عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

یک دامپزشک و خانواده اش در ولور هر روز به تقریبا 100 بیمار غذا می رسانند.

یک خانواده ولور دور هم جمع شده بودند تا در تأمین غذا برای بیماران مبتلا به COVID-19 به صورت رایگان در شرکت شهرداری کمک کنند.  با کمک داوطلبان ، خانواده ناهار و صبحانه را بین بیماران قرنطینه شده توزیع می کنند.

با K. راویشانکار ، 35 ساله ، دامپزشک ایالتی ملاقات کنید.  وی ، به همراه همسرش R. Sandhya و خواهر R. Sivagami ، طی چند هفته گذشته ناهار و شام را برای 100 بیمار COVID-19 در Vellore آماده کرده اند.  “من یک مدرسه برای کودکان خاص در پناتور اداره می کنم.  بنابراین ، من همیشه می خواستم به مردم خدمت کنم.  به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که در طی همه گیری درگیر شویم و به بیماران کمک کنیم. “

او پول خود را صرف ابتکار عمل می کند.  “من حداقل 5000 ین در روز صرف کمک هزینه غذا و بنزین برای داوطلبان می کنم.  من Vellore را به Katpadi ، Sathuvachari و Vellore تقسیم کردم.  برای هر مسیر سه داوطلب دارم.  وقتی بیماران بعد از دیدن تبلیغات من در شبکه های اجتماعی پیامی ارسال می کنند ، من داوطلب را برای تحویل غذا می فرستم.  این غذا ساده است و شامل برنج ، سمر و راسام است.  برای شام ، اقلام توفان مانند چپتی یا بیکار را ارائه می دهیم. ”خانم ساندیا گفت.

بیماران راضی هستند.  “در بعضی از خانه ها ، کل خانواده مثبت بودند.  دریافت غذای رایگان در چنین دوره ای بسیار مفید است.  ما می خواستیم پول بدهیم ، اما دکتر راویشانکار قبول نکرد. “

این خانواده همچنین پول جمع کردند و سه دستگاه اکسیژن ساز خریداری کردند.  آنها آنها را به مدت یک هفته بصورت رایگان در اختیار بیماران قرار می دهند.  “اخیراً حدود ساعت 11:30 شب توسط Vellore با ما تماس گرفتند. یک زن 75 ساله دچار تنگی نفس شدید بود و به COVID-19 مشکوک بود.  ما بلافاصله با یک دستگاه اکسیژن ساز به محل حادثه شتافتیم.  اکسی متر پالس سطح اکسیژن را در 83 نشان می دهد. ما به او اکسیژن دادیم و مقدار آن افزایش یافت. “

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۵
محمد صادق جعفریی