عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

رویای سام کر برای پیروزی در فصل پیروزی خود برای چلسی با پیروزی در لیگ قهرمانان زنان به یک کابوس تبدیل شده است ، زیرا بارسلونا درخشان در فینال در گوتنبرگ قهرمان انگلیس را با نتیجه 4-0 رده بندی کرد.

امتیاز کلیدی:

چلسی سام کر در نیمه اول چهار گل دریافت کرد تا فینال لیگ قهرمانان اروپا را به بارسلونا واگذار کند

کر در نیمه دوم پس از جنگ با دیگر هم تیمی های خود تعویض شد

چلسی هفته گذشته عنوان WSL را به دست آورد و کر به عنوان بهترین گلزن لیگ به پایان رسید

کاپیتان ماتیلداس امید زیادی داشت که اولین استرالیایی شود که روز یکشنبه (به وقت محلی) در نمایش سوئد با برندگان بزرگترین مسابقه باشگاهی اروپا بازی می کند.

اما امیدهای او پس از به ثمر رساندن چهار گل برنده سوپرلیگ زنان در نیمه اول ، از جمله گل به خودی ملانی لوپولتز ، که بارسا را ​​فقط در 33 ثانیه راهی زمین کرد ، ناکام ماند.

کر سرانجام در دقیقه 73 از بدبختی خود بیرون رانده شد.  برنده “کفش طلای” انگلیس ، که توسط مربی اما هیز برکنار شد ، و چلسی مطلقا پیشرفتی نداشته است.

الکسیا پوتلاس که یک پنالتی ضرب شده را به آرامی به ثمر رساند ، با یک فوتبال پاس مجلل بازی کرد ، آیتانا بونماتی و کارولین گراهام هانسن در 35 دقیقه اول برای قهرمان اسپانیا گلزنی کردند تا کشوری از هم باز شود که از 17 بازی قبلی خود تنها یک باخت داشته است.

کر ، امیدوار بود که بهتر از هم تیمی ماتیلداس ، الی کارپنتر ، که سال گذشته یک زیردریایی بدون استفاده در پیروزی لیون بود ، به سختی توانست او را در ورزشگاه اولوی ببیند ، زیرا بارسلونا در ابتدای این دوره به لندن سفر می کرد.

 کر و چلسی نتوانستند از موفقیت خود در مسابقات WSL حمایت کنند.

کر ، که هفته گذشته در حالی که آبی پوشان عنوان قهرمانی لیگ را به دست آوردند ، کفش طلایی را به عنوان بهترین گلزن WSL به دست آورد ، در نیمه اول تنها تلاش خود را انجام داد ، یک والی با پای چپ ، بالا و دور.

بعد از قطع شدن محتوای بارسلونا برای رویارویی با آنها ، بهترین فرصت های چلسی دوباره به دانمارکی پرنیل هاردر رسید که او نیز در نیمه اول با دو بهترین موقعیت چلسی عجیب بود.

کر به مبارزه خود ادامه داد ، اما در دقیقه 50 نتوانست پاس گورو رایت را بدست آورد و سپس ، با ناامیدی ، در دقیقه 70 به سر خود ضربه زد.

این آخرین مشارکت وی بود ، زیرا سه دقیقه بعد ، شب بزرگ کر با بیرون رفتن از زمین به پایان رسید و دلسرد به نظر می رسید ، در حالی که تیمش در فینال WCL یک بار بزرگترین شکست را تجربه کرد.

AAP

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۷
محمد صادق جعفریی