عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

گزارش هندوها منجر به گزارش خودکشی مسئولانه می شود

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۵۸ ق.ظ

 

این مطالعه از شاخصی برای ارزیابی و ارزیابی گزارشات حوادث خودکشی از 9 روزنامه در هند استفاده می کند

هندو منجر به ارزیابی تعدادی از روزنامه های انگلیسی برای گزارش مسئولانه اخبار مربوط به خودکشی شده است.

این مطالعه – اجرای ابزاری برای ارزیابی نتایج ارزیابی و مشارکت رسانه ای برای گزارش مسئولانه اخبار مربوط به خودکشی در هند – توسط گروه روانپزشکی ، خدمات بهداشتی داوطلبانه و مرکز پیشگیری از خودکشی SNEHA ، قانون و عدالت انجام شده است. مرکز سیاست های بهداشت روان ، انجمن حقوق هند و دانشکده جمعیت و بهداشت جهانی ملبورن ، موسسه بهداشت جهانی نوسال ، دانشگاه ملبورن.

نویسندگان کارت ارزیابی برای ارزیابی و ارزیابی گزارش های رسانه ای در مورد خودکشی تهیه کرده اند.  نقشه نتیجه شامل 10 پارامتر مثبت و 10 پارامتر منفی است.  آنها این نقشه را با نتایج 1318 گزارش خودکشی از 9 روزنامه انگلیسی با بیشترین خواننده در کشور ، از اول آوریل تا 20 ژوئن سال 2020 اعمال کردند. میانگین امتیاز مثبت در همه روزنامه ها 1.32 و متوسط ​​رتبه منفی 3.31 بود.

هندو برای پارامترهای مثبت 2.71 و برای پارامترهای منفی 2.35 به دست آورد.  در مقایسه با روزنامه های دیگر ، بیشترین نتیجه را با پارامترهای مثبت و کمترین را با پارامترهای منفی دارد.

پارامترهای مثبت در کارت امتیازی شامل وجود اطلاعات برای جستجوی کمک مانند خدمات پشتیبانی ملی یا ایالتی ، خطوط کمک 24 ساعته بحران ، گزارشی است که پیوندی با سلامت روان ، پیوند سو abuse مصرف مواد مخدر / الکل ، نظرات بهداشت روان و خودکشی را ایجاد می کند. متخصصان پیشگیری و پیوند به داستان های امید.

استفاده از زبان پزشکی قانونی ، عناوین چشم نواز ، ذکر و توصیف روش خودکشی / اقدام به خودکشی در مقاله ، عکس های همراه وجود دارد و در صفحه اول روزنامه از پارامترهای منفی است.

با این حال ، یافته ها همچنین نشان داد که اکثر روزنامه ها عملکرد هر دو شاخص را ضعیف نشان می دهند.  مقالات شیوع بالاتری از شیوه های گزارشگری منفی در مقایسه با روش های مثبت را نشان می دهند.  در حالی که بیش از 50٪ مقالات دارای یک معیار واحد برای اطلاعات و حقایق تأیید شده از منابع رسمی هستند ، اما بیش از 50٪ مقالات روش خودکشی را ذکر می کنند ، عناوین چشم نوازی دارند و از زبان مجرمانه استفاده می کنند.

این مطالعه در مجله بین المللی تحقیقات محیطی و بهداشت عمومی منتشر شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۷
محمد صادق جعفریی