عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

از قسمت اول  پنجشنبه شب خانمها کارداشیان و جنر با اندی کوهن به سبک براوو نشستند KUWTK تجمع در جایی که هیچ منع قانونی وجود ندارد.

وقتی اندی کوهن از کیم کارداشیان س askedال کرد که آیا فکر می کند؟ KUWTK اگر کاست جنسی او با ری جی در سال 2007 منقضی نمی شد ، در ابتدا بسیار موفق بود ، کیم اعتراف کرد که این کار را نکرده است.

“به گذشته نگاه می کنم ، احتمالاً نه. من فکر می کنم همه اینها به یک دلیل اتفاق می افتد و من واقعاً سعی می کنم آنطور زندگی کنم. و هر زمان که اتفاق می افتد و یک رسوایی دیوانه وار احساس می شود شما نمی توانید نفس بکشید و چگونه می خواهید بدست آورید کارداشیان به کوهن گفت: “این همیشه یک درس است. حتی اگر این یک درس خصوصی باشد ، یا حتی فقط چیزی که ما نمی دانستیم باید آن را بگذرانیم” ، و سپس پرسید آیا به روزی که باید توضیح دهد فکر می کند نوار به چهار فرزندش.  در حالی که کارداشیان گفت که به این موضوع فکر می کند ، اما هنوز مجبور نبود این مکالمه را انجام دهد.

کارداشیان گفت: “خوشبختانه ، من فکر می کنم سالهای زیادی گذشته است و اتفاقات زیادی به طور مثبت رخ داده است که واقعاً آن را پاک می کند.”

سرانجام ، کارداشیان اعتراف کرد ، “این چیزی است که باید تا آخر عمر با آن زندگی کنم. این چیزی است که به نظر می رسد بالای سرم است. سعی می کنم پشیمان نشوم ، اما احتمالاً تنها چیزی است که او می خواهد. کاش این کار را نمی کرد وجود دارد و اگر بتوانم کارهای احمقانه ای را که در زندگی ام انجام داده ام پاک کنم ، این احتمالاً همین است. و این بیشتر شبیه مادر همه چیز است. “

همگام با کارداشیان پنجشنبه ها ساعت 8 پخش می شود خوب!

ببینید چگونه کیم کارداشیان آنچه را که در رابطه بعدی خود به دنبال آن است نشان می دهد:

بیشتر بخوانید از Yahoo Entertainment:

به ما بگویید چه فکر می کنید!  ما رو بزن    توییتر،    فیس بوک    یا    اینستاگرام.  و میزبان ما ، کایلی مار ، را در اینجا ببینید    توییتر،    فیس بوک    یا    اینستاگرام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۸
محمد صادق جعفریی