عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

تورنتو – خانواده ای از انتاریو ، که خانه رویایی خود را خریداری کردند ، گفتند که تجربه آنها به دلیل آنچه پس از امتناع از بازرسی از خانه آموختند ، به یک کابوس تبدیل شد.

برای بسیاری از مردم ، خرید خانه بزرگترین خریدی است که تاکنون انجام داده اند ، بنابراین معمولاً بهتر است ابتدا آن را توسط بازرس خانه بررسی کنید.

با این حال ، در بازار داغ املاک و مستغلات ، با جنگ مناقصه ، برخی از فروشندگان می خواهند خریداران از بازرسی در خانه منصرف شوند.

لیزا سونگ ، که خانواده اش از بررسی خانه روستایی رویایی خود امتناع ورزید ، به CTV News Toronto گفت: “او هزینه ای از من و خانواده ام گرفت زیرا قرار بود خانه رویایی ما باشد و در حال حاضر یک فاجعه است ، یک کابوس.”

سانگ ، که قبلاً با خانواده اش در برامپتون زندگی می کرد ، گفت که او خواهان آرامش ، آرامش و فضای بیشتری در حومه شهر است ، بنابراین آنها به دنبال خانه ای در هالتون هیلز ، شمال غربی تورنتو رفتند.

آنها در مارس 2020 در یک مناقصه برای خرید خانه شکست خوردند ، اما چند روز بعد فروشنده ، که همچنین یک مشاور املاک در این لیست بود ، با آنها تماس گرفت تا به آنها بگوید که می توانند آن را بخرند ، به شرطی که پیشنهاد شما را افزایش دهد و بازرسی در منزل.

سونگ گفت: “آنها از من خواستند که از بازرسی در خانه منصرف شوم و من درنگ کردم ، اما او گفت که اگر من خانه را می خواهم ، باید آن را رها کنم ، پس آن را رها کردم.”

به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، آنها چندین ماه دیگر محل زندگی خود را نگذاشتند ، اما فقط پس از اطلاع از وجود مشکل در تأمین آب.

سانگ گفت: “ما متوجه شدیم که در خانه ما آب چاه پمپ نمی شود ، زیرا چاهی وجود ندارد.”

سانگ گفت که آنها مجبور شدند مخازن آب و تجهیزات دیگر را به قیمت 10 هزار دلار در زیرزمین خود نصب کنند.

وی سپس گفت که مشکلات بزرگی در سیستم سپتیک وجود دارد و جایگزینی آن به دلیل مقررات جدید زیست محیطی بسیار گران است.

سونگ گفت: “تعویض مخزن سپتیک برای من 120،000 دلار دیگر هزینه دارد.”  “من تقریباً از هم پاشیدم که می دانستم برای تعمیر مخزن سپتیک مجبور به گرفتن وام مسکن هستم.”

سونگ گفت که حساب های دیگری نیز برای رفع نشتی در زیرزمین وجود دارد که شامل ضد آب بودن و بازدید مکرر توسط متخصصانی است که سعی در تشخیص مشکلات دارند.

لی گیت ، رئیس انجمن بازرسان خانگی انتاریو ، گفت که وقتی فروشندگان می خواهند از بازرسی در منزل دست بکشند ، فکر می کند این یک “پرچم قرمز بزرگ” است.

گیت گفت از خریداران در بازار داغ املاک و مستغلات می توان خواست که انصراف دهند ، اما گفت که این امر می تواند بسیار خطرناک باشد.

“در آغاز پاییز ، من می گویم در سال 2020 ، زمانی که بازار فروشنده فتح شد و مردم به راحتی نمی توانستند خانه ای با این شرایط خریداری کنند (برای بازرسی از خانه) ، زیرا همیشه یک نفر پشت سر شما بود که می خواست خانه را بخرد بدون بازرسی در خانه انجام می شود “، گیت گفت.

سونگ از پشت گفت که از انصراف از بازرسی در خانه پشیمان است.

سانگ گفت: “من اکیداً توصیه می کنم که تسلیم نشوید.”  “اگر [they] چیزی برای پنهان کردن وجود دارد که (فروشنده) می گوید منصرف شود.  “

بازرسی از منزل بسته به اندازه ملک حدود 500 دلار هزینه دارد و ممکن است هزینه های اضافی برای بازرسی از چاه ها ، استخرها و ساختمانها نیز در بر داشته باشد.

از افراد دعوت می شود تا مدارک بازرس را بررسی کنند تا ببینند آیا آنها به انجمنی که آموزش می دهد و دارای استانداردهای اخلاقی و حرفه ای هستند ، تعلق دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲
محمد صادق جعفریی