تقاضای مداوم برای سایش ، پیش بینی های خوش بینانه لولومون را برای سال 2021 تعیین می کند
درآمد Lululemon Athletica Inc. این شرکت روز پنجشنبه گفت ، در سه ماهه گذشته 88 درصد جهش کرد ، که به دلیل ادامه تجارت الکترونیکی و بهبود فروش فروشگاه های آجر و ملات تقویت شد.
سازنده لباس های ورزشی و یوگا مستقر در ونکوور گفت که درآمد آن در سه ماهه اول 1.2 میلیارد دلار بوده است ، در حالی که درآمد 652 میلیون دلاری سال قبل بود.
رئیس اجرایی گفت ، عملکرد قوی خرده فروش در حالی است که همچنان بر روی چالش های عملیاتی مربوط به بیماری همه گیر تمرکز دارد ، از جمله تعطیلی فروشگاه ها ، محدودیت ظرفیت ، چالش های زنجیره تامین بندر و کاهش ظرفیت حمل و نقل هوایی. نتایج.
وی گفت: “در حالی که بی شک چالش ها از همه نوع ادامه خواهد یافت ، من اطمینان دارم که ما به مدیریت موثر آنها و دستیابی به نتایج برجسته ادامه خواهیم داد.” “ما بعد از همه گیری همه جانبه در موقعیت خوبی برای جهانیان قرار گرفته ایم و فرصت های پیش رو قابل توجه است و به گسترش خود ادامه می دهیم.”
بسیاری از فروشگاههای Lululemon در بیشتر سه ماهه اول سال گذشته تعطیل بودند. این فروشگاه در فوریه 2020 کلیه فروشگاههای خود را در چین تعطیل کرد و به دنبال آن کلیه فروشگاههای آمریکای شمالی ، اروپا و برخی کشورهای آسیا و اقیانوسیه را در ماه مارس برای جلوگیری از گسترش COVID-19 تعطیل کرد.
تعطیلی گسترده فروشگاه ها درآمد و سود خرده فروش را در سه ماهه اول سال 2020 کاهش می دهد و درآمد سه ماهه اخیر را به ویژه در مقایسه قابل توجه می کند.
حتی در این صورت ، درآمد این شرکت در سه ماهه آخر سال خود بیش از 56 درصد بیشتر از 782 میلیون دلار گزارش شده توسط این شرکت در سال 2019 بود ، که حاکی از آن است که نتایج قدرتمندانه فراتر از بهبود اقتصادی با بهبود اقتصاد از بیماری همه گیر است.
در همین حال ، خرده فروش سود خالص تقریبا 145 میلیون دلاری را برای دوره منتهی به 2 مه اعلام کرد ، در حالی که این رقم در سال 2020 28.6 میلیون دلار و در سال 2019 96.6 میلیون دلار بود. سود ناچیز هر سهم به 1.11 دلار رسید ، در حالی که 22 درصد در سال اول. سه ماهه 2020 و 74 سنت در سال 2019.
لولومون گفت که فروشگاه های این شرکت در سه ماهه اول افزایش درآمد خالص 106٪ به 536.6 میلیون دلار را گزارش کردند ، در حالی که درآمد خالص مستقیم مصرف کننده 55٪ افزایش یافته و به 545.1 میلیون دلار رسیده است.
این شرکت براساس مناطق تقسیم شده اعلام کرد که درآمد خالص آن در سه ماهه اخیر 82 درصد در آمریکای شمالی افزایش یافته است ، در حالی که در سطح بین المللی 125 درصد رشد داشته است.
مگان فرانک ، مدیر ارشد مالی ، گفت: نتایج قوی انتظارات را برای سه ماه آینده Lululemon افزایش داد.
وی در بیانیه ای گفت: “جنبش ما همچنان قوی است که وارد سه ماهه دوم می شویم و پیش بینی های خود را برای سال افزایش می دهیم.”
این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در 3 ژوئن 2021 منتشر شد.