عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

لاوتارو مارتینز پیروزی اسکودتو را بهانه ای برای تصمیم خود برای ماندن در اینتر می داند ، جایی که او با مهاجم روملو لوکاکو همکاری بسیار خوبی دارد.  (اخبار بیشتر فوتبال)

مارتینز به شدت به انتقال به بارسلونا در فصل 20-20 2019 مرتبط بود ، حتی این بازیکن در مورد احتمال انتقال به نیوکمپ با لیونل مسی ، همتای آرژانتینی خود ، گفتگو کرد.

در عوض ، این بازیکن 23 ساله ماندن در سن سیرو را انتخاب کرد و همچنان در تیم اصلی آنتونیو کونته باقی ماند زیرا نراتزوری اولین قهرمانی خود در سری آ از سال 2010 را به دست آورد.

اینتر در فصل قبل دوم شده بود ، اما پس از آن ناامیدی کار خود را آغاز کرد و از ابتدای سال از رقیبان فرار کرد تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند و به برتری 9 ساله یوونتوس در مسابقات پایان دهد.

مارتینز در مصاحبه با Sky Sport Italia گفت: “من از حضور در اینتر بسیار خوشحالم ، به خصوص پس از این اسکودتو ، که سالهاست گم شده است.”

“ما یک لحظه باورنکردنی را پشت سر می گذاریم و من به چیزی جز اینجا نمی توانم فکر کنم.

“من به بارسلونا نزدیک بودم ، با مسی صحبت کردم. سپس من یک انتخاب کردم – من ماندن در اینجا را انتخاب کردم و اشتباه نکردم.”

  |  روی آفات

برای کسانی که می خواهند بدانند مسابقه بوکس امروز چگونه به پایان رسید …    pic.twitter.com/ITFJyCwiUn

– اینتر (_Inter_en)  13 مه 2021

ترکیب مارتینز با لوکاکو یک فاکتور اصلی برای اینتر است که زوج آنها در دو فصل حضور در این باشگاه 75 گل در لیگ به ثمر رسانده اند.

لوکاکو از زمان پیوستن به منچستر یونایتد افشاگری کرده است.  او پس از 23 گل در اولین بازی خود در سری آ ، در آن زمان 22 سال دارد و دو بازی دیگر و 11 پاس گل دارد.

مهاجم بلژیکی نیز بی رحم است و 52.8٪ از فرصت هایی را که انتظار می رود یک بازیکن گل بزند ، “بزرگ” توصیف می کند.

مارتینز – که در لیگ 21-2020 16 گل و 5 پاس گل در لیگ دارد – معتقد است که این دو نفره پویا دائماً برای بالا بردن سطح زیر نظر کونته تحت فشار قرار گرفته اند ، بخشی از این امر به دلیل رقابت ارائه شده توسط الکسیس سانچز باتجربه در تیم است.

مارتینز به لوکاکو گفت: “ما از اولین روز ورود وی روابط خود را برقرار کرده ایم.”

“یک سال پیش او مسابقات اینتر را تماشا کرده بود و ما دو یا سه ساعت پس از اولین جلسه تمرین در مورد آن صحبت کردیم. او اسپانیایی صحبت می کند ، ما بلافاصله یکدیگر را درک کردیم.

وی گفت: “من همیشه به او می گویم که بین ما سه مسابقه وجود دارد ، زیرا ما سعی می کنیم هر جلسه تمرینی را بهبود بخشیم و بهترین نتیجه را ارائه دهیم.

“هر یک از آنها امسال یک گام به جلو برداشته اند و این برای رشد اینتر و این گروه مهم است.”

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۵
محمد صادق جعفریی