عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

توافق اولیه میلیچ با استقلال

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲ ب.ظ

با توجه به مذاکرات مثبت میان مدیران باشگاه استقلال و هروویه میلیج، در صورتی که مشکلی پیش نیاید، این بازیکن به ایران بازمی‌گردد.

 

 هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال که به بهانه عدم پرداخت مطالباتش ایران را ترک کرده بود، در پی مذاکرات مدیران استقلال با او، اعلام کرد که تنها با شرط امضای قرارداد جدید به ایران بازمی‌گردد.

 

در مذاکرات اخیر، توافقات اولیه صورت گرفته است و اگر مشکلی پیش نیاید، به ایران بازگردد. میلیچ فصل گذشته با قرارداد یک سال و نیمه به استقلال پیوست، بازیکنی که توانایی بازی در پست دفاع و هافبک چپ را دارد.

 

او در فصل جاری توسط محمود فکری کمتر به بازی گرفته شد.

 

نشست هم‌اندیشی وزیران ورزش، روسای ادوار مختلف سازمان تربیت بدنی، روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هم‌اندیشی وزیران ورزش، روسای ادوار مختلف سازمان تربیت بدنی، روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد

 

 در این نشست محمود گودرزی وزیر سابق ورزش، حسن غفوری‌فرد رئیس سابق سازمان تربیت بدنی، رضا قراخانلو و محمد علی‌آبادی، روسای سابق کمیته ملی المپیک، حمید سجادی و محمدرضا داورزنی معاونان سابق وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی و ... حضور داشتند. اصغر رحیمی، پیمان فخری و بهداد سلیمی از دیگر چهره‌های حاضر در این نشست بودند‌.

 

 سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، علی سعیدلو، مصطفی هاشمی‌طبا و محسن مهرعلیزاده روسای سابق سازمان تربیت بدنی، شاهرخ شهنازی و بهرام افشارزاده، دبیران کل کمیته ملی المپیک در ادوار گذشته غایب بودند.

 

غفوری‌فرد: در شرایط کنونی کمیته المپیک، عملکرد افراد قبلی نفی نمی‌شود

 

حسن غفوری‌فرد در این نشست گفت: یکی از کارهای خوب کمیته ملی المپیک و صالحی‌امیری احترام به گذشتگان و پیشکسوتان است. در کشور ما رسم است هر فرد جدیدی می‌آید، عملکرد فرد گذشته را نفی می‌کند‌، اما در کمیته شاهد این رفتار نیستیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۸
محمد صادق جعفریی