عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

پلی آف برای جام استنلی: Landeskog با مثال پیشگام است

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۶ ب.ظ

 

گابریل لندسکوگ به عنوان رهبر نخبه در NHL شناخته می شود و کاپیتان کلرادو بهمن در بازی شماره 1 مقابل St. Louis Blues او را در معرض صفحه تمام قرار داد.

Landeskog زودهنگام هنگامی که دستکش را با Braden Schenn در پاسخ به ضربه شن به Mikko Rantanen انداخت ، لحن تیمش را تعیین کرد.  این وینگر بعداً به ایجاد اولین فصل ناتان مک کینون و در اواسط دوره دوم کمک کرد ، که با ضربه ای از مک کینون کج شد تا سومین برتری تیمش افزایش یابد.

اگر امتیاز را در خانه نگه دارید ، این یک هت تریک گوردی هاو است.

او شب را با یک پاس گل دیگر روی تور خالی مک کینون به پایان رساند و Avs پیروز 4-1 شد.

در سال های اخیر چند بار دیده ایم که کاپیتان ها در حالی که برای جام استنلی می دوند ، هم تیمی های خود را گالوانیزه می کنند؟  بله ، این فقط یک بازی است ، اگرچه لندسکوگ پیامی را به آبی و بقیه لیگ با بیانیه ای مانند بازی روز دوشنبه ارسال کرد.

مارچاند برای شکستن Bruins قدم گذاشت و رکورد نمادین اور را شکست

معمول نیست که یک بازیکن بوستون بروینز بگوید که او رکوردی را که توسط بابی اور خراب کرده شکسته است ، اما برد مارچند دقیقاً همان دوشنبه در بازی 2 مقابل واشنگتن پایتخت موفق به زدن برنده وقت اضافه برای تساوی این سری شد.

گل مارچند در 39 ثانیه از اولین دوره وقت اضافه به ثمر رسید و رکورد جدیدی از Bruins را در سریعترین گل پلی آف در وقت های اضافه به ثبت رساند.  مارشان یک ثانیه رکورد قبلی را شکست.

سابقه اور 50 سال و یک هفته بود.  اگر تعجب می کنید ، بله ، Orr رکورد قدیمی را با ثبت کرد که هدف

https://www.youtube.com/watch؟v=kYUxvRBXs_w

از سال 2016 تا 17 هیچ بازیکنی امتیاز بیشتری نسبت به مارچند ندارد و هر بار که روی یخ قرار بگیرد تهدید است.  بازی 2 فعالیت های فوق برنامه زیادی داشت و مارچند در وسط آن قابل پیش بینی بود ، اما او هرگز به طور کامل از مرز عبور نکرد و مربی اش از آن قدردانی کرد.

بروس کسیدی درباره عملکرد مارچند گفت: “من فکر می کنم او می خواست ما را وارد جنگ کند و ما به آن نیاز داشتیم.”  “من فکر می کنم او به اندازه کافی بالغ شده است که از بازی خارج نشود.  شاید این یک بازی در گذشته بود ، او آن را ترک می کرد و یک بازیکن موثر نبود ، اما او بازی خود را پیدا کرد و مطمئنا یک قسمت بزرگ از پیروزی با برنده در وقت های اضافه است.  “

قبل از اینکه آنها نتوانند طوفان را تحمل کنند

توفانهای کارولینای مورد علاقه زیادی قرار گرفتند تا شکست بخوردن ناشویل را در سری بازیهای Central Division خود و به همین دلیل.  کارولینا در این فصل با نتیجه 6-2-0 برابر نشویل به برتری رسید و آنها را 24 بر 17 شکست داد و بازی 1 تا حد زیادی مطابق انتظار پیش رفت.

فیلیپ فورسبرگ با یک گل تقریباً به اندازه سبیل خود دروازه حریف را باز کرد ، اما به طور کلی شکارچیان نمی توانستند با نمرات طوفان مقایسه کنند و این می تواند داستان سریال باشد.

توفانهای Preds 38-24 را پشت سر گذاشتند و PNC Arena را که جمعیتی در حدود 12000 حوله تکان دهنده و تشویق داشت ، تأمین کردند.

حتی گل برتر این امتیاز در بیست و هفتمین دوره فعالیت فورسبرگ نیز نتوانست برای مدت طولانی جمعیت را ساکت کند ، زیرا کمتر از 90 ثانیه بعد تووو تراوینین برای کارولینا گلزنی کرد.

Preds نزدیک به 40 دقیقه نگه داشت ، اما فشار کارولینا در دوره سوم بی وقفه بود و آنها در نهایت سه گل دیگر به ثمر رساندند تا به اولین تیم در مرحله پلی آف جام استنلی 2021 تبدیل شوند که در یک بازی با بیش از یک گل پیروز شد.

بازیکنان پس از مسابقه با اولین پلی آف تیم Storm Surge به هواداران تبریک گفتند.

بینینگتون روی سرش ایستاده است

جوردن بینینگتون در یک تلاش از دست رفته برای “آبی ها” استثنایی بود و به نظر می رسد او بهترین شانس برای “آبی ها” خواهد بود تا یک سری را از پشت بدزدند و ناراحت باشند به دلیل برندگان جام ریاست جمهوری.

تور آتشین که حتی پس از به صدا در آمدن آخرین بوق سعی در رویارویی با فیلیپ گروبائر داشت ، گاهی اوقات در اواسط فصل عادی با مشکل مواجه می شد.  علی رغم برخی آمارهای نسبتاً ضعیف ، بازیکن 27 ساله فصل 6-0-3 را به پایان رساند و در بازی 1 مقابل Avs شتاب گرفته دعوت شد.

او 46 سیو انجام داد ، از جمله جایی که او در خانه خود از دومنیک هاشک خواست تا 2 بر صفر رانتانن را بدزدد.

بینینگتون در 16 بازی آبی پوشان در تورنمنت جام 2019 خود پیروز شد و اگر آنها موفق شوند عملکرد بیشتری را به عنوان دوشنبه ارائه دهند ، این مجموعه می تواند بیش از حد انتظار ادامه یابد – به خصوص اگر آبی ها بتوانند برخی از تقویت ها مانند دیوید پرون گلزن برتر را بدست آورند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۸
محمد صادق جعفریی