عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

لبخند بزنید: شما ممکن است شخصیت مورد علاقه یک بیگانه در نمایش واقعیت باشید زمین.

گزارش علمی جدید حاکی از آن است که 29 سیاره در همسایگی فضایی ما وجود دارد که در آن حیات فرازمینی می تواند بر اساس تکنیک های خود بشریت برای مطالعه جهان ، شواهدی از افراد روی زمین را ببیند و بشنود.

این گزارش روز چهارشنبه توسط دو ستاره شناس مستقر در نیویورک در مجله Nature منتشر شد ، در تلاش برای محدود کردن جستجوی خود برای زندگی فرازمینی در میان ستارگان.  او نمی کوشد ثابت کند کسی در آنجا آنجا گوش می دهد یا دوست دارد از ما بشنود ، در این صورت.  این گزارش به سادگی در تلاش است تا مشخص کند که مخاطب بیگانه ما به کجا می رسد.

بیشتر بخوانید:

عکس های خیره کننده خورشید گرفتگی را به عنوان “حلقه آتش” بر فراز کانادا نشان می دهد

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

نویسندگان حدس می زنند که بیگانگان می توانند زمین را با دیدن سایه کم نور آن هنگام عبور از مقابل خورشید ، مکانیکی که تاکنون از آن برای یافتن بسیاری از جهان های زمینی استفاده کرده ایم ، دریابند.

لیزا کالتنگر ، مدیر موسسه کارل ساگان در دانشگاه کورنل و از نویسندگان مقاله برای گاردین ، ​​گفت: “یکی از راه های یافتن سیارات این است که برخی از نورهای ستاره میزبان خود را مسدود کنند.”  ما پرسیدیم: “اگر شخص دیگری به دنبال بیگانگان باشد برای چه کسانی خواهد بود؟”  “این کوچک در آسمان وجود دارد که سایر سیستم های ستاره ای دارای یک صندلی جلو فضایی هستند تا زمین را به عنوان یک سیاره ترانزیتی پیدا کنند.  “

ستاره شناسان 1715 منظومه شمسی را شناسایی کرده اند که می تواند زمین را در طول دوره وجود انسان ، بعلاوه یا منهای 5000 سال از امروز ، شناسایی کند.  آنها لیست را به 46 سیستم ستاره ای نزدیک کردند تا بتوانند رادیو و تلویزیون سیاره ما را بشنوند ، که فقط در حدود 100 سال پیش آغاز شده است.  سرانجام ، آنها مهمانپذیرترین سیستم ها را برای رسیدن به تقریباً 29 سیاره که زندگی فرازمینی می تواند ما را از دور ببیند و بشنود ، قطع کردند.

جکی فاهرتی ، دانشمند ارشد موزه تاریخ طبیعی آمریکا و یکی از نویسندگان مقاله ، گفت: “ما می خواستیم از نزدیکترین ستاره ها استفاده کنیم.”  فائرتی به NPR گفت: “وقتی نوبت به کاوش در جهان می رسد ، نزدیکترین افراد به ما بیشترین هیجان را خواهند داشت.”

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

بیشتر بخوانید:

مقامات آمریکایی گزارش گسترده ای درباره بشقاب پرنده ها را فاش می کنند

به عنوان مثال ممکن است بیگانگان ساکن Ross-128b ما را کشف کرده باشند ، در حالی که به گفته منجمان ، ساکنان ستارگان b و c در Teegarden حدود 29 سال فرصت پیدا کردن زمین را دارند.

داستان های محبوب

انتظار می رود 751 قبر بدون علامت که در یک مدرسه مسکونی سابق در ساسکاچوان پیدا شده است

شکاف گلو ، مرد با چاقو ، 48 نفر پس از Redneck Rave در کنتاکی بارگیری شد

نویسندگان این مطالعه می گویند که این جهان ها باید اهداف اولویت در جستجوی خود برای زندگی فرازمینی باشند ، زیرا شاید ما خوش شانس باشیم و شخص دیگری را پیدا کنیم که به ما نگاه کند.

کالتنگر گفت: “وقتی به آسمان نگاه می کنم ، کمی دوستانه تر به نظر می رسد ، زیرا مثل اینکه کسی می تواند موج بزند.”

فائرتی می گوید ، به خصوص با تمام نمایش هایی که پخش می کنیم ، تشخیص بیگانگان از راه دور بسیار آسان است.

وی گفت: “این باعث شد که من بسیار آسیب پذیر باشم.”  او همچنین اعتراف کرد که شاید هیچ کس حرف ما را نمی شنود ، یا اینکه آنها نمی دانند که ما اینجا هستیم.

وی گفت: “شاید هیچ یک از (ستاره ها) چیزی شبیه ما نداشته باشند.”

بیشتر بخوانید:

بهشت از دست داده؟  ناسا در حال بررسی است که زهره را برای یافتن نشانه هایی از گذشته زمین مانند بررسی می کند

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

برخی از متفکران ، از جمله استیون هاوکینگ ، فیزیکدان نظری و کیهان شناس فقید ، به ما هشدار می دهند که سعی نکنیم با زندگی هوشمند در دنیای دیگر ارتباط برقرار کنیم زیرا ممکن است از شنیدن ما خوشحال نشوند.  برخی حتی اظهار می کنند که ممکن است نژادهای بیگانه زیادی در میان ستارگان وجود داشته باشد ، اما همه آنها سکوت می کنند تا تهدید بزرگی برای تمدن خود نداشته باشند.

در همین حال ، ما در حال انفجار امواج رادیویی خود در منطقه فضایی هستیم و در نظر داریم که آیا به امید دریافت پاسخ ، مسافت بیشتری را می توان پیام ارسال کنیم.

با این وجود ، شکارچیان بیگانه روی زمین می گویند که از فرصت های ایجاد شده در این گزارش هیجان زده هستند.

“ممکن است شما بدانید که کجا باید به دنبال بیگانگان بگردید!” گفت بیرون ستاره شناس ست شوستاک از موسسه SETI ، که به دنبال هوش فرازمینی است.

0:45

مریخ نورد مریخی چینی در حال انجام اولین حرکت خود در سطح سیاره سرخ است

مریخ نورد چینی مریخ اولین رانندگی را در سطح سیاره سرخ – 22 مه 2021 انجام خواهد داد.

آلن باس ، دانشمند سیاره ای در موسسه علوم کارنگی که در این مطالعه نقش ندارد ، افزود: “تمدن های هوشمندی که تلسکوپ های فضایی را تشکیل می دهند ، ممکن است در حال حاضر در حال مطالعه ما هستند.”  وی به آسوشیتدپرس گفت که این گزارش “تحریک آمیز” است ، اگرچه یادآوری این نکته مهم است که مدتها طول می کشید تا پیام ها و حتی موجودات زنده بین ستاره ها سفر کنند.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

وی گفت: “ما نباید انتظار داشته باشیم که بیگانگان به زودی ظاهر شوند.”

به عبارت دیگر ، کاملاً ممکن است یک مسابقه هوشمند از دور ما را تماشا کرده و برنامه هایی برای برقراری ارتباط در آینده ای دور تنظیم کند.

همچنین ممکن است که یکسری الگوهای رفتاری از Storm Area 51 را برای باکتری های دنیای دیگر ارسال کرده باشیم – یا اینکه با نمایش فینال سریال ، ربات های قاتل را نژادی تحریک کنیم. همگام با کارداشیان.

– با پرونده هایی از آسوشیتدپرس

© 2021 اخبار جهانی ، بخشی از Corus Entertainment Inc.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۴
محمد صادق جعفریی