عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

آمازون روز چهارشنبه اعلام کرد که انرژی خود را از یک مزرعه خورشیدی جدید عظیم در آلبرتا خریداری خواهد کرد و این دومین سرمایه گذاری غول تجارت الکترونیکی در کانادا است.

کار ساخت تراورس سولار ، پروژه 700 میلیون دلاری 465 مگاواتی در جنوب شرقی کلگری که از نظر توسعه دهندگان بزرگترین پروژه فتوولتائیک خورشیدی کانادا و یکی از بزرگترین پروژه ها در جهان است ، از روز چهارشنبه آغاز شد.

شرکت خصوصی Greengate Power Corp.  از کلگری می گوید که مزرعه خورشیدی از 1.3 میلیون صفحه خورشیدی تشکیل شده و برق کافی برای تأمین انرژی بیش از 100000 خانه تا سال 2022 را تأمین می کند.

آمازون که قراردادی برای خرید حداکثر 400 مگاوات برق از این پروژه را امضا کرده است ، پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد انرژی خود را از یک مزرعه خورشیدی 80 مگاواتی در جنوب آلبرتا خریداری کند ، به عنوان بخشی از تعهدات خود برای تجدیدپذیری کامل تا سال 2030.

شرکت های انرژی تجدیدپذیر برای رونق اخیر پروژه های خورشیدی در استان ، به بازار بی رویه برق آلبرتا وام می دهند.

از دیگر پروژه ها می توان به پروژه Blackspring Ridge Wind 300-MW که اکنون متعلق به شرکت فرانسوی EDF EN و Enbridge Inc است ، اشاره کرد.  از کلگری و پروژه پیشنهادی 130 مگاواتی Claresholm Solar ، سرمایه گذاری مشترک بین Capstone Infrastructure و Obton ، یک شرکت بازرگانی سرمایه گذاری دانمارکی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۳
محمد صادق جعفریی