عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

اگر مجموعه ای از سکه های کمیاب دارید که امروز تقریباً از بازار خارج شده اند ، یک فرصت واقعی برای برنده شدن لاک های روپیه ای دارید.  سکه دو روپیه که می تواند تا پنج روپیه برای شما بیاورد ، هم اکنون در بستر تبلیغاتی Quikr فروخته می شود.  خریداران وب سایت مستقر در بنگلور مایل به پرداخت مبالغ سنگین در ازای سکه قدیمی هستند.

سکه تولید شده در سال 1994 ، یک پرچم هند در یک طرف دارد و ارزش آن 5 روپیه در وب سایت Quikr است.  در حالی که ارزش یک سکه روپیه که قبل از استقلال ضرب شده و عکس ملکه ویکتوریا روی آن چاپ شده است ، 2 روپیه تخمین زده می شود.

سکه دیگری نیز در سال 1918 ضرب شده است ، انتظار می رود سکه یک روپیه با تصویر جورج پنجم پادشاه انگلیس با 9 روپیه عظیم به فروش برسد.

اگرچه این سکه های کمیاب قطعاً مقدار خوبی برای شما به همراه خواهد داشت ، همچنین به خریدار و فروشنده بستگی دارد که برای معامله سکه چه ارزشی را قبول کنند.

اگر چنین سکه های کمیاب دارید و می خواهید قیمت خوبی از آنها دریافت کنید ، ابتدا باید در وب سایت هایی ثبت نام کنید که تجارت مستقیم خریداران و فروشندگان را تسهیل می کند.  سپس باید روی عکس سکه خود کلیک کنید و آن را برای فروش در وب سایت قرار دهید.  خریداران علاقه مند با شما تماس خواهند گرفت و می توانید قیمت را با آنها مذاکره کنید.

یک یادداشت قدیمی با 10 روپیه می تواند 25000 روپیه برای شما به ارمغان بیاورد.  جزئیات را بدانید

یک اسکناس قدیمی 10 روپیه ای در کیف پول یا کیف پول شما می تواند در عرض چند دقیقه 25000 روپیه را بدون رفتن به جایی انجام دهد.  وب سایت Coinbazzar بستری را برای افرادی که دارای یادداشت های منحصر به فرد و قدیمی هستند فراهم می کند تا آن را به صورت آنلاین بفروشند و درآمد کسب کنند.  با این حال ، یادداشت 10 روپیه ای باید برخی ویژگی ها را داشته باشد تا به 20 هزار روپیه برسد.  این یادداشت باید دارای یک ستون آشوکا در یک طرف و یک قایق در طرف دیگر چاپ شده باشد.  این یادداشت در سال 1943 در زمان حاکمیت انگلیس در هند صادر شد.  این یادداشت باید توسط فرماندار وقت RBI CD Deshmuh امضا شود.  علاوه بر این ، 10 روپیه باید در دو انتهای یادداشت پشت آن به انگلیسی نوشته شود.

اگر اسکناس 10 روپیه ای با این ویژگی ها دارید ، می توانید آن را بصورت آنلاین در بستر Coinbazzar بفروشید.  خریداران این سیستم عامل هزاران پول برای دریافت اسکناس و سکه های قدیمی نادر پرداخت می کنند.

همه اش را بخوان آخرین خبرها، خبر فوری و اخبار مربوط به ویروس کرونا اینجا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۹
محمد صادق جعفریی