عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

مالکان جدید تورنتو استار قبلاً بیش از سرمایه خود در این روزنامه جبران کرده اند ، پس از آنکه عرضه اولیه یکی از زیرمجموعه های تورستار برای انتشار دیجیتال این شرکت را حدود 400 میلیون دلار تخمین زد.

شرکت سرمایه گذاری NordStar Capital سال گذشته تورستار را به قیمت 60 میلیون دلار خریداری کرد ، اما علاوه بر روزنامه معروف شرکت ، NordStar بسیاری از دارایی های دیگر را نیز در اختیار داشت.

یکی از آنها یک شرکت انتشارات دیجیتال به نام VerticalScope است.  VerticalScope در سال 1999 تأسیس شد و بیش از 1200 وب سایت را با موضوعات مختلف اداره می کند.  این شرکت اجتماعات دیجیتالی را برای علاقه مندان به همه چیز ، از اتومبیل و عکاسی گرفته تا والدین و فعالیت در فضای باز مانند تیراندازی با کمان ، ماهیگیری و قایقرانی ، حفظ می کند.  در سراسر شبکه های اینترنتی ، آنها ماهانه با 100 میلیون کاربر درگیر می شوند.

طبق اسناد قانونی ، این شرکت در آخرین سال مالی خود بیش از 60 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

اگرچه ساختار مالکیت VerticalScope در بیش از 20 سال حیات خود در دوره های مختلف تغییر کرده است ، اما از سال 2015 ، زمانی که روزنامه روزنامه 200 میلیون دلار برای کنترل عمده کسب و کار پرداخت ، توسط تورستار کنترل می شود.  اما VerticalScope با عرضه نزدیک به شش میلیون سهم به مردم با قیمت 22 دلار ، فروش اولیه TSX خود را در روز دوشنبه به پایان رساند.

مدیر عامل شرکت راب لیدلو که بیش از دو دهه پیش این شرکت را تأسیس کرد ، گفت: “تکمیل این IPO یک نقطه عطف جالب برای VerticalScope است.”  “با درآمد حاصل ، ما در حالی که سرمایه گذاری در بستر نرم افزاری خود را ادامه می دهیم ، در موقعیتی قدرتمند برای تسریع در خریدهای تجارتی خود هستیم.

اگرچه VerticalScope علنی شده است ، NordStar هنوز هم تنها 40٪ از شرکت خجالتی را در اختیار دارد ، سهم حدود 180 میلیون دلار بر اساس محل معامله سهام ، حدود 22،33 دلار در روز ، نزدیک به ظهر دوشنبه.

این مبلغ برای پرداخت سه برابر سرمایه NordStar در شرکت مادر کافی است.

جولیان کلیموچکو ، مدیر اجرایی فروشنده جایگزین ETF مستقر در کالگری ، Accelerate Financial Technologies Inc. ، گفت که از دیدن صاحبان جدید تورستار برای فروش دارایی های ارزشمند تعجب نکرده است.  شرکت وی قبل از اخراج از NordStar در تورستار سهام داشت و دلیل اصلی آن داشتن سهام در وهله اول به دلیل دارایی این شرکت در خارج از تجارت اصلی روزنامه بود.

وی به سی بی سی نیوز گفت: “تعجب آور نیست با توجه به ارزش عظیم دارایی ها ، که اکنون کاملاً مشهود است.”

کلیموچکو گفت ، تورستار در تابستان گذشته هدف مناقصه بود که NordStar برنده شد ، حتی اگر بهترین پیشنهاد روی میز را نداشته باشد.

وی گفت: “پیشنهاد بالاتری وجود داشت که آنها ترجیح دادند آن را دنبال نکنند.”  “هیئت مدیره شرکت را به قیمت کمتر از ارزش دارایی فروخت ، اما حتی با هزینه کمتر از جریان نقدی در یک نقطه.”

وی گفت ، NordStar “معامله خوبی دارد.”

مسیرهای جدید

و به نظر می رسد که دارندگان جدید تورستار بیش از این خوشحال هستند که مورد علاقه جدید خود را به جهانیان نشان دهند – و جریان های درآمد حاصل از آن را هدایت کنند.

در ماه نوامبر ، این شرکت خدمات تحویل بسته را راه اندازی کرد و سپس یک سرویس بازاریابی دیجیتال را به زنجیره غذایی Loblaw Companies Ltd.  همان ماه

در ژانویه ، تورستار برای خرید برند SCOREGolf با خرده فروش Golf Town همکاری کرد و در ماه مارس حق مجله Cineplex را خریداری کرد که علاقه مندان به سینما منتظر شروع فیلم خود هستند.

در همان ماه ، تورستار تیترهایی را برای چشم نوازترین برنامه موجود به دست آورد: پیشنهادی برای راه اندازی کازینو.

گرچه VerticalScope تجارت خوبی است ، اما کلیموچکو گفت که او فعلاً برنامه ای برای خرید در این شرکت ندارد ، زیرا شرکت وی تمایل به خرید دارایی های کم ارزش دارد.

وی گفت: “به وضوح تورستار بود.”  “این خیلی بیشتر ارزش داشت ، [so] به عنوان سهامداران کاملاً از روند کار ناامید شدیم.  “

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۱
محمد صادق جعفریی