عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

۷۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

Meaghan Murray در شش ماه گذشته قارچ های “جادویی” با دوز خرد دارد.

نه هر روز یا هر چیزی از این قبیل.  هر روز سوم ، در واقع ، طبق پروتکل Fadiman ، یک رژیم محبوب که در آن میکرو دوزرها در سراسر جهان بین دوزهای کوچک (0.1 تا 0.4 گرم) قارچ پسیلوسیبین دو روز مرخصی می گیرند.

این پروتکل که توسط جیمز فادیمان ، نویسنده و روانشناس آمریکایی طراحی شده است ، می تواند در دوزهای کوچک اسید لیزرژیک دی اتیل آمید (LSD) نیز اعمال شود ، اما پس از تحقیقات و مشاوره قابل توجه با درمانگر ، موری معتقد است که قارچ راه درستی است.

موری گفت: “بنابراین من در حقیقت یک بیماری روانی تشخیص داده شدم.”  “من اضطراب دارم و در دوره های مختلف زندگی با داروها تحت درمان قرار گرفته ام.  اما به راهنمایی دکترم به جایی رسیدم که در آنجا متوقف شده بودم.  فکر می کنم ژانویه سال 2020 بود. “

و سپس ، همانطور که می دانیم ، همه گیری ایجاد شد.  همانطور که موری یک رستوران در نوک غربی تورنتو را اداره می کند ، استرس خاص ناشی از تعطیلی و بازگشایی غیرقابل پیش بینی ، و همچنین مالیات ، حمل او را پس از چند ماه COVID-19 آغاز کرد.  در پاییز ، او متوجه شد که الگوهای فکری مرتبط با اضطراب او در حال بازگشت هستند.  اگرچه نسبتاً خفیف بود ، وی تصمیم گرفت ببیند که آیا میکرو دوز با قارچ آداپتوژن و پسیلوسیبین می تواند از وخیم شدن اوضاع جلوگیری کند.

موری به یاد می آورد: “من می گویم که در طول هفته اول قطعاً متوجه بهبود روحیه ، کاهش اضطراب ، ثبات عاطفی و افزایش تمرکز شده ام.”  “و برخی از آن افکار و الگوهای وسواسی که شروع به شکل گیری کردند ، کاهش یافته است.”

اگرچه موری در مورد کارهایی که با درمانگر خود انجام می دهد صحبت می کند ، اما بیشتر افراد مبتلا به میکرودوزینگ این کار را به تنهایی انجام می دهند.  آنها تحقیق خود را با خواندن متخصصان برجسته تحقیقات روانگردان مانند Fadiman فوق الذکر و / یا Paul Stamets ، نویسنده و قارچ شناس (که دارای پروتکل میکرو دوز متفاوت است) یا از طریق منابع و انجمن های آنلاین ، که بسیاری از آنها اکنون در دسترس هستند ، انجام می دهند.

در حقیقت ، جامعه میکرو دوزینگ آنلاین آنقدر بزرگ و فعال شده است که داده های به دست آمده از این پروژه “علم شهروندی” به طور قابل توجهی پایدارتر از تحقیقات میکرو دوز نهادی است.  متأسفانه ، مشکل علم برای شهروندان این است که اغلب درک داده ها دشوار است.  و با استفاده از میکرو دوز ، که عمدتا از شواهد حکایتی تشکیل شده است ، هیچ راهی برای اندازه گیری اثر دارونما وجود ندارد.

با این حال ، محققان کالج امپریال مرکز تحقیقات روانگردان لندن با استخدام دانشمندان شهروندی که قبلاً میکرو دوز داده اند برای شرکت در آزمایشی که در خانه دارای میکرودوز بود ، راهی خلاقانه برای ایجاد فاصله بین علوم شهروندی و تحقیقات بالینی ارائه داده اند. طبق معمول ، با این تفاوت که نیمی از آنها بدون اطلاع از دارونما استفاده می کردند.

دکتر دومینیک موریسانو ، روانشناس بالینی و استادیار دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه دالانا ، گفت: “ایده این بود که با دقت بیشتری تولید مثل آنچه در زندگی واقعی و غیر استنادی به نظر می رسد باشد.” تورنتو و روانشناس ارشد در سفر میدانی سلامت.  “این یک طرح تحقیقاتی جذاب است که برای اولین بار سوال معرفی محققان به مواد روانگردان را حذف می کند.”

موریسانو در این مطالعه شرکت نکرد ، اما به عنوان یک روانشناس بالینی که درگیر تحقیق در فضای در حال ظهور برای درمان روان درمانی کمک می کند ، وی وی را از نزدیک دنبال کرد.  برخلاف میکرودوزینگ ، روان درمانی معمولاً شامل یک جلسه طولانی و کاملاً کنترل شده است که در آن بیمار به امید داشتن “دستیابی به موفقیت” یک تجربه روانگردان کامل (یا “سفر”) را تجربه می کند.  این کاملاً متفاوت از میکرودوزینگ است که به تنهایی در سطح “زیر آستانه” (بدون مسافرت) اعمال می شود و در صورت دوز صحیح ، شامل جلوه های بصری ، هیچ حالت تغییر یافته و هیچ تجربه عرفانی نیست.

با توجه به اینکه افراد تجربه روانگردان (و اندازه دوز) ندارند ، یک سوال معمول این است که آیا نتایج مثبت گزارش شده در زمینه میکرودوزینگ واقعی است یا نشان دهنده اثر دارونما است؟  و از آنجا که هر دو گروه در مطالعه کالج امپریال اثرات مثبتی را گزارش کردند ، این شواهد جدید نشان می دهد که حداقل در LSD ، دارونما نقش دارد.

موریسانو توضیح می دهد ، اما این بدان معنا نیست که زمان نوشتن آن فرا رسیده است.

وی گفت: “من همیشه گفته ام که در این مرحله ما اطلاعات کافی در مورد میکرودوزینگ نداریم تا مزایای آن را به عنوان دارونما رد کنیم.”  “اما جالب است که در مورد اینکه چگونه می توانیم این و اثر دارونما را به طور کلی مراقبت های بهداشت روان تنظیم کنیم ، جالب است.  چگونه می توانیم کاری کنیم که مردم “اثر انتظار” را فعال کنند تا افراد بتوانند خود به خود احساس بهتری داشته باشند؟  “

موریسانو چندین نمونه مشهور از “اثر مورد انتظار” را ذکر می کند – به عنوان مثال ، بیماران معمولاً قبل از رسیدن به زمان اثر ، احساس بهتری دارند.  حتی صرف قرار ملاقات با یک درمانگر می تواند احساس خوبی را در برخی افراد ایجاد کند.

موریسانو می گوید: “تقریباً مانند این است که اثر دارونما رپ بدی پیدا کرده است ، اما این در مورد تغییر انتظارات شما و تغییر احساس خودکارآمدی برای تأثیرگذاری بر احساس بدن است.”  “این در مورد این است که بگویید” من تا حدی بر احساس خودم کنترل دارم “و بنابراین هر اقدام خاصی که می توانید برای تغییر زندگی خود انجام دهید ، می تواند تأثیر بگذارد ، خواه آنرا پلاسبو بنامیم یا نه.”

حتی اگر این مطالعه به جای LSD قارچ های psilocybin را بررسی کند (و این قانع کننده بود) ، مگان موری شک دارد که رژیم میکرودوز خود را تغییر دهد.  با این حال ، پس از 20 سال انواع مختلف درمانی ، او می گوید که اثر مورد انتظار از سالها قبل – مدتها قبل از شروع میکرو دوز ، م componentلفه مهمی در فلسفه خود مراقبت از خود بوده است.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

“من واقعاً معتقدم که اگر به آن اعتقاد نداشته باشید ، هر نوع درمانی م workثر نیست ، درست است؟”  او ارائه می دهد.  “بنابراین اگر کاملاً کامل نباشید و باور نداشته باشید که کاری م workثر است ، این اتفاق نمی افتد.”

او مانند موریسانو داستان را خبر خوبی می داند.

همانطور که او می گوید ، “من فکر می کنم اگر بتوانید از قدرت ذهن خود برای تغییر استفاده کنید ، این فوق العاده است.  من فکر می کنم این روشی است که من همیشه در زندگی خود به هر نوع درمانی اعم از روان درمانی یا دارویی روی آورده ام.  این در مورد چگونگی حرکت من به جلو است که تبدیل به یک انسان می شوم ، کاملاً قادر به حفظ خودم در جهان.  “

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۳۷
محمد صادق جعفریی

 

امروز ، دولت فدرال از سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری برای کمک به شرکت میسیساگا ، انتاریو برای ساخت کارخانه ای خبر داد که می تواند میلیون ها واکسن mRNA را دفع کند.

وزیر نوآوری فرانسوا-فیلیپ شامپاین گفت که این پول برای توسعه یک سایت موجود متعلق به Resilience Biotechnologies Inc برای تهیه “راه حل های ساخت کانادا مانند واکسن ها و درمان های همه گیرهای آینده” هزینه خواهد شد.

شامپاین گفت که این بودجه قابلیت تولید و اتمام Resilience برای تعدادی از واکسن ها و عوامل درمانی را گسترش می دهد ، از جمله تصاویر mRNA مانند آنچه در حال حاضر برای مبارزه با COVID-19 استفاده می شود.

دولت می گوید با تکمیل ساخت و ساز در سال 2024 ، با ایجاد نیروگاه 500 شغل دائمی و 50 شغل تعاونی برای دانشجویان ایجاد می شود.

افزودن حدود 55000 فوت مربع فضای کارخانه به پایداری تولید هر ساله 112 میلیون تا 640 میلیون دوز محصول mRNA امکان می دهد.  هدف این است که کانادا در همه گیری بعدی کمتر به تولیدکنندگان واکسن وابسته باشد.

تماشا کنید |  ترودو ، شامپاین بودجه ساخت احداث کارخانه واکسن mRNA را در انتاریو اعلام کرد:

نخست وزیر جاستین ترودو و وزیر نوآوری فرانسوا-فیلیپ شامپاین می گویند که دولت 200 میلیون دلار برای ساخت یک کارخانه واکسن mRNA در می سی سیاگا ، انتاریو سرمایه گذاری می کند. 2:09

پایداری یک سازمان توسعه و تولید قرارداد (CDMO) است ، به این معنی که محصولات تولید شده توسط شرکت های دیگر را مونتاژ می کند.

برای شرکت های بزرگ دارویی مانند AstraZeneca ، Merck و Pfizer استاندارد است که فرآیند واقعی تولید دارو را به اشخاص ثالث برون سپاری کنند.  برخی از شرکت ها سایت های تولیدی خود را برای تمرکز بر تحقیق و توسعه به فروش رسانده اند.  کارخانه ، متعلق به Novartis ، در Boucherville ، Que.  در سال 2018 به Avara ، یک عملیات ساخت قرارداد فروخته شد.

در حال حاضر هیچ CDMO در کانادا وجود ندارد که بتواند واکسن کافی برای تأمین نیازهای ملی و بین المللی تحویل دهد.

مدیکاگو مستقر در کبک نتایج امیدوار کننده ای را از آزمایشات بالینی اولیه گزارش می کند

کانادا در تمام مدت بحران COVID-19 کاملاً به منابع خارجی آتش سوزی وابسته است.  در نتیجه ، کانادا مجبور شد با تهدید کنترل صادرات واکسن و ملی گرایی مقابله کند ، که همین امر باعث ایجاد چند ماه اول کار واکسیناسیون شد.

دولت فدرال بر اساس توصیه های گروه ویژه واکسن COVID-19 ، یک مجموعه مستقل از متخصصان صنعت برای مشاوره در زمینه تأمین تجهیزات به اوتاوا ، جمع شد و معاملات AstraZeneca ، Pfizer ، Moderna ، Novavax ، Johnson & Johnson ، GlaxoSmithKline (GSK) و Sanofi را امضا کرد. یک شرکت کانادایی مستقر در کبک سیتی مدیداگو.

پاییز سال گذشته ، دولت فدرال 173 میلیون دلار برای کمک به مدیکاگو برای تولید واکسن COVID-19 خود و ساخت یک کارخانه بزرگ برای تولید آن پرداخت.

روز سه شنبه ، Medicago ، که در حال تولید این محصول همراه با GSK است ، داده های مثبت آزمایشات بالینی اولیه را برای واکسن گیاهی COVID-19 خود گزارش داد ، که متفاوت از عکس های mRNA ارائه شده توسط Pfizer و Moderna یا واکسن های برداری ویروسی از AstraZeneca و Johnson و جانسون

ناتالی لندری ، معاون اجرایی علوم و پزشکی در مدیکاگو ، گفت: “پس از دو دوز ، نامزد واکسن کمکی باعث ایجاد آنتی بادی های خنثی کننده پایدار و پاسخ های ایمنی سلولی در همه افراد شد.

کاندیدای گیاهی واکسن COVID-19 ، مدیگوگو ، هم اکنون در فاز 2 آزمایش های بالینی است. (مدیکاگو)

“این نتایج به ما اطمینان می دهد در حالی که ما با آزمایش بالینی مرحله III خود پیش می رویم. ما امیدواریم که یک ابزار دیگر به مبارزه جهانی با COVID-19 اضافه کنیم ، به ویژه هنگامی که محافظت متقابل به عنوان یک مورد مهم در تلاش های واکسیناسیون در سراسر جهان ظاهر می شود.” او گفت ، با اشاره به مفهوم مخلوط کردن دو محصول مختلف واکسن.

دولت فدرال علاوه بر وعده تأمین مالی پایداری امروز و تعهد مدیکاگو ، پیش از این حدود 455 میلیون دلار برای توسعه عمده گیاه سانوفی در تورنتو متعهد شده است که عمدتا واکسن آنفولانزا تولید می کند اما همچنین می تواند به تولید واکسن های ویروس های کرونا تبدیل شود.

پس از بهره برداری ، سانوفی قادر خواهد بود هر سال واکسن آنفولانزا را به میزان کافی برای همه کانادایی ها در تأسیسات تورنتو تولید کند.

دولت فدرال اخیراً حمایت مالی خود را برای کمک به شرکت فرانسوی Sanofi در تقویت تولید واکسن در تورنتو اعلام کرد.  (الیور والترز / سی بی سی)

نخست وزیر جاستین ترودو علاوه بر پول جدید برای گیاهان آینده واکسن ، روز سه شنبه اعلام کرد که کانادا در ماه ژوئیه 9 میلیون عکس mRNA دیگر از Pfizer دریافت خواهد کرد.

این بدان معنی است که شرکت دارویی مستقر در نیویورک هر هفته دو میلیون دوز واکسن برای آینده قابل پیش بینی به کانادا می فرستد.  براساس این داده ها ، نه میلیون عکس دیگر در ماه های آگوست و سپتامبر گرفته می شود.  کانادا در مجموع 48 میلیون دوز از Pfizer سفارش داده است ، که برای واکسیناسیون کامل 24 میلیون نفر با دو بار شلیک کافی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۳:۳۷
محمد صادق جعفریی

 

در طول جنگ سرد ، پایگاه هوایی ناگورسکوی روسیه چیزی بیش از باند ، ایستگاه هواشناسی و پست ارتباطی در مجمع الجزایر فرانتس یوزف لند نبود.

این یک خانه دورافتاده و متروک بود ، بیشتر برای خرس های قطبی ، که در آن زمستان به 42 درجه سانتیگراد در زمستان (43 درجه زیر صفر فارنهایت) کاهش می یابد و برف فقط از اوت تا اواسط سپتامبر ناپدید می شود.

اکنون شمالی ترین پایگاه نظامی روسیه مملو از موشک و رادار است و باند گسترده آن می تواند انواع هواپیماها ، از جمله بمب افکن های استراتژیک را قادر به قایقرانی ، قدرت و نفوذ مسکو در قطب شمال در میان افزایش رقابت بین المللی را برای منابع عظیم منطقه اداره کند. .

این ساختار به شکل شمول ، سه غلاف بزرگ که از دهلیز مرکزی امتداد یافته است ، قطب شمال (Arctic Shamrock) نامیده می شود و با رنگ سفید-قرمز-آبی پرچم ملی رنگ آمیزی شده است و نقطه مشاهده را برای روشن شدن در 5600 کیلومتری (3470 مایل) روشن می کند. مسیر دریایی شمال در امتداد سواحل قطب شمال روسیه.  از ساختمانهای دیگر این جزیره به نام Alexandra Land برای رادار و ارتباطات ، ایستگاه هواشناسی ، انبار نفت ، آشیانه ها و تاسیسات ساختمانی استفاده می شود.

روسیه در تلاش است تا در رقابت با ایالات متحده ، کانادا ، دانمارک و نروژ نفوذ خود را در مناطق بزرگ قطب شمال ابراز کند ، زیرا یخ قطبی در حال کاهش از این سیاره در حال گرم شدن فرصت های جدیدی را برای منابع و مسیرهای حمل و نقل فراهم می کند.  چین همچنین در حال افزایش علاقه به منطقه است که تصور می شود بیش از یک چهارم نفت و گاز کشف نشده جهان باشد.

ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه تخمین می زند که ارزش منابع معدنی قطب شمال 30 تریلیون دلار است.

تنش ها میان روسیه و غرب احتمالاً در نشست وزرای خارجه قطب شمال در ریکیاویک ایسلند افزایش می یابد ، جایی که مسکو قرار است ریاست دوره ای شورای قطب شمال را بدست آورد.

این پایگاه ، در حدود 1000 کیلومتری جنوب قطب شمال جغرافیایی ، با استفاده از فناوری ساخت و ساز جدید به عنوان بخشی از تلاش های کرملین برای تقویت ارتش در میان تنش های مارپیچ با غرب به دنبال الحاق شبه جزیره کریمه توسط روسیه ساخته شده است.

در سال بعد ، روسیه پیشنهادی اصلاح شده را برای مناطق وسیع در قطب شمال به سازمان ملل ارائه داد و ادعا کرد که 1.2 میلیون کیلومتر مربع (بیش از 463000 مایل مربع) قفسه دریای قطب شمال با بیش از 350 مایل دریایی (650 کیلومتر) از ساحل امتداد دارد.

در حالی که سازمان ملل متحد این ادعا و سایر کشورها را بررسی می کرد ، روسیه گفت که مسیر دریای شمال را “دالان حمل و نقل ملی توسعه یافته” خود می داند که نیاز به اجازه مسکو برای شناورهای خارجی برای حرکت در آن است.  ایالات متحده ادعاهای روسیه برای صلاحیت در مورد بخشهایی از مسیر را غیرقانونی رد کرد.

مسکو از برنامه های خود برای معرفی رویه های کشتی های خارجی و تعیین خلبانان روسی برای هدایت مسیر نروژ به آلاسکا خبر داده است.

به عنوان بخشی از این تلاش ها ، روسیه با استفاده از تجهیزات نظارتی و دفاعی ، امکانات خود را در منطقه قطبی بازسازی و گسترش داده است.  پایه ای به شکل شبیه شمشیر و رنگ های میهن پرستانه مانند آن در ناگورسکویه در جزیره کوتلنی ، بین دریای لاپتف و دریای سیبری شرقی در انتهای شرقی مسیر کشتی است ، همچنین با موشک و رادار.

الکساندر مویزف ، مدیر ناوگان شمال روسیه ، هفته گذشته گفت که مسکو حق دارد قوانینی را برای پیمایش در خط حمل و نقل تعیین کند.

مویسیف به خبرنگاران سوار بر رزمناو موشکی پیتر بزرگ گفت: “تقریباً تمام مسیر دریای شمال از آبهای سرزمینی روسیه یا منطقه اقتصادی این کشور عبور می کند.”  “شرایط پیچیده یخ به سازماندهی حمل و نقل ایمن نیاز دارد ، بنابراین روسیه تلاش می کند تا رژیم خاصی را برای استفاده از آن استفاده کند.”

ناتو به طور فزاینده ای از افزایش ردپای روسیه در قطب شمال نگران است و واشنگتن امسال بمب افکن های B-1 را به نروژ فرستاده است.

“افزایش حضور روسیه ، وجود پایگاههای بیشتر روسیه در شمال باختری وجود بیشتر ناتو را ضروری کرده است و ما با توانایی های دریایی بیشتر ، حضور هوایی و آخرین مورد از اهمیت حفاظت از زیردریایی انتقال داده های ماورای اقیانوس اطلس حضور خود را در آنجا افزایش داده ایم. کابلها. “گفت دبیرکل ناتو جنس استولتنبرگ.

موسی از وجود دارایی های ارتش آمریکا در نروژ نگران بود و می گفت که این “احتمال درگیری در قطب شمال را افزایش داده است”.

هفته گذشته ، وزارت خارجه روسیه یک زیردریایی هسته ای آمریکایی را که وارد بندر نروژ می شد ، راه اندازی کرد و گفت: این منعکس کننده آنچه که “مسیر اسلو برای نظامی سازی قطب شمال” توصیف می کند ، است.

در حاشیه نشست این هفته شورای قطب شمال ، سرگئی لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه ، با آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه ایالات متحده گفتگو خواهد کرد ، جلسه ای که با هدف ایجاد مقدمات دیدار پوتین با جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا که قرار است ماه آینده برگزار شود.

بلینکن گفت که با گرم شدن قطب شمال ، دو برابر میانگین جهانی ، روسیه بر افزایش حضور خود در منطقه تمرکز کرده است.

وی ماه گذشته گفت: “روسیه با استفاده از این تغییر سعی در کنترل فضاهای جدید را دارد.”  “این در حال مدرن سازی پایگاه های قطب شمال خود و ایجاد پایگاه های جدید است.”

از زمان بازدید پوتین از پایگاه ناگورسکوی در سال 2017 ، این پایگاه تقویت و گسترش یافته است.  هم اکنون یک گروه تاکتیکی ویژه در اختیار دارد که نظارت الکترونیکی ، تجهیزات پدافند هوایی و باتری سیستم های موشکی ضد کشتی Bastion را مدیریت می کند.

سرلشکر گفت: باند فرودگاه برای گسترش انواع هواپیماها از جمله بمب افکن های استراتژیک Tu-95 تمدید شده است.  ایگور چورکین ، مسئول عملیات نیروی هوایی در پایگاه.

وی گفت: “مدرن سازی فرودگاه های قطب شمال به طور قابل توجهی پتانسیل هواپیمایی ناوگان شمال را برای کنترل حریم هوایی در منطقه مسیر دریای شمال افزایش می دهد و امنیت آن را تضمین می کند.”

در ماه مارس ، ارتش روسیه با استفاده از نیروهای زمینی و یک جفت جنگنده میگ -31 که بر فراز قطب شمال پرواز می کردند ، در ناگورسکویه تمریناتی را انجام داد.  در این تمرین همچنین سه ناوچه هسته ای در یک یخ قطب شمال در کنار هم و در یک برنامه ریزی دقیق از نیرو سقوط کردند.

روز دوشنبه ، لاوروف انتقاد غرب از گسترش قطب شمال روسیه را رد کرد و از آنچه اصرار نروژ برای حضور شدیدتر ناتو در آنجا توصیف کرد ، لرزید.

لاوروف گفت: “ما در حال گسترش فعالیت های نظامی خود در قطب شمال هستیم.”  “اما همه می دانند که این سرزمین ما ، سرزمین ما است.  ما مسئولیت ایمن نگه داشتن سواحل قطب شمال را داریم و هر کاری که کشور ما در آنجا انجام دهد کاملاً مشروع است.  ”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۳۷
محمد صادق جعفریی

 

گابریل لندسکوگ به عنوان رهبر نخبه در NHL شناخته می شود و کاپیتان کلرادو بهمن در بازی شماره 1 مقابل St. Louis Blues او را در معرض صفحه تمام قرار داد.

Landeskog زودهنگام هنگامی که دستکش را با Braden Schenn در پاسخ به ضربه شن به Mikko Rantanen انداخت ، لحن تیمش را تعیین کرد.  این وینگر بعداً به ایجاد اولین فصل ناتان مک کینون و در اواسط دوره دوم کمک کرد ، که با ضربه ای از مک کینون کج شد تا سومین برتری تیمش افزایش یابد.

اگر امتیاز را در خانه نگه دارید ، این یک هت تریک گوردی هاو است.

او شب را با یک پاس گل دیگر روی تور خالی مک کینون به پایان رساند و Avs پیروز 4-1 شد.

در سال های اخیر چند بار دیده ایم که کاپیتان ها در حالی که برای جام استنلی می دوند ، هم تیمی های خود را گالوانیزه می کنند؟  بله ، این فقط یک بازی است ، اگرچه لندسکوگ پیامی را به آبی و بقیه لیگ با بیانیه ای مانند بازی روز دوشنبه ارسال کرد.

مارچاند برای شکستن Bruins قدم گذاشت و رکورد نمادین اور را شکست

معمول نیست که یک بازیکن بوستون بروینز بگوید که او رکوردی را که توسط بابی اور خراب کرده شکسته است ، اما برد مارچند دقیقاً همان دوشنبه در بازی 2 مقابل واشنگتن پایتخت موفق به زدن برنده وقت اضافه برای تساوی این سری شد.

گل مارچند در 39 ثانیه از اولین دوره وقت اضافه به ثمر رسید و رکورد جدیدی از Bruins را در سریعترین گل پلی آف در وقت های اضافه به ثبت رساند.  مارشان یک ثانیه رکورد قبلی را شکست.

سابقه اور 50 سال و یک هفته بود.  اگر تعجب می کنید ، بله ، Orr رکورد قدیمی را با ثبت کرد که هدف

https://www.youtube.com/watch؟v=kYUxvRBXs_w

از سال 2016 تا 17 هیچ بازیکنی امتیاز بیشتری نسبت به مارچند ندارد و هر بار که روی یخ قرار بگیرد تهدید است.  بازی 2 فعالیت های فوق برنامه زیادی داشت و مارچند در وسط آن قابل پیش بینی بود ، اما او هرگز به طور کامل از مرز عبور نکرد و مربی اش از آن قدردانی کرد.

بروس کسیدی درباره عملکرد مارچند گفت: “من فکر می کنم او می خواست ما را وارد جنگ کند و ما به آن نیاز داشتیم.”  “من فکر می کنم او به اندازه کافی بالغ شده است که از بازی خارج نشود.  شاید این یک بازی در گذشته بود ، او آن را ترک می کرد و یک بازیکن موثر نبود ، اما او بازی خود را پیدا کرد و مطمئنا یک قسمت بزرگ از پیروزی با برنده در وقت های اضافه است.  “

قبل از اینکه آنها نتوانند طوفان را تحمل کنند

توفانهای کارولینای مورد علاقه زیادی قرار گرفتند تا شکست بخوردن ناشویل را در سری بازیهای Central Division خود و به همین دلیل.  کارولینا در این فصل با نتیجه 6-2-0 برابر نشویل به برتری رسید و آنها را 24 بر 17 شکست داد و بازی 1 تا حد زیادی مطابق انتظار پیش رفت.

فیلیپ فورسبرگ با یک گل تقریباً به اندازه سبیل خود دروازه حریف را باز کرد ، اما به طور کلی شکارچیان نمی توانستند با نمرات طوفان مقایسه کنند و این می تواند داستان سریال باشد.

توفانهای Preds 38-24 را پشت سر گذاشتند و PNC Arena را که جمعیتی در حدود 12000 حوله تکان دهنده و تشویق داشت ، تأمین کردند.

حتی گل برتر این امتیاز در بیست و هفتمین دوره فعالیت فورسبرگ نیز نتوانست برای مدت طولانی جمعیت را ساکت کند ، زیرا کمتر از 90 ثانیه بعد تووو تراوینین برای کارولینا گلزنی کرد.

Preds نزدیک به 40 دقیقه نگه داشت ، اما فشار کارولینا در دوره سوم بی وقفه بود و آنها در نهایت سه گل دیگر به ثمر رساندند تا به اولین تیم در مرحله پلی آف جام استنلی 2021 تبدیل شوند که در یک بازی با بیش از یک گل پیروز شد.

بازیکنان پس از مسابقه با اولین پلی آف تیم Storm Surge به هواداران تبریک گفتند.

بینینگتون روی سرش ایستاده است

جوردن بینینگتون در یک تلاش از دست رفته برای “آبی ها” استثنایی بود و به نظر می رسد او بهترین شانس برای “آبی ها” خواهد بود تا یک سری را از پشت بدزدند و ناراحت باشند به دلیل برندگان جام ریاست جمهوری.

تور آتشین که حتی پس از به صدا در آمدن آخرین بوق سعی در رویارویی با فیلیپ گروبائر داشت ، گاهی اوقات در اواسط فصل عادی با مشکل مواجه می شد.  علی رغم برخی آمارهای نسبتاً ضعیف ، بازیکن 27 ساله فصل 6-0-3 را به پایان رساند و در بازی 1 مقابل Avs شتاب گرفته دعوت شد.

او 46 سیو انجام داد ، از جمله جایی که او در خانه خود از دومنیک هاشک خواست تا 2 بر صفر رانتانن را بدزدد.

بینینگتون در 16 بازی آبی پوشان در تورنمنت جام 2019 خود پیروز شد و اگر آنها موفق شوند عملکرد بیشتری را به عنوان دوشنبه ارائه دهند ، این مجموعه می تواند بیش از حد انتظار ادامه یابد – به خصوص اگر آبی ها بتوانند برخی از تقویت ها مانند دیوید پرون گلزن برتر را بدست آورند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۶
محمد صادق جعفریی

 

برد مارچاند پس از اتمام بازی تا پایان قوانین هم تیمی اش ، 39 ثانیه در وقت های اضافه به ثمر رساند و بوستون بروینز دو تیم با هم موفق شد دوشنبه شب با نتیجه 4-3 تیم واشنگتن پایتخت را شکست دهد و در مرحله پلی آف مرحله یک هشتم نهایی لیگ تساوی را به تساوی بکشاند. تقسیم در هر قطعه.

مارشان از یک بازی قهرمان بوستون بود که در آن او بیشتر از گرفتن ضربه پنالتی پس از سوت سر و صدا ایجاد می کرد تا تولید.  گلزن برتر Bruins که در امتیاز NHL در رده سوم قرار گرفت ، در یک ضربه بعد از کریگ اندرسون در وقت های اضافه بیشتر شبیه خودش بود.

این سری به پلی آف NHL کمک کرد تا با پنج بازی متوالی متوالی ، از جمله چهار گل وقت اضافه ، غیرتمندانه شروع کند.  سرمایه ها و کروک ها قطعاً برای او بیگانه نیستند.  آنها اکنون 9 بازی پیاپی با یک گل در دوره پس از فصل انجام داده اند و این به سال 2012 برمی گردد.

بازی 3 چهارشنبه شب در بوستون است.

در فاصله کمتر از سه دقیقه از ناامیدی خالص در سریال بود.

دو پنالتی در آغاز دوره سوم وقتی گارنت هاتاوی نیمه دوم بازی خود را به ثمر رساند ، بوستون را از ریتم خارج کرد و برتری 12:56 واشنگتن را به دست آورد.  اندرسون – که پس از دریافت دو گل در پنج شوت اول بروینس 38 سیو متوالی انجام داد – سنگین بود تا اینکه هال با ضرب 2:49 با یک ضربه ایستگاهی از کنار دروازه عبور کرد.

بوستون گل های اول گل را از جیک دبروسک و پاتریس برگون به ثمر رساند و 36 دفع توپ را از تووکا راسک انجام داد که دو بار توسط انصراف مورد ضرب و شتم قرار گرفت.  هاتاوی دو بار گلزنی کرد و TJ اوشی شوت را به سمت واشنگتن هدایت کرد ، تیمی که بدون دروازه بان های ویتک وانچک و ایلیا سامسونوف و اوگنی کوزنتسوف میانی بازی کرد و در میانه مسابقه 2 لارس الر را از ناحیه پایین تنه از دست داد.

اندرسون با 44 سیو کار را تمام کرد.

تماشا کنید |  راب پیتزو از CBC Sports پیش نمایشی از مرحله پلی آف بخش شرقی را ایجاد می کند:

East می بیند که Sidney Crosby پیگیری چهارمین جام استنلی خود را آغاز می کند و Big Z برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. 2:23

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۳۷
محمد صادق جعفریی

 

ارائه دهندگان حمل و نقل از راه دور می گویند که به دنبال تصمیم Greyhound Canada برای تعطیلی هفته گذشته به دنبال فرصت های توسعه هستند.

مگابوس ، که دارای شبکه اتوبوسرانی گسترده در آمریکای شمالی است ، قبلاً اعلام کرده است که اکنون چهار روز در هفته در مسیر جدیدی که شامل تورنتو ، کینگستون ، انتاریو و پایتخت این کشور است ، به اتاوا خدمات می دهد.

کالین امبرسون ، معاون خرده فروشی شرکت مگابوس ، که برای اولین بار خدمات منظم را از اوتاوا راه اندازی می کند ، گفت: “این چیزی است که ما مدتی است به دنبال آن هستیم.”

“اما ظاهرا اخبار پنجشنبه گذشته ما را بر آن داشت تا کمی سریعتر حرکت کنیم و مسیر را زودتر از آنچه انتظار داشتیم به آنجا برسانیم.”

اتاوا یکی از بسیاری از جوامع در انتاریو است که هفته گذشته پس از خروج از کشور به دلیل سقوط سواران و درگیری های همه گیر ، خدمات منظم اتوبوس را به تازی از دست داد.

خروج تازی از بازار کانادا پس از توقف خدمات بین شهری در غرب کانادا در سال 2018 صورت می گیرد.

امبرسون گفت که بستن تازی فرصت هایی برای گسترش بیشتر در انتاریو و کبک فراهم می کند ، اگرچه هنوز برنامه مشخصی وجود ندارد.

مترولینکس ، آژانس تاج که حمل و نقل عمومی منطقه ای را در جنوب انتاریو فراهم می کند ، همچنین گفت که پس از بسته شدن تازی با دولت ایالتی در مورد تمدید احتمالی همکاری خواهد کرد.

فانی سان شاین ، سخنگوی Metrolinx ، در بیانیه ای گفت: “ما از اخبار قطع شده توسط شریک حمل و نقل ناامید شده ایم زیرا خدمات متنوعی برای مردم انتاریو مفید است.”

“در هفته های آینده ، ما با شرکای خود در (اداره حمل و نقل) کار خواهیم کرد تا تعیین کنیم آیا نقشی برای Metrolinx و GO Transit برای پر کردن خلا خدمات وجود دارد.”

ماتی سمیاتیکی ، استاد دانشگاه تورنتو که در زمینه حمل و نقل تخصص دارد ، گفت: گسترش خدمات از طرف ارائه دهندگانی مانند GO Transit و Via Rail در سال های اخیر ممکن است بخشی از مواردی باشد که منجر به مرگ سرانجام تازی شد.

وی اشاره کرد که به ویژه از طریق راه آهن سرمایه گذاری زیادی در راهروی پر جمعیت تورنتو – مونترال انجام داده است.

سمیاتیتسکی  گفت گزینه های بیشتری ، از جمله تبریک ، برای پر کردن خلا the شروع شده اند.

“و از طریق راه آهن با شدت بیشتری شروع به رقابت کرد ، بنابراین اکنون تازی با یک جایگزین بسیار یارانه ای رقابت می کرد.”

وی گفت روشن است که مردم در سالهای اخیر به دنبال تأمین کنندگان دیگر بوده اند زیرا “پیام تازی در مورد چگونگی پرداخت بلیط دیگر هزینه های آنها صحبت می کند.”

سیمیتاتیکی گفت که به طور حتم سرریز مسافران ترانزیتی که به دنبال راه های جایگزین برای سفر در اطراف منطقه هستند ، خواه این شرکت های دیگر اتوبوسرانی ، حمل و نقل ریلی یا حتی خدمات استقبال باشند.

سیماتیتیکی گفت: “سفر با رفتن یک بازیکن به بازار به جایی خواهد رفت که این فرصت را برای دیگران ایجاد می کند.”

“این س ofال وجود دارد که مسافران به کجا به GǪ می روند ، این می تواند مربی کانادا باشد ، می تواند Megabus باشد ، می تواند از طریق راه آهن باشد.”

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی اولین بار در 17 مه 2021 منتشر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۷:۳۶
محمد صادق جعفریی

 

گازوئیل

روانپزشکی: MindMed و قطب نما Q1 درآمد ، FDA درمانگران MDMA را تأیید می کند ، بهداشت وسانا عمومی می شود

دو شرکت برجسته روانگردان داده های مالی خود را برای سه ماهه اول سال 2021 منتشر کردند. Compass Pathways (NASDAQ: CMPS) و MindMed (NASDAQ: MNMD) تنها دو شرکت روانگردان هستند که به بورس اوراق بهادار بزرگ ایالات متحده دسترسی پیدا می کنند.  هر دو شرکت خسارت خالص مربوط به هزینه های تحقیق و توسعه را به عنوان نهادهایی در رقابت فضایی برای پیروزی در بخشی اعلام کردند که هنوز به بلوغ زودرس یا سودآوری نرسیده است.  هر دو شرکت موقعیت های پولی قوی برای بهبود خطوط لوله تحقیقاتی خود ارائه دادند.  قطب نما که به psilocybin فشار می آورد: Compass صدور دو حق اختراع جدید و طیف وسیعی از سهام را برای یک چهارم 144 میلیون دلار برجسته کرد.  این شرکت در حال حاضر تحت آزمایش سایلوسیبین از طریق آزمایش بالینی فاز 2b قرار دارد.  در مارس ، قطب نما دو حق ثبت اختراع جدید دریافت کرد  Compass ضرر خالص سه ماهه اول 12.7 میلیون دلار را گزارش کرد.  هزینه های تحقیق و توسعه 6.9 میلیون دلار و هزینه های عمومی و اداری 6.7 میلیون دلار بوده است.  از 31 مارس ، موقعیت قطب نما 179.5 میلیون دلار بود ، اما این شرکت با پیشنهاد عمومی سود ناخالص 144 میلیون دلاری ، در ماه مه افزایش جدیدی را انجام داد.  MindMed خط لوله توسعه یافته برای تحقیق و توسعه: Mindmed همچنین داده های مالی خود را برای سه ماهه اول سال 2021 اعلام کرد ، با دارایی های کل در 31 مارس 201 میلیون دلار.  وجوه نقدی در مجموع 160 میلیون دلار ، شامل افزایش بودجه 73 میلیون دلاری و سرمایه گذاری خصوصی 15.4 میلیون دلار جمع آوری شده در سه ماهه اول سال جاری است.  این شرکت 10 میلیون دلار هزینه خالص عملیاتی برای سه ماهه با ضرر خالص و جامع 14 میلیون دلاری گزارش کرده است.  MindMed خرید HealthMode ، یک شرکت یادگیری ماشین و دیجیتال درمانی را به پایان رسانده است.  این شرکت با راه اندازی یک آزمایش بالینی که ترکیبی از MDMA و LSD با همکاری آزمایشگاه Liechti در بازل ، سوئیس است ، در خط لوله تحقیق و توسعه خود پیشرفت چشمگیری داشته است.  وی همچنین با MindShift Compounds AG ، استارتاپ سوئیسی که در زمینه تولید مولکول های روانگردان نسل دوم کار می کند ، همکاری کرد.  FDA مطالعه جدیدی را برای آموزش درمانگران MDMA تصویب کرد سازمان غذا و دارو مجوز جدیدی را صادر کرده است که به درمانگران درگیر در روان درمانی با کمک MDMA اجازه می دهد تا در آزمایش فاز 1 با استفاده از MDMA به عنوان بخشی از یک برنامه آموزشی درمانی MDMA شرکت کنند. انجمن چند رشته ای تحقیقات روانگردان (MAPS).  این تأیید پس از درخواست تجدیدنظر توسط MAPS ، پس از 20 ماه وقفه از آزمایش های اعمال شده توسط FDA ، صورت گرفت.  ریک دابلین ، مدیر اجرایی MAPS گفت: “این در بهترین حالت MAPS است ، و با داده های موجود و جدیدی که ما به طور خاص تجزیه و تحلیل کرده ایم ، با FDA به روش مبتنی بر شواهد مذاکره می کند.”  درخواست تجدید نظر با این واقعیت مورد حمایت قرار گرفت که FDA قبلاً مطالعه مشابهی را با حمایت مالی MAPS در سال 2009 تأیید کرده بود ، و پس از آن درمانگران گفتند “تجربه بخشی بی نظیر از آموزش آنها است.”  فراهم آوردن دانش شخصی در زمینه درمان از طریق تجربه دست اول به درمانگران ، بخشی جدایی ناپذیر از برنامه آموزش MDMA تلقی می شود.  در یک اعلامیه مطبوعاتی آمده است که دفتر مغز و اعصاب FDA این شکایت را “به دلیل شایستگی علمی ، عدم وجود خطر غیرمنطقی برای شرکت کنندگان و صلاحیت های مناسب محققان” تأیید کرده است.  سال گذشته ، بهداشت کانادا ، همتای FDA کانادا ، مجوز مشابهی را به درمانگران اجازه داد تا از psilocybin به عنوان بخشی از یک برنامه آموزشی استفاده کنند.  Wesana Health به صحن علنی می رود ، قرارداد تحقیقاتی خود را با شورای جهانی بوکس Wesana Health Holdings Inc.  اعلام کرد که معاملات سهام آن در نماد “WESA” در بورس سهام کانادا آغاز شده است.  این شرکت که توسط دانیل کارسیلو ، چپگرای سابق NHL تاسیس شده است ، متمرکز بر یافتن راه حل های جدید برای درمان آسیب مغزی (TBI) از طریق داروهای روانگردان و درمان های طبیعی است.  ماه گذشته ، این شرکت از تعطیلی کاربری خصوصی CA 16.1 میلیون دلار (13.3 میلیون دلار) خبر داد.  کارسیلو در مصاحبه ای با بنزینگا گفت: “این شرکت در اثر فضای شخصی من ، نه فقط با TBI ، بلکه در نهایت یافتن مواد روان گردان که جان من را نجات داد ، ایجاد شد.”  این شرکت همچنین از یک پروژه تحقیقاتی مشترک جدید با شورای جهانی بوکس برای تجزیه و تحلیل پتانسیل درمانی پسیلوسیبین در درمان علائم آسیب مغزی در بوکسورها خبر داد.  این شورا از طریق یک همکاری تحقیقاتی چند ساله ، داده های TBI بوکسورهای داوطلب فعلی و سابق را به وسانا ارائه می دهد.  Silo Wellness 5-MeO-DMT را در مورد خروج Silo Wellness Inc ارائه می دهد.  (بورس سهام کانادا: SILO) با همکاری Kaivalya Kollectiv ، یک شرکت سلامتی مستقر در لس آنجلس که با مربیگری معنوی روانگردان ادغام می شود و عقب نشینی را تسهیل می کند ، سبد محصولات psilocybin و ketamine خود را گسترش می دهد و جای خود را به 5-MeO-DMT می دهد. مکزیک ، جامائیکا و کاستاریکا از طریق این توافق نامه ، Silo Wellness تجربه 5-MeO-DMT را در دو مکان جدید جامائیکا شامل یوگا ، مراقبه ، تنفس و مربیگری معنوی ادغام خواهد کرد.  “اکنون بیش از هر زمان دیگر ، مردم با مشکلات بهداشت روان دست و پنجه نرم می کنند و سلامت روحی و جسمی خود را در اولویت قرار می دهند.  ما خوشحالیم که نمونه کارهای خود را در زمینه عقب نشینی های روانگردان شامل 5-MeO-DMT گسترش می دهیم ، که به دلیل ایجاد تجارب معنوی و واقعی که می تواند بسیار شفابخش باشد ، شناخته شده است. “داگلاس کی گوردون ، مدیر اجرایی مدیر سیلو سلامتی گفت ، مقابل بنزینگا دور صحنه: Havn Life Sciences Inc.  (CSE: HAVN) (PINK: HAVLF) از توسعه روش آزمایش سریع که اندازه گیری دقیق و دقیق محتوای psilocybin را در کمتر از 5 دقیقه امکان پذیر می کند ، به عنوان بخشی از مجموعه تلاش ها برای تولید تجزیه و تحلیل های استاندارد و کنترل شده از کیفیت ، خبر داده است. ترکیبات درمانی مشتق شده از قارچ Psilocybe.  شرکت IntelGenx Technologies  (TSX-V: IGX) (OTCQB: IGXT) ، یک شرکت تأمین داروسازی که بر توسعه و تولید فیلم های دارویی متمرکز شده است ، و Atai Life Science با سرمایه گذاری 12 میلیون دلاری Atai در IntelGenx به یکدیگر پیوستند.  با این سرمایه گذاری ، اکنون Atai تقریباً 25٪ سهام IntelGenx را در اختیار دارد.  Wake Network Inc.  در حال نزدیک شدن به تبدیل شدن به اولین سوژه ای است که یک آزمایش بالینی تصادفی ، کنترل شده با دارونما ، دوسوکور برای میکرودوزینگ psilocybin انجام می دهد.  این شرکت از شورای اخلاق وزارت بهداشت و سلامت جامائیکا برای انجام مطالعه مرحله 2b با دانشگاه غرب هند در کینگستون ، جامائیکا تأیید مشروط دریافت کرده است.  شرکت علمی Braxia  (CSE: BRAX) (پینک: SHRMF) ، که قبلاً با نام تجاری Champignon شناخته می شد ، از افتتاح چهارمین کلینیک خود در کانادا تحت شرکت تابعه کاملاً متعلق به خود ، مرکز سریع درمان شفاهی کانادایی ، خبر داد.  این کلینیک با نام Braxia Health فعالیت خواهد کرد.  برای دیدن معاملات گزینه های BenzingaCompass منتشر می شود سود Q1: موقعیت پولی قوی برای تلاش های تحقیق و توسعه Psilocybin کنفرانس کوچک Benzinga کنفرانس جهانی: چگونه سرمایه گذاران برندگان را در فضای روانگردان انتخاب می کنند؟  © 2021 Benzinga.com.  بنزینگا مشاوره سرمایه گذاری ارائه نمی دهد.  کلیه حقوق محفوظ است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۲:۳۶
محمد صادق جعفریی

 

رویای سام کر برای پیروزی در فصل پیروزی خود برای چلسی با پیروزی در لیگ قهرمانان زنان به یک کابوس تبدیل شده است ، زیرا بارسلونا درخشان در فینال در گوتنبرگ قهرمان انگلیس را با نتیجه 4-0 رده بندی کرد.

امتیاز کلیدی:

چلسی سام کر در نیمه اول چهار گل دریافت کرد تا فینال لیگ قهرمانان اروپا را به بارسلونا واگذار کند

کر در نیمه دوم پس از جنگ با دیگر هم تیمی های خود تعویض شد

چلسی هفته گذشته عنوان WSL را به دست آورد و کر به عنوان بهترین گلزن لیگ به پایان رسید

کاپیتان ماتیلداس امید زیادی داشت که اولین استرالیایی شود که روز یکشنبه (به وقت محلی) در نمایش سوئد با برندگان بزرگترین مسابقه باشگاهی اروپا بازی می کند.

اما امیدهای او پس از به ثمر رساندن چهار گل برنده سوپرلیگ زنان در نیمه اول ، از جمله گل به خودی ملانی لوپولتز ، که بارسا را ​​فقط در 33 ثانیه راهی زمین کرد ، ناکام ماند.

کر سرانجام در دقیقه 73 از بدبختی خود بیرون رانده شد.  برنده “کفش طلای” انگلیس ، که توسط مربی اما هیز برکنار شد ، و چلسی مطلقا پیشرفتی نداشته است.

الکسیا پوتلاس که یک پنالتی ضرب شده را به آرامی به ثمر رساند ، با یک فوتبال پاس مجلل بازی کرد ، آیتانا بونماتی و کارولین گراهام هانسن در 35 دقیقه اول برای قهرمان اسپانیا گلزنی کردند تا کشوری از هم باز شود که از 17 بازی قبلی خود تنها یک باخت داشته است.

کر ، امیدوار بود که بهتر از هم تیمی ماتیلداس ، الی کارپنتر ، که سال گذشته یک زیردریایی بدون استفاده در پیروزی لیون بود ، به سختی توانست او را در ورزشگاه اولوی ببیند ، زیرا بارسلونا در ابتدای این دوره به لندن سفر می کرد.

 کر و چلسی نتوانستند از موفقیت خود در مسابقات WSL حمایت کنند.

کر ، که هفته گذشته در حالی که آبی پوشان عنوان قهرمانی لیگ را به دست آوردند ، کفش طلایی را به عنوان بهترین گلزن WSL به دست آورد ، در نیمه اول تنها تلاش خود را انجام داد ، یک والی با پای چپ ، بالا و دور.

بعد از قطع شدن محتوای بارسلونا برای رویارویی با آنها ، بهترین فرصت های چلسی دوباره به دانمارکی پرنیل هاردر رسید که او نیز در نیمه اول با دو بهترین موقعیت چلسی عجیب بود.

کر به مبارزه خود ادامه داد ، اما در دقیقه 50 نتوانست پاس گورو رایت را بدست آورد و سپس ، با ناامیدی ، در دقیقه 70 به سر خود ضربه زد.

این آخرین مشارکت وی بود ، زیرا سه دقیقه بعد ، شب بزرگ کر با بیرون رفتن از زمین به پایان رسید و دلسرد به نظر می رسید ، در حالی که تیمش در فینال WCL یک بار بزرگترین شکست را تجربه کرد.

AAP

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۱:۳۶
محمد صادق جعفریی

 

اعتبار تصویر: kdec.com.au

اگر در خانه خود انرژی خورشیدی دارید و به دفتر مراجعه می کنید و فکر می کنید واقعاً دوست دارید هزینه های انرژی شما با انرژی خورشیدی برای تجارت شما نیز کاهش یابد ، Solar Victoria خبرهای خوبی برای شما دارد.

برنامه Solar for Business ابتکاری جدید است که برای حمایت از مشاغل کوچک ویکتوریا طراحی شده است تا با دستیابی به مزایای انرژی های تجدیدپذیر ، هزینه های انرژی خود را کاهش دهند.

برای کمک به بهبود اقتصادی مشاغل کوچک ویکتوریا و بخش وسیع تری از خورشید ، در 3 سال آینده 15000 تخفیف در فتوولتائیک خورشیدی در دسترس است.

تخفیف برای سیستم های کوچک فتوولتائیک خورشیدی تا 30 کیلووات در دسترس است که تا 50٪ هزینه ها را پوشش می دهد.  مشاغل کوچک برای کاهش هزینه های قبل از نصب انرژی خورشیدی در محل کار خود ، حداکثر 3500 دلار تخفیف دارند.

اگر هزینه خالص انرژی خورشیدی 10 هزار دلار باشد ، ارزش اعمال شده تخفیف 3500 دلار است (نه 5000 دلار) یا اگر هزینه خالص 4000 دلار باشد ، ارزش اعمال شده تخفیف 2000 دلار است (نه 3500 دلار) .

هزینه های خالص شامل GST و هر کمک از گواهینامه های فناوری کوچک (STC) است.

تخفیف های مشاغل برای کسانی ارائه می شود که شرایط لازم را دارند:

صاحب مشاغلی باشید که حداقل یک نفر را استخدام کنید ، بدون صاحب مشاغل و کمتر از 20 نفر

کار در محل های غیر مسکونی.

کار در اتاق هایی که به صورت جداگانه اندازه گیری می شوند   

سیستم خود را به عنوان جزئیات وب سایت سولار ویکتوریا توسط خرده فروش معتبر Solar Victoria نصب کنید  

یک سیستم خورشیدی با قدرت فتوولتائیک حداکثر 30 کیلووات نصب کنید که به طور مفصل در لیست محصولات مورد تایید Solar Victoria تأیید شده است.   

شرکت های واجد شرایط می توانند از اواخر ماه مه 2021 از طریق درگاه Solar Victoria درخواست تخفیف برای Solar for Business را داشته باشند. 

اطلاعات بیشتر در Solar.vic.gov.au

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۳۶
محمد صادق جعفریی

 

بصری از بمبئی

بمبئی (ماهاراشترا) [India]، 17 مه (ANI): جادوی سبک باران و وزش باد شدید در ساعات اولیه روز دوشنبه با مشاهده طوفان Tauktae در بمبئی مشاهده شد.

در همین حال ، اداره هواشناسی هند (IMD) پیش بینی کرده است که احتمالاً در سه منطقه جدا شده بعدی در بمبئی ، تانه ، رایگاد ، پالگار و راتناگیری باران های متوسط ​​تا شدید همراه با وزش باد شدید 75-85 کیلومتر در ساعت رخ می دهد.

حداکثر 36 درجه و کمترین دما 27 درجه برای روز با آسمانی ابری نرمال همراه با باران معتدل همراه با وزش باد شدید در شهر با احتمال ریزش شدید در مکان های منزوی پیش بینی می شود.

IMD همچنین به ماهیگیران نزدیک مناطق ساحلی اخطار داده است.  توقف کامل عملیات صید ماهیان در شرق دریای عربی جنوب شرقی و همسایه آن و در امتداد و در کنار سواحل کرالا-کارناتاکا-گوا-ماهاراشترا انجام شده است.  توقف کامل عملیات ماهیگیری بیش از دریای شمال شرقی عربستان و در امتداد و خارج از سواحل گجرات از 17 مه.

گارد ساحلی هند گزارش داده است که 4526 قایق ماهیگیری از ماهاراشترا و 2،258 قایق از گجرات که در دریا بودند با توجه به طوفان Tauktae با سلامت به بندر بازگشتند.

تمام واحدهای ساحلی ، قایقرانی و هواپیمایی در حالت آماده باش کامل قرار داشتند و زمانی که طوفان ، در نهایت در دریاهای لاکشادویپ تشکیل می شد ، کشتی ها و هواپیماهای ICG قبلاً قایق های ماهیگیری و همچنین کشتی های تجاری را در یک مسیر ممکن هشدار داده بودند. طوفان.

اقدامات پیشگیرانه توسط ICG با تمرکز بر ایالتهای ماهاراشترا و گجرات همچنان ادامه دارد ، زیرا طوفان شدید طوفانی “Tauktae” به شمال سفر می کند و انتظار می رود صبح 18 مه به سرزمین اصلی سواحل گجرات برسد.  مقامات دولتی ماهیگیری تأیید کرده اند که همه قایق ها یا به بندر بازگشته اند یا در بندرهای اطراف پناه گرفته اند.

اداره هواشناسی هند روز دوشنبه گزارش داد که این طوفان در حال نزدیک شدن به جنوب شرقی دیو است.

داستان ادامه دارد

روز یکشنبه ، آمیت شاه ، وزیر کشور اتحادیه ، ریاست جلسه بررسی با وزیران ارشد گجرات ، ماهاراشترا و دامان و دیو و مدیران دادرا و ناگار هاولی را برای ارزیابی آمادگی دولت ها و وزارتخانه های مرکزی برای مقابله با طوفان Tauktaye انجام داد.

نیروی هوایی هند (IAF) در آماده سازی سیکلون Tauktae ، 16 هواپیمای ترابری و 18 هلی کوپتر را برای فعالیت در شبه قاره هند آماده نگه می دارد.

کارکنان نیروی ملی مقابله با حوادث (NDRF) همچنین روز جمعه اطمینان دادند که برای گردباد Tauktae کاملاً آماده هستند و 53 تیم درگیر هستند ، 24 تیم از قبل مستقر شده و 29 تیم برای 5 کشور آسیب پذیر – کرالا ، تامیل آماده هستند. نادو ، کارناتاکا ، گجرات و ماهاراشترا.  (ANI)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۳۶
محمد صادق جعفریی