عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

مهاجم کانادایی سایل لارین پنالتی را پس گرفت که در نهایت منجر به گل پیروزی شد ، زیرا بشیکتاش روز شنبه با پیروزی 2-1 برابر گزتپه شانزدهمین قهرمانی خود را در سوپرلیگ ترکیه اعلام کرد.

بشیکتاش از طریق دوماگوج ویدا دروازه حریف را باز کرد اما گوزتپه اندکی بعد در دقیقه 24 بازی را به تساوی کشاند.  سپس ، در اواسط نیمه دوم ، لارین قبل از کشیدن پنالتی به جناح چپ دوید ، که بعداً توسط رشید گزال تبدیل به پیروزی و قهرمانی شد.

    سیل لارین پنالتی را پس می گیرد ، راشد غزال تبدیل می کند و BesiktasEnglish رهبری را بر عهده بگیر Goztepe و در بالای جدول به گالاتاسرای برگردید !!!# GÖZvBJK از beIN SPORTS + اتصال 6 pic.twitter.com/yb2H7TPuRT

– beIN SPORTS USA (beINSPORTSUSA) 15 مه 2021

لارین با به ثمر رساندن 19 گل در فصل موفقیت خود ، نقشی اساسی در عنوان تیم داشت.  این بازیکن 26 ساله پس از آرون بوپندزا از هاتای اسپور در مسابقه چکمه طلایی دوم شد.

آتیبا هاچینسون ، کاپیتان باشگاه و پیشکسوت تیم ملی کانادا ، 90 دقیقه کامل برای پیروزی بازی کرد.  این سومین عنوان لیگ سوم 38 ساله با بشیکتاش و نهمین جام بزرگ در کارنامه او است.

لارین و هاچینسون پس از اسکات آرفیلد (رنجرز) ، آلفونسو دیویس (بایرن مونیخ) و میلان بورجان (ستاره سرخ بلگراد) در سوپرلیگ صربستان چهارمین و پنجمین بازیکن کانادایی هستند که در این فصل عنوان قهرمانی اروپا را کسب می کنند.

جاناتان دیوید از لیل می تواند عضو چهارم این لیست انحصاری باشد ماستیف سنت اتین را شکست می دهد و پاری سن ژرمن روز یکشنبه در برابر ریمز امتیاز از دست می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۶
محمد صادق جعفریی