز از قاب شش فوت خود می چکد.

“[Back then] من خیلی خونسرد بودم ، واقعاً هیچ انتظاری نداشتم و فقط شنا را سرگرم می کردم و فکر می کنم الان صادقانه دوباره به آن تفکر برگشته ام.  “

تماشا کنید |  مکینتوش در فینال 200 متر اولکسیاک را شکست داد:

سامر مکینتاش 14 ساله در مسابقات شنای المپیک کانادا رکورد کانادایی خود را در گروه سنی 13-14 با زمان 1: 56.19 در ماده 200 متر آزاد زنان شکست. 11:30

حتی قبل از این مسابقات ، اولکسیاک پس از انتخاب پیش از پیش برای بازی های المپیک آماده شده بود.  اما هر بار که او وارد استخر می شود ، این یک گام دیگر به جلو در سفر طولانی و شخصی کشف است.

پنج سال می گذرد که نوجوان 16 ساله متولد تورنتو در صحنه ورزش و ذهن این کشور ظاهر شد.  تا زمانی که دنیای شنا را دنبال نکرده باشید ، احتمالاً هرگز نام الکسیاک را قبل از ریو 2016 نشنیده اید.

در آنجا بود که او چهار مدال کسب کرد – بیشترین امتیاز از کانادایی ها در بازی های تابستانی – تا جوانترین قهرمان المپیک و پرچمدار کشور در مراسم اختتامیه شود.

در ابتدا Oleksiak به جذابیت بعدی خیس شد.

شرکتهایی که تأییدیه می خواهند.  ظواهر بی شماری وجود داشت.  مکان های دادگاه برای بازی های Raptors.  حتی تعاملات توییتر با دریک.

اما انتقال از یک شناگر ناشناخته به یک فرد مشهور به سرعت خیلی زیاد شد.

اولکسیاک در ماه مه به CBC گفت: “من بلافاصله بعد از المپیک می دانستم که قرار است فشاری ایجاد شود ، اما نمی دانستم که این ضربه چقدر سخت است.”

اولکسیاک قبل از به زمین انداختن اولین دادگاه تشریفاتی بازی 2016 تورنتو بلو جیز ، در حالی که چهار مدال ریو خود را نشان می داد ، یک بیس بال برگزار می کند.   (پیتر پاور / مطبوعات کانادایی)

جان اتکینسون ، مدیر شنای کانادا برای نتایج بالا می گوید ، او مجبور به انجام تنظیماتی شد.  پس از همه ، او گفت ، “وقتی شما 15 ، 16 ساله هستید ، وارد سال المپیک می شوید و نسبتاً ناشناخته هستید ، بدون انتظار دیگری غیر از آنچه تعیین می کنید ، وارد می شوید.”

در سال 2017 علاوه بر اینکه با آسیب دیدگی شانه روبرو شد ، اولکسیاک نیز هنگام تمرین دچار ضربه مغزی شد.  در نتیجه ، او در هر رویدادی نتوانست به سکو برود.

 من فکر می کردم که باید برنده باشی و اگر نبازی ، بازنده هستی و دیگر هرگز خوب نخواهی شد.– پنی اولکسیاک

در بازی های Community Community انگلیس در سال 2018 ، او دوباره موفق به کسب مدال انفرادی نشد.  او سپس مسابقات قهرمانی شنای اقیانوس آرام را قبل از انجام کاری که مدتهاست انجام نداده بود ، کنار گذاشت: استراحت کند.

در سالهای پس از ریو ، الکسیاک گفت که او به سرعت زندگی در بالای دنیای شنا را دشوار دید.  فشار ثابت و گاه غیرقابل تحمل بود.

“انتظار می رفت که در هر مسابقه برنده شوم. احساس می کردم مردم واقعاً مرا تماشا می کنند و من همیشه باید بهترین باشم و مهم نیست که چه کاری انجام می دادم ، برای خودم خوب نبود و فکر می کردم برای افراد دیگر. “Oleksiak در ماه مه گفت.

تماشا کنید |  پنی اولکسیاک: فشار شنا به عنوان قهرمان:

پنی اولکسیاک در نوجوانی در المپیک ریو در سال 2016 سلطه داشت ، اما با تحمل فشارهای بعدی ، خودش را تحمل کرد.  او با آدرین آرسنو درباره مقابله با استرس و آماده شدن برای بازگشت به المپیک صحبت کرد. 8:06

“من فکر می کردم شما باید برنده شوید ، و اگر آن را از دست ندهید ، بازنده هستید و دیگر هرگز خوب نخواهید شد.”

او از تعطیلات خود سرحال و پر از انرژی بازگشت.  بیشتر سال 2019 را سپری کرد و در مسابقات تاسیس لیگ بین المللی شنا شرکت کرد ، جایی که تیم وی عنوان قهرمانی را بدست آورد.

با تمرکز بر سال 2020 ، اولکسیاک توجه خود را به آماده سازی برای بازی های المپیک تابستانی توکیو معطوف کرد قبل از اینکه همه گیر همه دنیا را متوقف کند.

“سال گذشته ، چه زمانی [COVID-19] من شروع کردم ، از المپیک کاملاً عصبی بودم ، “اولکسیاک در ماه مارس به رویترز گفت.”  اما به نوعی با این واقعیت کنار آمدم که [the postponement] این یک سال دیگر به من فرصت می دهد تا آماده شوم ، بنابراین من واقعاً از این موضوع هیجان زده شدم و واقعاً بر بهبود آنچه می توانستم متمرکز شدم.  “

اولکسیاک می گوید که بیماری همه گیر به او اجازه داده است تا به زندگی خود در خارج از استخر بپردازد.  او اکنون 21 ساله است ، نه کانادایی های خوش چهره ای که در ریو ملاقات می کنید.

در طول بیماری همه گیر ، اولکسیااک با دوست پسر و بهترین دوست خود نقل مکان کرد ، و کارهایی را انجام داد “ما هرگز وقت آن را نداشتیم” ، مانند لذت بردن از غذای خوب.

تماشا کنید |  همه گیری می تواند بزرگترین چالش بین شناگران کانادایی و سکوهای المپیک باشد:

کانادا در یک دوره طلایی شنا قرار دارد و بسیاری از مدعیان مدال عازم توکیو هستند.  اما همه گیری می تواند بزرگترین چالش بین آنها و تریبون باشد. 11:18

“من احساس خوبی دارم. سرانجام از استرس دیگر همه چیز ، استرس المپیک خارج شدم.”

اتکینسون می گوید که اولکسیاک “پاهای خود را پیدا کرده است” و به نظر می رسد آماده رشد در توکیو است.

“من فکر می کنم که او راه طولانی را در پیش دارد. فکر می کنم او در مکان بسیار خوبی است.”

Oleksiak می گوید تیم کانادایی در طول یک سال گذشته خستگی ناپذیر کار کرده و آماده رقابت با بهترین های جهان شده است.

“هیچ کس نمی داند چه انتظاری از ما داشته باشد. اما امیدواریم که تحت تأثیر آنچه که در این تابستان انجام می دهیم تحت تأثیر قرار گیرد.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۲۰:۵۸
محمد صادق جعفریی

 

جلسه همه جانبه نخست وزیر با رهبران جامو و کشمیر در 24 ژوئن احتمالاً در مورد توافق بر سر ادامه روند دموکراتیک ، توافق بر سر نقشه راه برای برگزاری انتخابات پارلمانی ، با مشارکت همه احزاب در این تمرکز خواهد بود. ، کسانی که با مشکلات آشنا هستند به ET گفتند.  همچنین انتظار می رود در مورد موضوع دولت نیز بحث شود.

پیش از این ، کمیسیون مذاکراتی را با احزاب سیاسی در این کشور انجام داده بود که فاروق عبدالله ، رئیس سابق J&K تحریم کرده بود.  عبدالله در حال حاضر ریاست بیانیه اتحاد خلق در مورد گوپکار (PAGD) را بر عهده دارد.

PAGD در اکتبر سال گذشته به عنوان اتحاد پیش از انتخابات بین چندین حزب سیاسی منطقه در J&K تاسیس شد و هدف آن احیای وضعیت ویژه به همراه ماده 35A ایالت سابق بود.

مقامات افزودند که مرکز همچنین می تواند برای تجزیه و تحلیل وضعیت Covid-19 در کشور تپه ، واکسیناسیون ساکنان و Amarnath Yatra با احزاب سیاسی تماس بگیرد.

دولت J&K گفت که 76٪ از جمعیت آن واکسینه شده اند و در چهار منطقه میزان واکسیناسیون 100٪ بوده است.  در مورد پروژه های توسعه ، مرکز احتمالاً تحریم یک طرح توسعه صنعتی را که در فوریه سال جاری ابلاغ شده اعلام می کند.  طرح برنامه ریزی شده کل هزینه مالی 28400 کرون تا سال 2037 دارد و چهار نوع مشوق را فراهم می کند – مشوق های سرمایه گذاری سرمایه ، یارانه های سود سرمایه ، مشوق های مالیات بر کالاها و خدمات و یارانه های سود در گردش سرمایه.

روز شنبه ، آژای بالا ، وزیر کشور اتحادیه ، هر 14 رهبر سابق سیاسی را به جلسه دعوت کرد و از آنها خواست گزارش منفی درباره Covid-19 ارائه دهند.  چهار معاون رئیس جمهور سابق ایالت سابق – رهبر کنگره تارا چند ، رهبر کنفرانس خلق مظفر حسین بایگ و رهبران BJP نیرمالگ سینگ و کاویندر گوپتا – نیز به جلسه دعوت شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۸
محمد صادق جعفریی

 

مقامات گفتند که یکی از اعضای گروه کر مردان ، روز شنبه در یک رژه غرور در فلوریدا جنوبی ، عمداً به همکاران خود ضربه زد و یک خواننده گروه را کشته و دیگری را به شدت زخمی کرد.

معاون شهردار Wilton Manors Paul Raleigh و شهردار Fort Lauderdale دین Trantalis گفتند که تحقیقات اولیه نشان داد که این یک تصادف است.  این راننده 77 ساله بازداشت شد ، اما پلیس گفت هیچ اتهامی در این زمینه ارائه نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

پلیس فورت لودردیل در یک خبرنامه گفت که وی در انتظار شروع رژه در حال پیشروی بود که ماشین به سرعت غیرمنتظره ای شتاب گرفت و به آنها برخورد کرد.  وی در حال همکاری با پلیس است که به گفته وی بعید است در این امر مواد مخدر یا الکل درگیر شود.  هیچ دستگیری انجام نشده است

پلیس گفت که بازمانده بهبود می یابد.

“تصادف” همراه با این واقعیت که راننده عضو یک خانواده 25 نفره از مردان همجنسگرای بود توسط رئیس جمهور جاستین نایت برای اولین بار تایید شد.

نایت در بیانیه ای به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: جرم نفرت

گلها در محلی که یک راننده شنبه شب با شروع رژه پراید با تماشاگران تصادف کرد ، یک نفر را کشته و یک نفر را به شدت مجروح کرد ، یکشنبه 20 ژوئن 2021 ، در فورت لودردیل ، فلوریدا.  مقامات گفتند که این حادثه یک حادثه بود ، اما در ابتدا باعث گمانه زنی هایی شد که یک جنایت نفرت انگیز را هدف قرار داده و جامعه همجنس بازان را هدف قرار داده است.  راننده و قربانیان همگی اعضای همجنسگرایان فورت لادردیل بودند که در رژه پراید پرستون ویلتون مانورز شرکت کردند.

جوی اسپیرز ، 25 ساله ، امروز شنبه در ایالات متحده گفت که در حال نزدیک شدن به شروع رژه است که دید کامیون از میان جمعیت عبور می کند.

اسپیرز گفت: “ناگهان می بینم که این کامیون پیاده شد و فقط از میان مردم عبور می کند.”

اسپیرز با عواقب ویدئویی ، مردی را روی زمین نشان داد.  اسپیرز گفت که وی و افرادی که با او بودند ، حدود یک ساعت در پارکینگ محلی دبیرستان محلی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا اینکه اجازه دادند منطقه را ترک کنند.  سپس آنها شروع به راهپیمایی کردند.

بر اساس وب سایت این رویداد ، رویداد ویلتون مانورز پراید هر ساله در ماه ژوئن برگزار می شود.  بر اساس دفتر سرشماری ایالات متحده ، این شهر شهری در شهرستان بروارد است که حدود 13000 نفر جمعیت دارد.

داستان ادامه دارد

ترانتالیس ، اولین شهردار آشکارا همجنسگرایان فورت لودردیل ، در ابتدا به خبرنگاران گفت که این عمل عمدی بوده است ، و این باعث سردرگمی شنبه شب شد.

وی روز یکشنبه در بیانیه ای در توئیتر گفت: “این باعث ترس و وحشت من و همه اطرافم می شود … من می ترسیدم که براساس آنچه فقط روی پای خود دیدم عمدی باشد.”  با ادامه جمع آوری حقایق ، تصویری از تصادفی که در آن یک کامیون از کنترل خارج شد ، پدیدار می شود. »

عکس ها و فیلم از صحنه نشان داد که نماینده آمریکایی حزب دموکرات ، دبی واسرمن شولتز ، هنگام حضور در کابریولت در مراسم رژه ، اشک می ریخت.

واسرمن شولتز شنبه شب در بیانیه ای گفت که او در امنیت است اما “از دست دادن زندگی به شدت متزلزل و ویران شده است.”

وی گفت: “من از آنچه در این جشن رخ داده بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام.”  “بگذارید خاطره زندگی از دست رفته یک برکت باشد.”

سخنگوی گروه کر گفت که مدیر نمی خواهد مصاحبه کند ، افزود که بسیاری از اعضای گروه کوچک شاهد سقوط مرگبار بوده اند و به شدت متزلزل شده اند.

رالی گفت: “دلیل اینکه کل افرادی مانند ویلتون مانور هستند ، یک خانواده بزرگ است و این نحوه رفتار ما با یکدیگر است … و این واقعاً بسیاری از مردم را لرزاند.”  “حتی اگر این یک تصادف باشد ، این فقط از دست دادن جان است.”

مشارکت: گریس هاوک ، ایالات متحده آمریکا امروز ؛  آسوشیتدپرس

این مقاله در اصل در ایالات متحده آمریکا امروز ظاهر شد: مقامات می گویند: سقوط رژه فلوریدا یک حادثه بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۰۵:۵۷
محمد صادق جعفریی

 

NSW شامل قایقران عقب خروس ها ، آنگوس کرشتون و مهاجم استورم ، دیل فینوکان ، برای جایگزینی جیک تربوویویچ مصدوم برای State of Origin II شد.

امتیاز کلیدی:

درج Crichton و Finucan به مربی براد فیتلر گزینه های بیشتری در بسته قبلی خود می دهد

روز دوشنبه ، هری گرانت از کوئینزلند اسکن از تاندون آسیب دیده خود را انجام می دهد

آبی ها در اوایل این ماه در افتتاحیه سری 50-6 در تاونزویل پیروز شدند

اما مارون ها که صبح روز دوشنبه ترکیب خود را اعلام می کنند ، از ورزشگاه هری گرانت فاحشه برای Origin II که یکشنبه شب آینده در بریزبن بازی می شود ، عرق می کنند.

گرانت هنگام بازی در طوفان ملبورن مقابل تیمهای وستز تایگرس شنبه شب در ناحیه پا از پا آسیب دید.  او دوشنبه اسکن می کند.

علاوه بر گرانت ، انتظار می رود که مارون ها بدون AJ Brimson بازیکن Origin I باقی بمانند ، زیرا مدافع Titans از آن بازی در تاونزویل به دلیل زانو زدگی بازی نکرده است.

آبی ها ترجیح دادند 20 بازیکن را به ترتیب حروف الفبا و نه یک ترکیب اصلی ، انتخاب کنند و کوئینزلند را به تیم خود حدس بزنند.

این تیم دو فرصت به مربی آبی پوش براد فیتلر ارائه می دهد ، یکی از آنها باعث می شود فینوکان پس از اولین حضورش در سال 2019 وارد کشور شود.

 دال فینوکان سال گذشته اولین بازی خود را در کشور مبدا انجام داد.(

AAP: دن هیمبراخت

)

گزینه دیگر می تواند کریختون را به عنوان یک قایقران بیاورد که می تواند در صورت لزوم یکشنبه آینده یا از روی نیمکت یا در ترکیب اصلی در میانه زمین بازی کند.

به هر حال ، به نظر می رسد پین هاس پس از ترک نیمکت در Origin I شروع خواهد کرد.

تیم در غیر این صورت بدون تغییر است ، زیرا روز دوشنبه در حال آماده سازی پرواز به Kingsleaf در قسمت شمالی نیو ساوت ولز است.

آبی ها در اوایل این ماه 50-6 افتتاحیه این سریال را برنده شدند ، اما انتظار دارند که مارون ها پیشنهاد دیگری در بریزبن داشته باشند.

آنها از زمان تصمیم 2005 پیروزی سریالی برای لانگ پارک ثبت نکرده اند ، در حالی که آخرین پیروزی در هر مسابقه در سال 2017 رقم خورده است.

آبی ها در 57 بازی خانگی خود در لانگ پارک فقط 19 برد و در 14 بازی گذشته تنها دو برد کسب کرده اند.

ناتان کلاری ، هافبک آبی ها گفت: “این همیشه یک چالش خوب در سانکورپ (لانگ پارک) و چیزی است که همه منتظر آن هستند.”

“ما می دانیم که تیم کاملا متفاوتی در کوئینزلند و یکی از سخت ترین بازی هایی که انجام می دهیم ظاهر خواهد شد.

“این یک مکان بسیار دشوار برای بازی است. تا همین اواخر ، این مکان برای Broncos بود.

“هواداران آنجا همیشه عقب می مانند و آنها یک پا دیگر در آنجا بازی می کنند بزرگ می شوند.”

تیم آبی: جاش آدوکار ، ناتان کلیر (وی سی) ، دیمین کوک ، آنگوس کریختون ، دیل فینوکان ، کمپبل گراهام ، پین هاس ، اپیسای کروسائو ، جاروم لوئی ، لیام مارتین ، لترل میچل ، کامرون موری مورفی ، جونیور ، طارق سیمز ، جیمز تدسکو (ج) ، برایان تو ، تام تربویویچ ، جک ویگتون ، ایسا یئو

AAP / ABC

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۰۰:۵۷
محمد صادق جعفریی

 

به دلیل عدم اقدام هماهنگ ، ویروس همچنان در برزیل گسترش می یابد

مرگ و میر ناشی از کوید 19 در برزیل ، دومین مورد بزرگ در جهان ، از 500000 نفر گذشته است ، زیرا کارشناسان می گویند شیوع این بیماری در میان واکسیناسیون آهسته و شروع زمستان می تواند بدتر شود.

در حالی که رئیس جمهور جائر بولسونارو از حمایت از اقداماتی مانند فاصله اجتماعی خودداری می کند ، ویروس همچنان گسترش می یابد.

موسسه بهداشتی فیوکروز می گوید که اوضاع “حیاتی” است.  فقط 15٪ از بزرگسالان کاملاً واکسینه شده اند.

کنگره در حال بررسی نحوه برخورد دولت با بیماری همه گیری است.

اما دکتر ناتالیا پاسترناک تاشنر ، میکروبیولوژیست در انستیتوی علوم ، به بی بی سی گفت که نشانه های کمی از کند شدن افزایش تلفات مشاهده کرده است.

وی گفت: “مردم در برزیل خسته شده اند و اکنون در حال عادی سازی مرگ هستند ، بنابراین من فکر می کنم ما هنوز یک راه طولانی در پیش داریم.”

“اگر نتوانیم رفتار مردم را تغییر دهیم و اگر کمپین هایی برای استفاده از ماسک ، فاصله اجتماعی و واکسیناسیون مستقیماً از دولت مرکزی نداشته باشیم ، قادر به کنترل آن نخواهیم بود.”

رئیس جمهور بولسونارو به دلیل عدم اجرای یک واکنش هماهنگ ملی و بدبینی نسبت به واکسن ها ، قفل ها و الزامات استفاده از ماسک هایی که سعی در شل کردن دارد ، مورد انتقاد قرار گرفته است.

در تجمعات ریودوژانیرو ، برزیل و جاهای دیگر مردم بنرهایی با شعارهایی مانند “بولسونارو باید برود” یا به سادگی “500000” را حمل می کردند.

رابرت آلمیدا ، مرد 50 ساله راهپیمایی در ریو ، به خبرگزاری فرانسه گفت: “موضع او در مورد کوید و انکار او پوچ است. او واقعیت و عقل سلیم را رها کرده است. این قابل توضیح نیست ، این سوررئال است.”

در برزیل از جمله در شهر کویابا اعتراضاتی صورت گرفت

معترض دنیس آزودوو به رویترز گفت: “مصونیت گله کمکی نخواهد کرد. تنها مصونیتی که می توانید با واکسن داشته باشید. هیچ درمان اولیه ای وجود ندارد. من میلیون ها دوست خود را از دست داده ام ، تقریباً یک پسر عموی خود را از دست داده ام … مردم یتیم ، بی پدر ، بی مادر و بدون فرزند هستند. “

داستان ادامه دارد

رئیس جمهور گفت تأثیرات محاصره بر اقتصاد از ویروس بدتر خواهد بود و تأکید کرد که وی برای خرید واکسن از چندین کشور تمام تلاش خود را انجام داده است.

اما مخالفان او را به تأخیر در امر سفارشات واکسن به دلایل سیاسی متهم کرده اند ، زیرا وی به طور مداوم شدت همه گیری را نادیده گرفته است.

نمودار کشورهای با بیشترین موارد در آمریکای لاتین و کارائیب ، که برزیل را بدترین نشان می دهد

انواع شیوع ویروس از جمله شیوع اولین بار در منطقه آمازون که اکنون به عنوان گاما شناخته می شود ، به شیوع در برزیل دامن زد.  در هفته گذشته به طور متوسط ​​روزانه 70000 مورد تأیید شده است.

فیوکروز گفت: “برزیل با یک سناریوی حساس برای انتقال جامعه روبرو است … با احتمال بدتر شدن در هفته های آینده به دلیل شروع زمستان.”

میزان اشغال تخت های مراقبت های ویژه در بیشتر کشورها یا بیش از 80٪ باقی مانده است و کارشناسان هشدار می دهند که شروع زمستان در نیم کره جنوبی در هفته آینده می تواند منجر به عفونت های بیشتر شود.

در توییتلیدیان کونه گفت که پدرش قبل از مرگ در یک بیمارستان شلوغ در برزیل ، چهار روز برای مراقبت های ویژه منتظر ماند.  وی نوشت: “من هنوز فکر می کنم اگر او زودتر از مراقبت های لازم برخوردار می شد ، زنده بود.”

در توئیتر ، مارسلو کوئروگا ، وزیر بهداشت با ابراز همبستگی با “پدران ، مادران ، دوستان و اقوام” کشته شدگان ، گفت: “500،000 جان خود را به دلیل بیماری همه گیر برزیل و جهان از دست داده است.

فقط ایالات متحده گزارش بیشتر از مرگ و میر مربوط به Covid-19.

میانگین هفت روز مرگ و میر روزانه در برزیل از مارس تاکنون بیش از 1500 نفر است.  گونزالو وچینا ، رئیس سابق تنظیم کننده سلامت آنویسا ، گفت که پیشرفت کند برنامه واکسن موجب هزینه های جان افراد شده و خواهد شد.

وی گفت: “500000 مرگ وجود دارد و متأسفانه این روند همچنان افزایش می یابد زیرا افزایش پوشش واکسین کمی مدتی طول می کشد. شاید امسال نیز دشوار باشد زیرا ما به تأمین واکسن های خریداری شده خیلی دیر بستگی داریم.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۱۹:۵۸
محمد صادق جعفریی

 

ما ایمیلی با دستورالعمل های ایجاد رمز ورود جدید ارسال کردیم.  رمز ورود فعلی شما تغییر نکرده است.

ما برای ایجاد یک گذرواژه جدید پیوندی برای شما ارسال خواهیم کرد.

{* #forgotPasswordForm *}

پست الکترونیک

{* adresa سنتیSignIn_email *}

{* دکمه ForgotPassword_send *}

{* / ForgotPasswordForm *}

{* #legalAcceptancePostLoginForm_radio *}

نام نمایش داده می شود

{* traditionalRegistration_displayName *}

پست الکترونیک

{* پست الکترونیک *}

با علامت زدن این کادر ، من شرایط استفاده و رازداری راجرز مدیا را می پذیرم.

بارگذاری …

{* / legalAcceptancePostLoginForm_radio *}

{* mergeAccounts *}

{* public_profileBlurb *}

نام نمایش:

{* نمایش عمومی_نام *}

{* public_name *} {* public_gender *} {* public_birthdate *} {* public_emailAddress *} {* public_address *} {* public_phoneNumber *}

از دست ندهید – برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید!  (تقریباً 1 تا 2 در هفته)

اطلاعات حساب خود را به روز می کنید …

هنگام تلاش برای به روزرسانی داده های شما خطایی روی داد.  لطفا با ما تماس بگیرید.

خوش برگشتی {* WelcomeName *}!!

{* loginWidget *}

یا

خوش برگشتی !!

{* # فرم اطلاعات کاربر # *

{* adresa سنتیSignIn_email *}

{* traditionalSignIn_password *}

{* سنتیSignIn_signInButton *}

{* / userInformationForm *}

یا

{* #tradAuthenticateMergeForm *}

{* سنتیSignIn_emailAddress *} {* mergePassword *}

{* backButton *} {* سنتیSignIn_signInButton *}

 {* / tradAuthenticateMergeForm *}

وارد Sportsnet شوید

مشترک شدن در خبرنامه های لیگ

ورزش های خارق العاده ای انجام دهید

{* # ثبت نام فرم_رادیو_2 *}

نام کوچک

{* سنتی_ثبت_نام *}

نام خانوادگی

{* نام سنتی_ثبت نام *}

نمایش نام

{* traditionalRegistration_displayName *}

پست الکترونیک

{* adidressRegistration_emailAddress *}

گذرواژه ایجاد کنید

{* passwordRegistration_password *}

از دست ندهید – برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید!  (تقریباً 1 تا 2 در هفته)

با علامت زدن این کادر ، من شرایط استفاده و رازداری راجرز مدیا را می پذیرم.

{* createAccountButton *}

{* / registrationForm_radio_2 *}

{* loginWidget *}

ایمیل تنظیم مجدد رمز عبور خود را بررسی کنید.

ما ایمیلی با دستورالعمل های ایجاد رمز ورود جدید ارسال کردیم.  رمز ورود فعلی شما تغییر نکرده است.

ما این کد تنظیم مجدد رمز عبور را تشخیص ندادیم.  آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا آدرس جدیدی دریافت کنید.

{* #resetPasswordForm *}

{* سنتیSignIn_emailAddress *} {* / resetPasswordForm *}

گذرواژه ی شما با موفقیت تغییر کرد.

{* newPasswordForm *}

رمز عبور جدید

{* رمز عبور جدید *}

رمز ورود جدید را دوباره وارد کنید

{* newpasswordConfirm *} {* / newPasswordForm *}

از اینکه آدرس ایمیل خود را تأیید کردید متشکریم

متأسفیم ، ما نتوانستیم این آدرس ایمیل را تأیید کنیم.  ایمیل خود را در زیر وارد کنید و ما ایمیل دیگری برای شما ارسال خواهیم کرد.

{* #resendVerificationForm *}

{* سنتیSignIn_emailAddress *} {* / resendVerificationForm *}

وارد Sportsnet شوید

مشترک شدن در خبرنامه های لیگ

ورزش های خارق العاده ای انجام دهید

{* # فرم اطلاعات کاربر # *

پست الکترونیک

؟شما ممکن است با یک حساب Rogers Media دیگری حسابی ایجاد کرده باشید که می تواند برای ورود به سیستم در اینجا استفاده شود.

{* adresa سنتیSignIn_email *}

کلمه عبور

{* traditionalSignIn_password *}

{* traditionalSignIn_signInButton *}

{* سنتیSignIn_createButton *}

{* / userInformationForm *}

{* loginWidget *}

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۵۸
محمد صادق جعفریی

 

با توجه به اینکه شورای مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) نحوه محاسبه نمرات پایه 12 را اعلام می کند ، دانش آموزان اکنون تا پایان ماه ژوئیه زمان اعلام نتایج فرصت دارند.

دانش آموزان از این شهر با استفاده از وقت خود ، برای آمادگی برای امتحانات ورودی و همچنین سرگرمی ها ، به آنها کمک کردند تا بر استرس سال نامشخص تحصیلی ناشی از بیماری همه گیر غلبه کنند.

“جی. داریکا” ، دانش آموز از مدرسه CBSE در گفت: “من برای آماده شدن برای امتحانات بنیاد CA در کلاس ها ثبت نام کرده بودم و تقریباً در دوره های مربیگری برای آنها شرکت می کردم. اکنون زمان بیشتری برای اختصاص دادن به آن اختصاص داده شده است.” شهر.  او گفت ، با این حال ، سیاست مارک تجاری اعلام شده توسط CBSE او را نگران کرد ، زیرا آنها همچنین نتایج کلاس 11 را در نظر می گیرند.

سای سانجی ، دانشجوی گروه تحقیق ، گفت: “من جدا از آمادگی برای کنکور دانشگاه ، علاقه مندی به موسیقی و رقص کلاسیک را نیز به طور فعال دنبال می کنم. این برای من یک عامل استرس جدی بود.”

دانش آموزان کلاس 12 از سال تحصیلی 2020-21 ، امتحانات هیئت مدیره به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاد و بعداً لغو شد.  مدارس همچنین تلاش می کنند تا با دریافت نتایج دانش آموزان پایه دوازدهم با دانش آموزان کلاس 12 در تماس باشند.

“دانش آموزان به ما مراجعه کرده اند و برای کمک به آنها برای درخواست کالج در خارج از کشور از ما کمک می گیرند و همچنین می توانند با معلمان خود تماس بگیرند. پس از اعلام نتایج CBSE – پاسخ متفاوتی در بین دانشجویان وجود دارد. او انتظار داشت امتحانات برگزار شود و او به خوبی آماده می شد ، آنها ناامید شدند “، گفت: PG Subramanian ، کارگردان ، راجاجی ویدیاشرمام از بهوان.

در طول یک سال گذشته ، بسیاری از مدارس اقداماتی را انجام داده اند تا دانش آموزان بتوانند به طور مجازی با مشاوران ارتباط برقرار کنند و با آنها صحبت کنند.  سرینیواسا راگاوان ، مدیر Bala Vidya Mandir گفت: “این امسال نیز ادامه دارد.”  وی گفت: بسیاری از دانش آموزان و والدین از تصمیم هیئت مدیره در نظر گرفتن عملکرد کلاس 11 خود متعجب شدند.

به دنبال ابلاغی درباره سیاست محاسبه نمرات ، از مدارس CBSE خواسته شد تا 23 ژوئن کمیته های عملکردی را ایجاد کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۰۴:۵۷
محمد صادق جعفریی

 

اگر مجموعه ای از سکه های کمیاب دارید که امروز تقریباً از بازار خارج شده اند ، یک فرصت واقعی برای برنده شدن لاک های روپیه ای دارید.  سکه دو روپیه که می تواند تا پنج روپیه برای شما بیاورد ، هم اکنون در بستر تبلیغاتی Quikr فروخته می شود.  خریداران وب سایت مستقر در بنگلور مایل به پرداخت مبالغ سنگین در ازای سکه قدیمی هستند.

سکه تولید شده در سال 1994 ، یک پرچم هند در یک طرف دارد و ارزش آن 5 روپیه در وب سایت Quikr است.  در حالی که ارزش یک سکه روپیه که قبل از استقلال ضرب شده و عکس ملکه ویکتوریا روی آن چاپ شده است ، 2 روپیه تخمین زده می شود.

سکه دیگری نیز در سال 1918 ضرب شده است ، انتظار می رود سکه یک روپیه با تصویر جورج پنجم پادشاه انگلیس با 9 روپیه عظیم به فروش برسد.

اگرچه این سکه های کمیاب قطعاً مقدار خوبی برای شما به همراه خواهد داشت ، همچنین به خریدار و فروشنده بستگی دارد که برای معامله سکه چه ارزشی را قبول کنند.

اگر چنین سکه های کمیاب دارید و می خواهید قیمت خوبی از آنها دریافت کنید ، ابتدا باید در وب سایت هایی ثبت نام کنید که تجارت مستقیم خریداران و فروشندگان را تسهیل می کند.  سپس باید روی عکس سکه خود کلیک کنید و آن را برای فروش در وب سایت قرار دهید.  خریداران علاقه مند با شما تماس خواهند گرفت و می توانید قیمت را با آنها مذاکره کنید.

یک یادداشت قدیمی با 10 روپیه می تواند 25000 روپیه برای شما به ارمغان بیاورد.  جزئیات را بدانید

یک اسکناس قدیمی 10 روپیه ای در کیف پول یا کیف پول شما می تواند در عرض چند دقیقه 25000 روپیه را بدون رفتن به جایی انجام دهد.  وب سایت Coinbazzar بستری را برای افرادی که دارای یادداشت های منحصر به فرد و قدیمی هستند فراهم می کند تا آن را به صورت آنلاین بفروشند و درآمد کسب کنند.  با این حال ، یادداشت 10 روپیه ای باید برخی ویژگی ها را داشته باشد تا به 20 هزار روپیه برسد.  این یادداشت باید دارای یک ستون آشوکا در یک طرف و یک قایق در طرف دیگر چاپ شده باشد.  این یادداشت در سال 1943 در زمان حاکمیت انگلیس در هند صادر شد.  این یادداشت باید توسط فرماندار وقت RBI CD Deshmuh امضا شود.  علاوه بر این ، 10 روپیه باید در دو انتهای یادداشت پشت آن به انگلیسی نوشته شود.

اگر اسکناس 10 روپیه ای با این ویژگی ها دارید ، می توانید آن را بصورت آنلاین در بستر Coinbazzar بفروشید.  خریداران این سیستم عامل هزاران پول برای دریافت اسکناس و سکه های قدیمی نادر پرداخت می کنند.

همه اش را بخوان آخرین خبرها، خبر فوری و اخبار مربوط به ویروس کرونا اینجا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۵۷
محمد صادق جعفریی

 

روز جمعه ، دادگاه عالی پاتنا خاطرنشان کرد که عدم تمایل دولت بیهار برای قرار دادن قربانیان ایالت COVID در دامنه عمومی درخواست نشده است.  یک میز جداگانه ، متشکل از رئیس دادگستری سانجی کارول و قاضی S. Kumar ، هنگام گوش دادن به PIL ثبت شده توسط شیوانی کاوشیک و دیگران برای مدیریت COVID ، مشاهده را انجام داد.

“به هر دلیلی ، دولت ایالت تمایلی به قرار دادن قربانیان COVID در دامنه عمومی ندارد.

دادگاه گفت: “از نظر ما ، مقاومت خواسته نشده است ، زیرا چنین اقدامی توسط هیچ قانونی محافظت نمی شود و همچنین با اصول تثبیت شده حاکمیت خوب همخوانی ندارد.”

وی گفت که شفافیت مشخصه حاکمیت خوب است ، به ویژه در عصر امروز ، که هم مرکز و هم دولت متعهد به موفقیت و سیاست ملی دسترسی و اشتراک داده (NDSAP) ، 2012 هستند.

“به آسانی آسان ، سال این است که آیا بیش از 10 کرور از Bihar حق دارند از طریق یک پلت فرم دیجیتال از تعداد مرگ و میرهای رخ داده در ایالت طی COVID-19 اطلاع داشته باشند و آیا دولت تعهد متناظر برای افشای هر یک را دارد؟ داوطلبانه یا طبق قانون پیش بینی شده است “، دادگاه گفت.

در اوایل این ماه ، بیهار تعداد کشته شدگان خود را از 5424 به 9375 مورد اصلاح کرد و 3،951 مورد مرگ گزارش نشده را اضافه کرد.

دادگاه همچنین از دولت ایالت خواست تا به ویژه در مناطق روستایی مردم را در مورد حق دریافت اطلاعات بصورت آنلاین آگاه سازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۰۸:۵۷
محمد صادق جعفریی

 

ریچارد بلاند در دور دوم مسابقات اوپن آمریکا پیش افتاد.

مرد 48 ساله انگلیسی ماه گذشته برای اولین بار مسن ترین پیروز تور اروپا شد و بازی خوب خود را در Torrey Pines ادامه داد.

Bland با 1 تا 70 باز شد و شش پرنده را شلاق زد تا در دور دوم 67 را به زیر دریا شلیک کند.  او در طبقه 5 است و با یک سبقت از راسل هنلی که در دور اول با لوئی اوستهایزن پیش افتاد ، پیش می رود.

بلاند پس از شوت در دور آخر 66 ، برای اولین بار از ماه 478 در حرفه بلفری ماه گذشته پیروز شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۰۳:۵۷
محمد صادق جعفریی