عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

با توجه به اینکه شورای مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) نحوه محاسبه نمرات پایه 12 را اعلام می کند ، دانش آموزان اکنون تا پایان ماه ژوئیه زمان اعلام نتایج فرصت دارند.

دانش آموزان از این شهر با استفاده از وقت خود ، برای آمادگی برای امتحانات ورودی و همچنین سرگرمی ها ، به آنها کمک کردند تا بر استرس سال نامشخص تحصیلی ناشی از بیماری همه گیر غلبه کنند.

“جی. داریکا” ، دانش آموز از مدرسه CBSE در گفت: “من برای آماده شدن برای امتحانات بنیاد CA در کلاس ها ثبت نام کرده بودم و تقریباً در دوره های مربیگری برای آنها شرکت می کردم. اکنون زمان بیشتری برای اختصاص دادن به آن اختصاص داده شده است.” شهر.  او گفت ، با این حال ، سیاست مارک تجاری اعلام شده توسط CBSE او را نگران کرد ، زیرا آنها همچنین نتایج کلاس 11 را در نظر می گیرند.

سای سانجی ، دانشجوی گروه تحقیق ، گفت: “من جدا از آمادگی برای کنکور دانشگاه ، علاقه مندی به موسیقی و رقص کلاسیک را نیز به طور فعال دنبال می کنم. این برای من یک عامل استرس جدی بود.”

دانش آموزان کلاس 12 از سال تحصیلی 2020-21 ، امتحانات هیئت مدیره به دلیل همه گیری COVID-19 به تعویق افتاد و بعداً لغو شد.  مدارس همچنین تلاش می کنند تا با دریافت نتایج دانش آموزان پایه دوازدهم با دانش آموزان کلاس 12 در تماس باشند.

“دانش آموزان به ما مراجعه کرده اند و برای کمک به آنها برای درخواست کالج در خارج از کشور از ما کمک می گیرند و همچنین می توانند با معلمان خود تماس بگیرند. پس از اعلام نتایج CBSE – پاسخ متفاوتی در بین دانشجویان وجود دارد. او انتظار داشت امتحانات برگزار شود و او به خوبی آماده می شد ، آنها ناامید شدند “، گفت: PG Subramanian ، کارگردان ، راجاجی ویدیاشرمام از بهوان.

در طول یک سال گذشته ، بسیاری از مدارس اقداماتی را انجام داده اند تا دانش آموزان بتوانند به طور مجازی با مشاوران ارتباط برقرار کنند و با آنها صحبت کنند.  سرینیواسا راگاوان ، مدیر Bala Vidya Mandir گفت: “این امسال نیز ادامه دارد.”  وی گفت: بسیاری از دانش آموزان و والدین از تصمیم هیئت مدیره در نظر گرفتن عملکرد کلاس 11 خود متعجب شدند.

به دنبال ابلاغی درباره سیاست محاسبه نمرات ، از مدارس CBSE خواسته شد تا 23 ژوئن کمیته های عملکردی را ایجاد کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۳۰
محمد صادق جعفریی