مدیر اجرایی بررسی حقوقی Hexo در سال 2021
Hexo ، اگرچه با یک شرکت مشترک با Molson Coors Canada (TPX-B.TO) همکاری می کند ، اما به عنوان یک رهبر در تزریق شاهدانه در حال ظهور است. رویترز / کریس واتی
به گفته رئیس یکی از بهترین تولیدکنندگان کانادا ، بررسی سه ساله قانونی شدن شاهدانه در اوتاوا باید حداقل برخی از سیاست های مورد نظر صنعت گلدان را فراهم کند.
مدیر عامل شرکت Hexo (HEXO.TO) (HEXO) سباستین سنت لوئیس می گوید که انتظار دارد دولت فدرال دارایی های شخصی را تضعیف کند ، این امر از فروش نوشیدنی های کوچک مانند موارد دیگر مانند آبجو جلوگیری می کند. با این حال ، او همچنین پیش بینی می کند که اتاوا همچنان به کاهش قدرت ظروف تک دوز مصرفی به 10 میلی گرم THC ، ترکیبی که حشیش زیاد تولید می کند ، ادامه خواهد داد.
قانون گذاران قرار است بررسی قانون حشیش را در اکتبر 2021 آغاز کنند ، سه سال پس از آنکه کانادا اولین کشور G7 شد که این دارو را برای استفاده تفریحی قانونی کرد. این قانون توسعه بخش حقوقی کشور را از زمان تصویب آن در سال 2018 تعریف می کند.
سنت لوئیس می گوید با بررسی تأثیر قانون بر همه موارد از بهداشت عمومی گرفته تا عادت های مصرفی و گلدان های خانگی ، انتظار می رود “پیشرفت زیادی برای صنعت” داشته باشد.
Hexo ، از طریق سرمایه گذاری مشترک خود با Molson Coors Canada (TPX-B.TO) ، به عنوان یک رهبر در تزریق شاهدانه ظاهر می شود. روز دوشنبه ، با این حال ، این شرکت گفت که فروش نوشیدنی به دلیل افزایش رقابت و فروش کمتر در انتاریو ، به صورت سه ماهه 10 درصد کاهش یافته و به حدود 3.1 میلیون دلار رسیده است.
دسته ای که نوشیدنی های تزریق شده بسیار مورد انتظار بوده اند ، قسمت کوچکی از کل هزینه قانونی حشیش را نشان می دهد که در حال حاضر محصولات خشک رنگی تحت سلطه آن هستند. گروه برایتفیلد که با داده های گلدان سروکار دارد ، پروژه هایی را تأسیس می کند که نوشیدنیهای شاهدانه تا سال 2026 تنها 7 درصد از بازارهای غیر پزشکی کانادا را تشکیل می دهد.
شرکت های شاهدانه شکایت کرده اند که قوانین اوتاوا در مورد مقدار حشیش خریداری شده در معامله ای به طور ناعادلانه میزان نوشیدنی هایی را که مشتریان می توانند همزمان خریداری کنند ، محدود می کند. این قوانین به مردم امکان می دهد تا 30 گرم شاهدانه خشک ، اما فقط 2.1 لیتر نوشیدنی دم کرده حمل کنند. آنها می گویند ، این امر باعث می شود مصرف کنندگان نتوانند نوشیدنی کافی برای تحویل دوستان به یک کباب در حیاط خانه ذخیره کنند.
داستان ادامه دارد
پس از گزارش نتایج اقتصادی Hexo برای سه ماهه دوم روز دوشنبه ، سنت لوئیس در طی یک کنفرانس تلفنی به تحلیلگران گفت: “به ویژه ، من فکر می کنم تعداد موارد نوشیدنی چیزی است که ما در آن پیشرفت خواهیم کرد.” “من فکر می کنم ما در نحوه مصرف خود پیشرفت خواهیم کرد [and] مرزهای مالکیت شخصی. “
مکانی که انتظار ندارد دولت فدرال از آن عقب نشینی کند ، قدرت محصولات خوراکی یکبار مصرف است که شامل نوشیدنی ، آب نبات و کلوچه است. این قوانین میزان THC را به 10 میلی گرم در هر بسته محدود می کند.
در حالی که محصولات بسیار قوی تری به طور غیرقانونی به فروش می رسند ، St-Louis می گوید محصولات Hexo برای تبدیل خریداران بازار سیاه به THC بیشتری احتیاج ندارند.
قانون گذاران باید طی 18 ماه پس از بررسی ، که در اکتبر آغاز می شود ، گزارشی را به هر دو مجلس پارلمان ارائه دهند. این روند به عهده بهداشت کانادا خواهد بود. کارشناسان گفتند یاهو مالی کانادا در ماه دسامبر انتظار می رود آژانس بهداشتی فدرال تا حد زیادی به استراتژی کاهش آسیب خود پایبند باشد ، در عوض تمرکز بر بهبود سلامت اقتصادی صنعت.
سنت لوئیس گفت: “من انتظار دارم نتایج مثبتی را ببینم.” “بهداشت و درمان در کانادا اولویت های دیگری نیز برای مقابله با بیماری همه گیر دارد ، اما من فکر می کنم در حالی که آنها هوا را از دست می دهند … بیشتر تصمیمات در این زمان به طور واقعی اتخاذ شده است.”
جف لاگرکیست گزارشگر ارشد Yahoo Finance Canada است. او را در توییتر دنبال کنید jefflagerquist.
برنامه Yahoo Finance را که در دسترس است بارگیری کنید سیب و اندروید.