عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

جلسه همه جانبه نخست وزیر با رهبران جامو و کشمیر در 24 ژوئن احتمالاً در مورد توافق بر سر ادامه روند دموکراتیک ، توافق بر سر نقشه راه برای برگزاری انتخابات پارلمانی ، با مشارکت همه احزاب در این تمرکز خواهد بود. ، کسانی که با مشکلات آشنا هستند به ET گفتند.  همچنین انتظار می رود در مورد موضوع دولت نیز بحث شود.

پیش از این ، کمیسیون مذاکراتی را با احزاب سیاسی در این کشور انجام داده بود که فاروق عبدالله ، رئیس سابق J&K تحریم کرده بود.  عبدالله در حال حاضر ریاست بیانیه اتحاد خلق در مورد گوپکار (PAGD) را بر عهده دارد.

PAGD در اکتبر سال گذشته به عنوان اتحاد پیش از انتخابات بین چندین حزب سیاسی منطقه در J&K تاسیس شد و هدف آن احیای وضعیت ویژه به همراه ماده 35A ایالت سابق بود.

مقامات افزودند که مرکز همچنین می تواند برای تجزیه و تحلیل وضعیت Covid-19 در کشور تپه ، واکسیناسیون ساکنان و Amarnath Yatra با احزاب سیاسی تماس بگیرد.

دولت J&K گفت که 76٪ از جمعیت آن واکسینه شده اند و در چهار منطقه میزان واکسیناسیون 100٪ بوده است.  در مورد پروژه های توسعه ، مرکز احتمالاً تحریم یک طرح توسعه صنعتی را که در فوریه سال جاری ابلاغ شده اعلام می کند.  طرح برنامه ریزی شده کل هزینه مالی 28400 کرون تا سال 2037 دارد و چهار نوع مشوق را فراهم می کند – مشوق های سرمایه گذاری سرمایه ، یارانه های سود سرمایه ، مشوق های مالیات بر کالاها و خدمات و یارانه های سود در گردش سرمایه.

روز شنبه ، آژای بالا ، وزیر کشور اتحادیه ، هر 14 رهبر سابق سیاسی را به جلسه دعوت کرد و از آنها خواست گزارش منفی درباره Covid-19 ارائه دهند.  چهار معاون رئیس جمهور سابق ایالت سابق – رهبر کنگره تارا چند ، رهبر کنفرانس خلق مظفر حسین بایگ و رهبران BJP نیرمالگ سینگ و کاویندر گوپتا – نیز به جلسه دعوت شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۳۱
محمد صادق جعفریی