عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

اوایل ماه گذشته ، لندن ، انت.  علاقه مند به حیات وحش و عکاس آماتور ماری لو رابرتز با دوربین فوق العاده خود از در بیرون آمد.

وی گفت: “به من هشدار داده شد که کلاغ ها را بکشم و حداقل 50 نفر از آنها در تپه ای سر و صدا می کردند.”  “بنابراین من برای تحقیق بالا رفتم و جغدی در آنجا نشسته بود ، مدتی ادامه دادم و به لانه ای برخوردم.”

جغدهای شاخ بزرگ Olive و Olivia ، همانطور که مری لو رابرتز عکاس از لندن ، Ont به آن اشاره کرده است. (مری لو رابرتز)

چند روز بعد ، وقتی رابرتز بازگشت ، دو جغد پیدا کرد.

رابرتز که از 8 مارس در حالی که جغدها از 20 فروردین فرار می کنند ، از پرندگان بازدید می کند و از آنها عکس می گیرد ، گفت: “من هر روز ادامه می دادم. من باید شاهد مادری باشم که به نوزادان غذا می دهد و آنها چگونه با یکدیگر تعامل می کنند”

مری لو راجرز از سه سال پیش با گرفتن دوربین بزرگنمایی فوق العاده جدی تر شروع به عکس گرفتن کرد (توییتر)

او اعتراف کرد: “نوعی غم انگیز بود.”  “شما به نوعی ارتباط برقرار می کنید و نزدیک بودن بین بزرگسالان و نوزادان را می بینید. بزرگسال صورت کودک را تمیز می کند. و بله ، تماشای آن بسیار جالب بود.”

رابرتز نام این نوزادان را الیور و اولیویا گذاشت.

رابرتز هنگام طلوع آفتاب از پرندگان دیدن می کند و هر روز یک یا دو ساعت در آنجا می ماند و هرگز از ترس اینکه تماشاگران زیادی را به خود جلب نکند ، مکان را در جمع آشکار نمی کند.

طبق گفته فدراسیون حیات وحش کانادا ، جغدهای غول پیکر یکی از رایج ترین پرندگان شکاری بزرگ در کانادا است.  آنها نام خود را از اندازه بزرگ و قفل های گوش برجسته خود گرفته اند که شبیه شاخ هستند.

جغدهای شاخ بزرگ شب ها شکار می کنند و عمدتا پستانداران و پرندگان متوسط ​​را شکار می کنند.  آنها دومین جغد بزرگ کانادا در کنار جغد برفی هستند که در منطقه لندن نیز مشاهده شده است.

این فیلم که توسط رابرتز به مدت 36 روز گرفته شده است ، می تواند در اینجا مشاهده شود:

https://www.youtube.com/watch؟v=eBBVwBD5sHo

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
محمد صادق جعفریی