عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

رئیس حزب دموکراتیک حزب دمکرات مبافت مفتی از دستگیری افرادی که علیه اسرائیل به دلیل درگیری های خاورمیانه در جریان منع رفت و آمد در منطقه اتحادیه معترض بودند ، انتقاد کرد.

وی افزود: مردم در سراسر جهان نسبت به جنایاتی که اسرائیل بر سر فلسطین مرتکب شده معترض هستند.  وی در توئیتر گفت: “در کشمیر ، وقتی یک هنرمند تحت نظر PSA محفوظ باشد و مبلغی صرفاً برای ابراز همبستگی با فلسطینیان دستگیر شود ، این یک جرم است.”

روز 21 پلیس 21 نفر را در محله های سرینگر و شاپیان به دلیل اعتراض به فلسطین در جریان منع رفت و آمد در یوتا به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 دستگیر کرد.

پلیس سارجان بارکاتی ، مبلغ مذهبی مستقر در کشمیر جنوبی را نیز بازداشت کرد ، گفته می شود سخنرانی ملتهب در روز عید داشته است.  بارکتی حمایت خود را از مردم فلسطین ابراز کرد.

رهبر حزب دموکراتیک خلق گفت “کشمیر یک زندان آزاد است” و “جایی برای بیان وجود ندارد”.

رئیس حزب دموکراتیک خلق با اشاره به بازداشت دو پسر محمد اشرف صحرایی رهبر فقید جدایی طلب ، گفت که قانون ایمنی عمومی (PSA) “مرکز هر مشکلی” در کشمیر است.

مقامات گفتند که این دو در اواخر شنبه شب در محل سکونت خود در منطقه بارزولا در شهر در ارتباط با پرونده ای که پلیس در محله کوپوارا در 6 مه ثبت کرده بود پس از برافراشتن شعارهای آزادی در مراسم تشییع جنازه رهبر جدایی طلبان ، بازداشت شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۶
محمد صادق جعفریی