عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

لندن (رویترز) – انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد قصد دارد با اجازه دادن به افراد واکسینه شده برای سفر به طیف وسیعی از کشورها بدون نیاز به جدا کردن خود در بازگشت ، محدودیت های سفر در همه گیر را کاهش دهد.

وزارت حمل و نقل گفت انتظار دارد سیاست جدید را در مراحل بعدی اواخر تابستان جاری اجرا کند.  این تغییر در مورد افرادی که کاملا واکسینه شده اند و به مقاصدی در فهرست “عنبر” دولت سفر می کنند اعمال خواهد شد ، که در حال حاضر بسیاری از جهان ، از جمله ایالات متحده و بیشتر اتحادیه اروپا را پوشش می دهد.

این برنامه ها پس از آنکه شرکت های هواپیمایی و ارائه دهندگان تعطیلات از دولت خواستند محدودیت سفرهای بین المللی را که صنعت گردشگری را فلج کرده است ، کاهش دهد.  روز چهارشنبه در اعتراض به اعتراض خلبانان ، هتلداران و آژانس های مسافرتی ، اعتراضات در این کشور برگزار شد.

“ما در تلاشیم که تابستان امسال سفرهای بین المللی را با خیال راحت آغاز کنیم ، و به لطف موفقیت برنامه واکسیناسیون ، اکنون می توانیم لغو دوره قرنطینه را برای ورود کاملاً واکسینه شده انگلیس از کشورهای عنبر در نظر بگیریم – نشانه واقعی پیشرفت” ، بیانیه گفت: وزیر حمل و نقل Grant Shaps.

تقریباً 61٪ از جمعیت بزرگسال در انگلیس کاملاً واکسینه شده اند ، در حالی که 83٪ یک دوز واحد دریافت کرده اند.

دولت همچنین 17 کشور و سرزمین از جمله مالت ، جزایر بالئاریک و مادیرا را به فهرست “سبز” خود از مقاصد سفر امن اضافه کرده است.  افرادی که به این مقصد سفر می کنند ، هنگام بازگشت به انگلیس دیگر مجبور نیستند 10 روز خود را منزوی کنند

مقاصدی که به لیست سبز اضافه شده اند: دومینیکا ، باربادوس و گرنادا.  این تغییرات از ساعت 4 صبح 30 ژوئن اعمال می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۴
محمد صادق جعفریی