عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

امروز ، دولت فدرال از سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری برای کمک به شرکت میسیساگا ، انتاریو برای ساخت کارخانه ای خبر داد که می تواند میلیون ها واکسن mRNA را دفع کند.

وزیر نوآوری فرانسوا-فیلیپ شامپاین گفت که این پول برای توسعه یک سایت موجود متعلق به Resilience Biotechnologies Inc برای تهیه “راه حل های ساخت کانادا مانند واکسن ها و درمان های همه گیرهای آینده” هزینه خواهد شد.

شامپاین گفت که این بودجه قابلیت تولید و اتمام Resilience برای تعدادی از واکسن ها و عوامل درمانی را گسترش می دهد ، از جمله تصاویر mRNA مانند آنچه در حال حاضر برای مبارزه با COVID-19 استفاده می شود.

دولت می گوید با تکمیل ساخت و ساز در سال 2024 ، با ایجاد نیروگاه 500 شغل دائمی و 50 شغل تعاونی برای دانشجویان ایجاد می شود.

افزودن حدود 55000 فوت مربع فضای کارخانه به پایداری تولید هر ساله 112 میلیون تا 640 میلیون دوز محصول mRNA امکان می دهد.  هدف این است که کانادا در همه گیری بعدی کمتر به تولیدکنندگان واکسن وابسته باشد.

تماشا کنید |  ترودو ، شامپاین بودجه ساخت احداث کارخانه واکسن mRNA را در انتاریو اعلام کرد:

نخست وزیر جاستین ترودو و وزیر نوآوری فرانسوا-فیلیپ شامپاین می گویند که دولت 200 میلیون دلار برای ساخت یک کارخانه واکسن mRNA در می سی سیاگا ، انتاریو سرمایه گذاری می کند. 2:09

پایداری یک سازمان توسعه و تولید قرارداد (CDMO) است ، به این معنی که محصولات تولید شده توسط شرکت های دیگر را مونتاژ می کند.

برای شرکت های بزرگ دارویی مانند AstraZeneca ، Merck و Pfizer استاندارد است که فرآیند واقعی تولید دارو را به اشخاص ثالث برون سپاری کنند.  برخی از شرکت ها سایت های تولیدی خود را برای تمرکز بر تحقیق و توسعه به فروش رسانده اند.  کارخانه ، متعلق به Novartis ، در Boucherville ، Que.  در سال 2018 به Avara ، یک عملیات ساخت قرارداد فروخته شد.

در حال حاضر هیچ CDMO در کانادا وجود ندارد که بتواند واکسن کافی برای تأمین نیازهای ملی و بین المللی تحویل دهد.

مدیکاگو مستقر در کبک نتایج امیدوار کننده ای را از آزمایشات بالینی اولیه گزارش می کند

کانادا در تمام مدت بحران COVID-19 کاملاً به منابع خارجی آتش سوزی وابسته است.  در نتیجه ، کانادا مجبور شد با تهدید کنترل صادرات واکسن و ملی گرایی مقابله کند ، که همین امر باعث ایجاد چند ماه اول کار واکسیناسیون شد.

دولت فدرال بر اساس توصیه های گروه ویژه واکسن COVID-19 ، یک مجموعه مستقل از متخصصان صنعت برای مشاوره در زمینه تأمین تجهیزات به اوتاوا ، جمع شد و معاملات AstraZeneca ، Pfizer ، Moderna ، Novavax ، Johnson & Johnson ، GlaxoSmithKline (GSK) و Sanofi را امضا کرد. یک شرکت کانادایی مستقر در کبک سیتی مدیداگو.

پاییز سال گذشته ، دولت فدرال 173 میلیون دلار برای کمک به مدیکاگو برای تولید واکسن COVID-19 خود و ساخت یک کارخانه بزرگ برای تولید آن پرداخت.

روز سه شنبه ، Medicago ، که در حال تولید این محصول همراه با GSK است ، داده های مثبت آزمایشات بالینی اولیه را برای واکسن گیاهی COVID-19 خود گزارش داد ، که متفاوت از عکس های mRNA ارائه شده توسط Pfizer و Moderna یا واکسن های برداری ویروسی از AstraZeneca و Johnson و جانسون

ناتالی لندری ، معاون اجرایی علوم و پزشکی در مدیکاگو ، گفت: “پس از دو دوز ، نامزد واکسن کمکی باعث ایجاد آنتی بادی های خنثی کننده پایدار و پاسخ های ایمنی سلولی در همه افراد شد.

کاندیدای گیاهی واکسن COVID-19 ، مدیگوگو ، هم اکنون در فاز 2 آزمایش های بالینی است. (مدیکاگو)

“این نتایج به ما اطمینان می دهد در حالی که ما با آزمایش بالینی مرحله III خود پیش می رویم. ما امیدواریم که یک ابزار دیگر به مبارزه جهانی با COVID-19 اضافه کنیم ، به ویژه هنگامی که محافظت متقابل به عنوان یک مورد مهم در تلاش های واکسیناسیون در سراسر جهان ظاهر می شود.” او گفت ، با اشاره به مفهوم مخلوط کردن دو محصول مختلف واکسن.

دولت فدرال علاوه بر وعده تأمین مالی پایداری امروز و تعهد مدیکاگو ، پیش از این حدود 455 میلیون دلار برای توسعه عمده گیاه سانوفی در تورنتو متعهد شده است که عمدتا واکسن آنفولانزا تولید می کند اما همچنین می تواند به تولید واکسن های ویروس های کرونا تبدیل شود.

پس از بهره برداری ، سانوفی قادر خواهد بود هر سال واکسن آنفولانزا را به میزان کافی برای همه کانادایی ها در تأسیسات تورنتو تولید کند.

دولت فدرال اخیراً حمایت مالی خود را برای کمک به شرکت فرانسوی Sanofi در تقویت تولید واکسن در تورنتو اعلام کرد.  (الیور والترز / سی بی سی)

نخست وزیر جاستین ترودو علاوه بر پول جدید برای گیاهان آینده واکسن ، روز سه شنبه اعلام کرد که کانادا در ماه ژوئیه 9 میلیون عکس mRNA دیگر از Pfizer دریافت خواهد کرد.

این بدان معنی است که شرکت دارویی مستقر در نیویورک هر هفته دو میلیون دوز واکسن برای آینده قابل پیش بینی به کانادا می فرستد.  براساس این داده ها ، نه میلیون عکس دیگر در ماه های آگوست و سپتامبر گرفته می شود.  کانادا در مجموع 48 میلیون دوز از Pfizer سفارش داده است ، که برای واکسیناسیون کامل 24 میلیون نفر با دو بار شلیک کافی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۹
محمد صادق جعفریی