عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

STAKE توانایی تجارت سهام ASX را اضافه می کند

سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۵۷ ب.ظ

 

سهام یک سرویس است که به شما امکان می دهد سهام ایالات متحده را از کشورهایی مانند استرالیا تجارت کنید.  این سرویس به دلیل قیمت پایین در مقایسه با تجارت از طریق کارگزاران سنتی مانند بانک های استرالیا ، در بین سرمایه گذاران TSLA بسیار محبوب است.

استیک قبلاً اعلام کرده بود که در حال گسترش است تا بتواند در ASX تجارت کند و به شما امکان خرید و فروش سهام در بورس سهام ایالات متحده و استرالیا را با استفاده از همان برنامه می دهد.

استیک می گوید آنها به جامعه گوش فرا داده اند و بازخورد زیادی داشته اند که تجارت سهام ASX چیزی است که آنها می خواهند.  تجربه فعلی سرمایه گذاران ASX صفر نیست و مردم خواهان شفافیت بهتر سیستم و کنترل بیشتر بر سرمایه گذاری های خود هستند.

این شرکت می گوید که “وقت آن است که با غلبه بر این موانع و غنی سازی تجربه سرمایه گذاری با ساخت ASX به روشی که شرط می بندید.”

به زودی می توانید در همه سهام و ETF های معامله شده عمومی در ASX و Chi-X از طریق Stake سرمایه گذاری کنید.

اما انتظار همان چیزی را که از قبل وجود دارد ، نداشته باشید.  ما برای اینکه بتوانید کنترل و شفافیت بیشتری به شما بدهیم ، کارگزاری ASX به نظر می رسد دوباره به کار می رود.

جزئیات کامل این پیشنهاد در ماه های آینده خواهد رسید ، اما به ما گفته شده است که انتظار کارگزاری مدل جدید ASX را داریم که تازه و هیجان انگیز است.

انتظار داشته باشید که بتوانید در سهام Aussie با محصول بهتر ، مدل قیمت و UX سرمایه گذاری کنید.

با تصاحب ASX در روز و Wall St در شب ، انتظار کنترل پویا و روان بر سرمایه گذاری های خود را داشته باشید.  همه در یک سیستم عامل

سهام برای کسانی که می خواهند بتا اولیه تجارت ASX را وارد کنند در وب سایت خود ثبت نام کرده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۱
محمد صادق جعفریی