عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

شهردار سابق کلکته ، سووان چاترجی ، پس از یک روز دراماتیک در مورد آزادی وی ، شنبه شب از بیمارستان مرخص شد و به زندان ریاست جمهوری منتقل شد تا سرانجام در حبس خانگی قرار گیرد.

Sovan شنبه شب با قرار وثیقه آزاد شد.  بایساخی بندوپادیای گفت: “Sovan به زندان ریاست جمهوری منتقل می شود و پس از ارائه مدارک اقامتی آزاد می شود.” Sovan ، مانند سه رهبر TMC دیگر ، در حبس خانگی نگهداری می شود ، همانطور که دادگاه عالی کلکته روز جمعه اعلام کرد.

در گفتگو با یک نماینده رسانه از پنجره بیمارستان SSKM ، شهردار سابق شرکت شهرداری در کلکته (KMC) Sovan Chatterjee امشب گفت که “وی بدون دلیل موجه توسط مقامات بیمارستان بازداشت شد و اگرچه قادر است.”

“سلامتی من پایدار است و من آماده ام حتی با قرار وثیقه به خانه برگردم.  اما اداره بیمارستان به این فکر می کند ”

“آنها عمدا از بیمارستان حرکت کردند که من از سیروز کبدی رنج می برم.  کاملاً خلاف واقع است.  آنها به من غذا درست ندادند. ”

در همین حال ، کونال غوش سخنگوی TMC گفت که امروز ، طی سخنرانی خود در رسانه ها ، “Sovan به صراحت گفت که بیمار نیست و همه چیز درام است.  رهبران TMC مادان میترا و سوبراتا موکرجی واقعاً بیمار هستند و فرهاد حکیم علی رغم بیماری ، قبل از بازگشت به خانه در زندان باقی مانده است.

روز شنبه ، مادان میترا از بیمارستان مرخص نشد زیرا پسرش گفت پدرش به دلیل بیماری های مربوط به COPD در SSKM تحت درمان قرار خواهد گرفت.  سوبراتا موکرجی وزیر TMC نیز آزاد نشد.

روز جمعه ، دادگاه عالی کلکته چهار رهبر کنگره ترینامول ، از جمله دو وزیر بنگال غربی را در حصر خانگی فرستاد و وثیقه آنها را پس از اختلاف نظر بین قضات بخش ، به “یک میز بزرگتر” موکول کرد.

این پرونده روز دوشنبه از یک میز 5 نفره که شامل رئیس دادگستری راجش بیندال است ، رسیدگی می شود.

وزیران سوبراتا موکرجی و فیرهاد حکیم ، MLA مادان میترا و شهردار سابق کلکته ، سووان چترجی توسط دوشنبه گذشته توسط CBI در پرونده رشوه خواری نارادا دستگیر شدند.  آنها از روز دوشنبه در دادگاه بودند.

موکرجی ، میترا و چاترجی در یکی از بیمارستان های دولتی بستری شدند ، در حالی که دیروز فرهاد حکیم وزیر TMC و رئیس کلکته ، از زندان ریاست جمهوری آزاد و در حصر خانگی قرار گرفتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۳
محمد صادق جعفریی