عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

در یک شب ، مایکروسافت ویندوز 11 را رسماً معرفی کرد. این نسخه در نسخه منقضی شده چند هفته پیش وجود دارد ، که متأسفانه این تعجب را خراب کرد.  علی رغم دریافت زودهنگام اخبار ، هنوز برخی شگفتی ها وجود داشت و اکنون می توانیم آزادانه در مورد تصمیم مایکروسافت برای ارائه نسخه کامل نسخه بعدی ویندوز صحبت کنیم.

ویندوز 11 بسیار متفاوت از ویندوز 10 خواهد بود و موقعیت جدیدی را در منوی پیش فرض شروع به کار می کند ، اما اگر تصمیم بگیرید که از بسیاری از مشاغل انتظار داریم کاری انجام دهند تا تغییرات برای مصرف کنندگان به حداقل برسد ، می تواند به صورت چپ پیکربندی شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=Uh9643c2P6k

منوی شروع

در این منوی شروع جدید ، کاشی ها از بین رفته اند و مفاهیمی را که در ویندوز 8 ارائه شده و در ویندوز 10 بهبود یافته اند ، از بین می برند. مایکروسافت در مورد ویندوز 11 به عنوان “متصل به ابر” صحبت می کند و این کاربران Office 365 اکنون از نحوه کار آن استقبال می کنند.  مدتی است ، وقتی یک برنامه اداری را اجرا می کنید ، فارغ از اینکه در کدام ماشین وارد سیستم شده اید ، آخرین اسناد در آنجا خواهند بود و منتظر شما هستند.  اکنون آنها در منوی شروع ویندوز 11 نمایش داده می شوند ، بنابراین بخش Office در آنجا پیروزی بزرگی کسب کرد.

بیشتر کاربران همچنان برنامه های پرکاربرد خود را در نوار وظیفه پین ​​می کنند ، اما برای آن دسته از برنامه هایی که هر از گاهی استفاده می شوند ، منوی Start همچنان جایی است که شما برای بارگیری آنها می خواهید.  مانند امروز با منوی Start ، می توانید برنامه ها را به منوی Start پین کنید ، اما در ویندوز 11 آنها به صورت شبکه ای بر روی آخرین اسناد شما مرتب شده اند ، این یک تغییر قابل توجه در رابط کاربری است ، اما از نظر عملکرد بسیار مشابه آنچه ما استفاده می کنیم ، کار خواهد کرد. به.

در بالای منوی Start یک جعبه جستجو قرار دارد که باید برنامه ها و پرونده ها را جستجو کند ، چه در رایانه محلی شما باشد یا در OneDrive.  ما همچنین یک دکمه جستجوی ویژه در کنار نماد Start مشاهده می کنیم که به شما امکان می دهد وب ، برنامه ها ، اسناد ، تنظیمات و موارد دیگر را جستجو کنید.  این یک رویکرد بسیار مایکروسافت است و منطقی ترین راه حل ادغام دو گزینه جستجو در یک جستجوی جهانی است.

رابط کاربری جدید

در ویندوز 11 متوجه خواهید شد که اکنون رابط شامل مجموعه ای کاملاً جدید از آیکون ها ، انیمیشن ها و گوشه های گرد شده در پنجره های برنامه است.  یکی از تغییراتی که بیشتر از آن هیجان زده ام ، گزینه های داخلی کلیک شده برای پنجره های برنامه است.  من در حال حاضر از FancyZones به عنوان بخشی از برنامه PowerToys برای کمک به مدیریت ویندوز در چندین نمایشگر استفاده می کنم ، بنابراین گنجاندن یک سطح از این مرحله در مسیر درست است.

من گمان می کنم که این هنوز هم از قابلیت تنظیم پذیری عالی (مناطق تقریباً نامحدود) FancyZones بر نمی آید ، اما این یک شروع عالی است.  به عنوان مثال می توان به امکان سرویس دهی به مانیتورهای فوق العاده گسترده مانند 49 اینچ سامسونگ CHG90 اشاره کرد.  وقتی اینگونه مانیتور راه اندازی می کنید ، می خواهید حداکثر 4 برنامه در کنار یکدیگر داشته باشید ، که باعث می شود 4 نقطه کلیک در گوشه های ویندوز 10 به هیچ وجه مفید نباشد.

اتصال / قطع شدن

مایکروسافت نشان داده است که تجربه اتصال و اتصال از طریق اتصال قابل توجهی در ویندوز 11 بهبود یافته است.  در فیلم ها ، ما می بینیم که یک کاربر ایستگاه اتصال خود را لنگر می اندازد ، و پنجره های برنامه تقریباً بلافاصله و در همان موقعیت قبلی به مانیتور (های) خارجی برمی گردند.

وقتی کاربر لپ تاپ خود را قطع می کند ، همانطور که می خواهید به یک اتاق جلسات بروید ، پنجره های برنامه باز هستند ، سپس بلافاصله به صفحه نمایش لپ تاپ منتقل می شوید ، مانند امروز 5-10 ثانیه مجدداً کالیبراسیون نمی شود.  جالب است که ببینید این کار با برنامه های قدیمی چقدر خوب است ، من بد گمان می کنم ، اما حداقل در برنامه های مدرن این باید سود بزرگی باشد.

داخلی تیم های مایکروسافت

اگر هنوز در تیم اسکایپ در مایکروسافت هستید ، امروز یک روز بد در دفتر کار است.  مایکروسافت فاش کرده است که آنها در حال ساخت تیم هایی درست در سیستم عامل هستند.  این یک حرکت قدرتمند در برابر رقبایی مانند Zoom است ، اما به عنوان یک کاربر که با خانواده ، دوستان و همکاران ارتباط برقرار می کند ، باید یک مورد خوب باشد.

آنچه در ذهن من باقی می ماند این است که مایکروسافت با چه ظرافتی می تواند این تجربه را ایجاد کند.  اگر با حساب مایکروسافت خود وارد ویندوز 11 شوم ، آیا این به معنی خودکار بودن آنلاین بودن من به محض ورود به سیستم است؟  امیدوارم اینجا کاربران را به کاربران ترجیح دهند.  سپس سوال از حساب های شخصی و کاری تیم های شما مطرح می شود ، اما با توجه به آخرین به روزرسانی های تیم ها ، پشتیبانی بهتری از چندین حساب اضافه شده است ، امیدوارم با ارسال ویندوز 11 این مسئله به خوبی حل شود.

فیدها و ابزارهای سفارشی

به نظر می رسد مایکروسافت مطمئن است که شما می خواهید سیستم عامل شما در دریافت آخرین اخبار و هوا به شما کمک کند ، اما واقعیت این است که اکثر ما فقط این مطالب را در تلفن های خود می گیریم یا یک مرورگر را فعال می کنیم و به وب سایت مورد علاقه خود می رویم.  مایکروسافت اخیراً مورد مشابهی را در نوار وظیفه News and Interests به ویندوز 10 اضافه کرده است ، اما من از هر کسی که از آن استفاده می کند چیزی می شنوم.

شک دارم بسیاری از قسمت اخبار اخبار و ابزارهای موجود در ویندوز 11 هیجان زده شوند ، اما اگر این کار را انجام دهید برای شما مناسب خواهد بود.  این به طور بالقوه برای بررسی سریع تقویم شما مفید است.

بازی ها پیشرفت ها

خارج از بازی های موبایل ، ویندوز بزرگترین پلتفرم بازی روی کره زمین است و در ویندوز 11 در آستانه پیشرفت است.

ویندوز 11 با چیزی به نام DirectX 12 Ultimate کار خواهد کرد که مزایایی نسبت به Direct 12 دارد که امروز داریم.  انتظار می رود که گرافیک جذاب نرخ فریم بالا را ببینیم.  DirectStorage برای بارگذاری سریعتر و دنیای بازی با جزئیات بیشتر ؛  و خودکار HDR برای یک طیف گسترده تر ، واضح تر از رنگ برای یک تجربه بصری واقعا غوطه وری.

از نظر سازگاری سخت افزاری ، ویندوز 11 از همه کارهای ویندوز 10 امروز پشتیبانی می کند ، از جمله لوازم جانبی و لوازم جانبی بازی.

  Xbox Game Pass برای PC یا Ultimate نیز ادامه خواهد یافت.

فروشگاه جدید

فروشگاه مایکروسافت در ویندوز چیزی بود که مایکروسافت امیدوار بود بتواند محبوبیت فروشگاه های اپل AppStore و فروشگاه گوگل پلی را دنبال کند ، اما هرگز این کار را نکرد.  توسعه دهندگان برنامه هنوز به همان درآمد تقسیم شده 70/30 دسترسی داشتند ، اما با وجود بیش از یک میلیارد سود ، هرگز آنطور که مایکروسافت انتظار داشت رشد نکرد.

فروشگاه جدید ویندوز 11 به نوعی به یکی از بزرگترین مشکلات ، کشف برنامه های عالی کمک خواهد کرد ، اما نکته جدید این است که خدمات ارائه شده توسط فروشگاه آنها در فروشگاه Windows (مانند Creative Cloud Adobe) قادر به انجام آن خواهند بود بدون پرداخت هزینه به مایکروسافت.

برنامه های Android در ویندوز

برنامه های اندروید برای اولین بار در ویندوز 11 به ویندوز می آیند. اگرچه برخی از برنامه های اندروید در دسک تاپ واقعاً هیجان زده خواهند شد ، اما در اینجا یک یادداشت مهم وجود دارد ، آنها با استفاده از Amazon Appstore ارائه می شوند.

برای کسانی که با تفاوت در اینجا آشنا نیستند ، تعداد برنامه های آندروید در فروشگاه آمازون به طور قابل توجهی کمتر از فروشگاه Google Play است ، بنابراین گرچه شما به زودی می توانید از TikTok یا Khan Academy استفاده کنید ، اما ممکن است قادر به استفاده از برنامه مورد علاقه و برنامه دوم که اتفاق می افتد به تلفن شما برمی گردد.

مایکروسافت می گوید در ماه های آینده فرصت بیشتری برای به اشتراک گذاشتن این تجربه خواهد داشت و از فناوری Intel Bridge برای این کار استفاده می کند.  ما اندکی اندروید را با استفاده از برنامه Phone Companion در ویندوز مشاهده کرده ایم ، اما این تجربه در مقایسه با آنچه که از آن برنامه هایی که در ویندوز 11 اجرا می کنند انتظار دارد ، اغلب کند و دست و پا گیر است.

تاریخ انتشار ویندوز 11 و نحوه دریافت آن

بنابراین اکنون که می دانید واقعی است و چه چیزی در آن دخیل است ، سوال بعدی این است که چه زمانی می توانید آن را دریافت کنید.  شاید شما هم مثل من فکر کرده باشید که امروز روزی است که می توانید نسخه رسمی ویندوز 11 را بارگیری کنید ، اما متأسفانه اینطور نیست.

از هفته آینده ، افرادی که در کانال Windows Insider در شعبه Dev ثبت نام کرده اند می توانند ویندوز 11 را دریافت کنند. ظاهراً آزمایش چندین ماه قبل از اینکه رایانه های جدید با ویندوز 11 از پیش نصب شده از طیف گسترده ای از خرده فروشان در دسترس باشند ، ادامه خواهد داشت. خرده فروشی در اواخر امسال.

ویندوز 11 برای کاربران فعلی ویندوز 10 یک نسخه رایگان است ، اما باید توجه داشته باشید که مایکروسافت در پایان ویندوز 10 نیز ساعت را تنظیم کرده است و تا 14 اکتبر 2025 به یک پنجره پشتیبانی متعهد می شود. بدیهی است که مشتریان شرکتی طولانی تر هستند ، اما تا آن زمان کاربران عادی باید به روز شوند.

می توانید در اینجا درباره Windows 11 در تجارت اطلاعات بیشتری کسب کنید و می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Windows 11 در وبلاگ رسمی Windows دریافت کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۴
محمد صادق جعفریی