عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

هم افزایی بین لیگ نخبگان بسکتبال کانادا و بسکتبال کانادا هرگز بیش از اکنون مشهود نبوده است.

بسکتبال کانادا کاملاً مورد توجه قرار گرفته است: تیم بانوان در 16 ماه اخیر اولین بازی های خود را انجام داده است و تیم مردان کمتر از یک هفته با آخرین فرصت خود در مسابقات مقدماتی المپیک در ویکتوریا فاصله دارد.

در همین حال ، CEBL سومین فصل خود را آغاز می کند ، پنجشنبه شب هنگامی که جک های سیاه اتاوا میزبان شیرهای رودخانه نیاگارا هستند ، افتتاح می شود.

این بازی با یک ستاره غایب خواهد بود – نگهبان River Lions Trae Bell-Haynes در حال حاضر در اردو با تیم ملی مردان در Tampa ، Florida است.  با توجه به هجوم اخیر ترک شدگان و عدم عمق محافظت ، بازیکن 25 ساله ضربه مناسبی در ایجاد تیم دارد.

نیک پرستار مربی کانادایی از بل هاینز ، بازیکن تهاجمی فعال در لیگ سال آلمان ، به عنوان یکی از سه محافظی که برای بازی پشت سر بازیکن احتمالی کوری جوزف در روز دوشنبه ، نام برد ، نام برد.

“[He’s] با آمدن یک سال واقعا خوب در آلمان ، یک حس مدیریت تیم واقعا خوب است.  … او توانایی خوبی در برداشتن و پرتاب کردن دارد ، چند هواپیمای سریع سریع روی خود دارد ، از هبوط و فرود به سرعت پایین می آید. “

اگر او به عنوان یکی از 12 نفر در این لیست قرار بگیرد و اگر کانادا بلیط خود را به توکیو رزرو کند ، بل-هاینز می تواند کل فصل CEBL را از دست بدهد.

مایک موریل ، کمیسیونر CEBL می گوید ، و این بخشی از این موضوع است.

“این راه است. این قابلیت دسترسی است. ما همچنان فرصت هایی را برای ادامه بازی و پیشرفت پسران فراهم می کنیم و این آنها را برای مسابقات بین المللی آماده می کند [basketball]،” او گفت.

پانزده بازیکن CEBL برای تیم ملی بازی کرده اند ، در حالی که 7 بازیکن در مسابقات مقدماتی FIBA ​​AmeriCup 2022 حضور دارند.الکس جانسون از Hamilton Hadden Burgers در مسابقات انتخابی 3/3 المپیک اخیر واجد شرایط حضور در کانادا بود.

تماشا کنید | دادگاه های شمال تجسمات فصل 2021 CEBL:

Vivek Jaok با مفسر CEBL شان وودلی برای بحث در مورد فصل آینده CEBL که از پنجشنبه 24 ژوئن آغاز می شود ، نشسته است. 6:44

CEBL ، که در آن 75 درصد بازیکنان فعلی کانادایی هستند ، تنها لیگ محلی حرفه ای است که با کانادا بسکتبال همکاری می کند ، و این یک تمایز اصلی برای تلاش برای تشکیل لیگ کانادا است.

گلن گرونوالد ، رئیس و مدیرعامل بسکتبال کانادا ، می گوید این لیگ کارها را “به روش صحیح” انجام داده است.

“آنها به طور کامل با ما همکاری می کنند و از تلاش های ما پشتیبانی می کنند ، همانطور که ​​ما با آنها کار می کنیم. تعداد بازیکنان کانادایی که می توانند در مقابل دوستان و خانواده بازی کنند مهم است. و توانایی سرگرم کردن هواداران در بهار و تابستان توسعه ، “او گفت. گرونوالد.

رشد محلی

در خارج از بازارهای محلی ، CEBL می تواند به کانادایی ها دسترسی پیدا کند و دسترسی زیادی به سایر ورزش های حرفه ای نداشته باشد.  در تورنتو هیچ تیمی وجود ندارد اما در انتاریو همیلتون ، نیاگارا ، اتاوا و گلف حضور دارند.  ونکوور وجود ندارد اما دره فریزر در بریتیش کلمبیا وجود دارد

از 19 بازیکن حاضر در اردو با تیم کانادا ، هشت نفر شهرهای خود را به عنوان تورنتو ذکر کرده اند و سه بازیکن دیگر از مناطق همسایه برامپتون ، می سی سیاگا و وان هستند.

CEBL نه تنها می تواند به بازارهای جدید نفوذ کند و هم استعدادهای بسکتبال بیشتری را در کشور ایجاد کند ، بلکه فرصت های بیشتری را برای کسانی که در صنعت هستند نیز فراهم می کند.

موریل گفت: “اتحاد ما با بسکتبال کانادا بسیار مستحکم است زیرا ما صدها و صدها نفر را به کار می گیریم که به یک روش ، شکل یا فرم زیر پرچم کانادا در بسکتبال قرار می گیرند.”

“و مهمتر از همه ، ما اکنون نه تنها برای بازیکنان و مربیان ، بلکه برای مدیران و کارکنان پشتیبانی ، اپراتورهای تلویزیون و مقامات نیز مسیر پیشرفت را فراهم کرده ایم و شما آن را چنین می نامید.”

در داخل کشور ، انتظار می رود CEBL فصل آینده به مونترال گسترش یابد.  در NBA ، کریس بوچر ، لوگوانتس دورت و هام بیرچ اخیراً اولین سه گانه از کبک شدند که در همان بازی شروع می کنند.

تماشا کنید |  توضیحات پایان نامه ایلام CEBL:

CEBL در این ماه به مرحله عمل برگردد ، اما آنها از یک روش جدید برای پایان دادن به بازی ها استفاده می کنند: پایان ایلام.  بنابراین این دقیقاً به چه معناست؟ 2:45

جزر و مد بین المللی

اما این ردپای بین المللی بسکتبال کانادا است که هم گرونوالد و هم موراله آینده این رابطه را می دانند.

کمیساریای CEBL گفت: “بسکتبال یک مارک جهانی است و ما از موقعیت خوبی برخوردار هستیم.”

Morreale می گوید CEBL در حال همکاری با تعدادی از فدراسیون های ملی برای ترتیب دادن مسابقات خانگی و خانگی با سایر مسابقات قهرمانی داخلی است که در خارج از فصل برگزار می شود.

گرونوالد به احتمال پیوستن CEBL به لیگ قهرمانان بسکتبال آمریکا با حمایت مالی فیبا ، تورنمنتی مشابه لیگ قهرمانان یوفا اشاره کرد.

گرونوالد گفت: “امیدوارم CEBL راهی پیدا کند که تیمی را به این مسابقه بفرستد و باعث افتخار ما شود زیرا آنها در آنجا جلو می روند.”

درست همانطور که CEBL به بسکتبال در کانادا کمک می کند ، عکس این قضیه نیز صادق است.  کانادا که برای اولین بار از سال 1936 در توکیو به مدال بسکتبال المپیک دست یافت ، بدون شک باعث تقویت چهره ورزشی این کشور خواهد شد.

و اگر بل-هاینز در آنجا باشد ، CEBL صاحب بخشی از این داستان خواهد بود.

گرونوالد گفت: “ما از نظر جمعیت کشور نسبتاً کوچکی هستیم ، اما تأثیرات خود را بر روی ورزش در سراسر جهان بسیار بیشتر می کنیم.”

از گلف تا توکیو ، تأثیر باید فقط در ماه های آینده گسترش یابد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲
محمد صادق جعفریی