عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

مقامات گفتند که یکی از اعضای گروه کر مردان ، روز شنبه در یک رژه غرور در فلوریدا جنوبی ، عمداً به همکاران خود ضربه زد و یک خواننده گروه را کشته و دیگری را به شدت زخمی کرد.

معاون شهردار Wilton Manors Paul Raleigh و شهردار Fort Lauderdale دین Trantalis گفتند که تحقیقات اولیه نشان داد که این یک تصادف است.  این راننده 77 ساله بازداشت شد ، اما پلیس گفت هیچ اتهامی در این زمینه ارائه نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

پلیس فورت لودردیل در یک خبرنامه گفت که وی در انتظار شروع رژه در حال پیشروی بود که ماشین به سرعت غیرمنتظره ای شتاب گرفت و به آنها برخورد کرد.  وی در حال همکاری با پلیس است که به گفته وی بعید است در این امر مواد مخدر یا الکل درگیر شود.  هیچ دستگیری انجام نشده است

پلیس گفت که بازمانده بهبود می یابد.

“تصادف” همراه با این واقعیت که راننده عضو یک خانواده 25 نفره از مردان همجنسگرای بود توسط رئیس جمهور جاستین نایت برای اولین بار تایید شد.

نایت در بیانیه ای به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: جرم نفرت

گلها در محلی که یک راننده شنبه شب با شروع رژه پراید با تماشاگران تصادف کرد ، یک نفر را کشته و یک نفر را به شدت مجروح کرد ، یکشنبه 20 ژوئن 2021 ، در فورت لودردیل ، فلوریدا.  مقامات گفتند که این حادثه یک حادثه بود ، اما در ابتدا باعث گمانه زنی هایی شد که یک جنایت نفرت انگیز را هدف قرار داده و جامعه همجنس بازان را هدف قرار داده است.  راننده و قربانیان همگی اعضای همجنسگرایان فورت لادردیل بودند که در رژه پراید پرستون ویلتون مانورز شرکت کردند.

جوی اسپیرز ، 25 ساله ، امروز شنبه در ایالات متحده گفت که در حال نزدیک شدن به شروع رژه است که دید کامیون از میان جمعیت عبور می کند.

اسپیرز گفت: “ناگهان می بینم که این کامیون پیاده شد و فقط از میان مردم عبور می کند.”

اسپیرز با عواقب ویدئویی ، مردی را روی زمین نشان داد.  اسپیرز گفت که وی و افرادی که با او بودند ، حدود یک ساعت در پارکینگ محلی دبیرستان محلی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا اینکه اجازه دادند منطقه را ترک کنند.  سپس آنها شروع به راهپیمایی کردند.

بر اساس وب سایت این رویداد ، رویداد ویلتون مانورز پراید هر ساله در ماه ژوئن برگزار می شود.  بر اساس دفتر سرشماری ایالات متحده ، این شهر شهری در شهرستان بروارد است که حدود 13000 نفر جمعیت دارد.

داستان ادامه دارد

ترانتالیس ، اولین شهردار آشکارا همجنسگرایان فورت لودردیل ، در ابتدا به خبرنگاران گفت که این عمل عمدی بوده است ، و این باعث سردرگمی شنبه شب شد.

وی روز یکشنبه در بیانیه ای در توئیتر گفت: “این باعث ترس و وحشت من و همه اطرافم می شود … من می ترسیدم که براساس آنچه فقط روی پای خود دیدم عمدی باشد.”  با ادامه جمع آوری حقایق ، تصویری از تصادفی که در آن یک کامیون از کنترل خارج شد ، پدیدار می شود. »

عکس ها و فیلم از صحنه نشان داد که نماینده آمریکایی حزب دموکرات ، دبی واسرمن شولتز ، هنگام حضور در کابریولت در مراسم رژه ، اشک می ریخت.

واسرمن شولتز شنبه شب در بیانیه ای گفت که او در امنیت است اما “از دست دادن زندگی به شدت متزلزل و ویران شده است.”

وی گفت: “من از آنچه در این جشن رخ داده بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام.”  “بگذارید خاطره زندگی از دست رفته یک برکت باشد.”

سخنگوی گروه کر گفت که مدیر نمی خواهد مصاحبه کند ، افزود که بسیاری از اعضای گروه کوچک شاهد سقوط مرگبار بوده اند و به شدت متزلزل شده اند.

رالی گفت: “دلیل اینکه کل افرادی مانند ویلتون مانور هستند ، یک خانواده بزرگ است و این نحوه رفتار ما با یکدیگر است … و این واقعاً بسیاری از مردم را لرزاند.”  “حتی اگر این یک تصادف باشد ، این فقط از دست دادن جان است.”

مشارکت: گریس هاوک ، ایالات متحده آمریکا امروز ؛  آسوشیتدپرس

این مقاله در اصل در ایالات متحده آمریکا امروز ظاهر شد: مقامات می گویند: سقوط رژه فلوریدا یک حادثه بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۳۱
محمد صادق جعفریی