عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

کیلووات تصاویر تازه ای از مدل S به روز شده گرفته است که در اطراف مسیر Laguna Seca با سرعت اجرا می شود.  آنچه در اینجا جدید است این است که برای اولین بار شاهد یک مدل S جدید با بال هوای فعال در عقب هستیم.

تسلا در مورد مدل S Plaid یا Plaid + هیچ اشاره ای به این ویژگی نکرده است ، بنابراین مشخص نیست که آیا این محصول به تولید می رسد ، اما بعید به نظر می رسد که تسلا بدون برنامه ریزی برای بدست آوردن این ویژگی در تلاش برای این همه تلاش باشد.  وسایل نقلیه مشتری

پس از دیدن عکس های قفس غلتکی در داخل خودرو ، مشخص است که این مورد در دست توسعه است ، اما هنگامی که ما شرایط پیست را مرور می کنیم ، آنها بیان می کنند که وسایل نقلیه ای که آزمایش آزمایشی / زمان باز و اتومبیل های مسابقه را انجام می دهند باید سلول داشته باشند.  این امر در مورد Laguna Seca و بسیاری از مسابقات اتومبیلرانی به دلایل ایمنی صادق است.

تسلا سابقه بسیار کوتاهی با aero فعال دارد ، برای مدت زمان بسیار کوتاهی ، تسلا یک اسپویلر فعال برای مدل X ارائه داد که باعث کاهش درگ در سرعت های بزرگراه می شود ، اما به سرعت به نسخه ثابت بازگشت.

برای حداکثر عملکرد ، منطقی است که تسلا از بال برای هوادهی فعال استفاده کند ، مانند ترمز هوا برای کند کردن ماشین در گوشه ها و تراز کردن برای کاهش کشیدن از خط مستقیم عمل کند.  آنچه ما می دانیم (از مکالمه بیشتر در محل کلاب) این است که رایان از کیلووات هرگز او را در حین تور ندیده که حرکت کند ، اما در هنگام توقف اصلاح شده است.

برای تسلا این امکان وجود دارد که با جمع آوری داده ها از هر حرکت ، خودرو را با اسپویلر در زوایای مختلف ارسال کند.  با استفاده از این داده ها ، زاویه بهینه اسپویلر را در هر زاویه شبیه سازی کنید.  با دانستن اینکه این خودرو دیدگاه عمومی دارد ، ممکن است که تسلا هنوز آماده نباشد که در بهترین دور داغ خود شکاف واقعی ایجاد کند ، بنابراین در حال حاضر آخرین زمان تور را پنهان می کند. 

همچنین ممکن است این یک نمونه اولیه اولیه از بال باشد (اگرچه واقعاً به خوبی در این مورد ادغام شده است) ، زیرا Plaid + هنوز قرار است مدتی با تحویل مشتری فاصله داشته باشد ، بنابراین بال فعال عقب قطعاً امکان پذیر است.

Model S Plaid قرمز (و احتمالاً Plaid +) حاوی نشان نبود و بدون این بال جدید به مدل S مشکی پیوست.

این احتمال وجود دارد که تسلا با تازه کردن مدل S به تولید نزدیک شود و آزمایشات نهایی را انجام دهد.  تسلا مدل S (و مدل X) تقریباً 6 ماه است که تولید نشده است ، بنابراین اگر تسلا موفق به ارائه یک ویژگی پاداش مانند این شود ، این یک شیرین کننده عالی برای صاحبان آن است که بیش از انتظار انتظار داشته اند.

کیلووات نیز با گرفتن چوب پنبه معروف موفق به مراقبت شد.

خاتمه: تسلا در حال حاضر در تلاش است تا تورهایی را در چندین نمونه اولیه از مدل S Plaid (احتمالاً Plaid +) از Laguna Seca Raceway ثبت کند!1: 30: XX (زمان تأیید نشده)این یک داستان در حال تکامل است – عکس ها و فیلم های بیشتر را دنبال کنید. pic.twitter.com/BqxPdK4k43

– کیلووات 🚗⚡️ (klwtts) 14 مه 2021

مطمئناً هیچ نشانه ای از تصاویر موجود در وب سایت وجود ندارد که نشان دهد بال عقب می تواند به هیچ وجه حرکت کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۵
محمد صادق جعفریی