عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

بمبئی شاهد باران خفیف همراه با وزش باد شدید است

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶ ق.ظ

 

بصری از بمبئی

بمبئی (ماهاراشترا) [India]، 17 مه (ANI): جادوی سبک باران و وزش باد شدید در ساعات اولیه روز دوشنبه با مشاهده طوفان Tauktae در بمبئی مشاهده شد.

در همین حال ، اداره هواشناسی هند (IMD) پیش بینی کرده است که احتمالاً در سه منطقه جدا شده بعدی در بمبئی ، تانه ، رایگاد ، پالگار و راتناگیری باران های متوسط ​​تا شدید همراه با وزش باد شدید 75-85 کیلومتر در ساعت رخ می دهد.

حداکثر 36 درجه و کمترین دما 27 درجه برای روز با آسمانی ابری نرمال همراه با باران معتدل همراه با وزش باد شدید در شهر با احتمال ریزش شدید در مکان های منزوی پیش بینی می شود.

IMD همچنین به ماهیگیران نزدیک مناطق ساحلی اخطار داده است.  توقف کامل عملیات صید ماهیان در شرق دریای عربی جنوب شرقی و همسایه آن و در امتداد و در کنار سواحل کرالا-کارناتاکا-گوا-ماهاراشترا انجام شده است.  توقف کامل عملیات ماهیگیری بیش از دریای شمال شرقی عربستان و در امتداد و خارج از سواحل گجرات از 17 مه.

گارد ساحلی هند گزارش داده است که 4526 قایق ماهیگیری از ماهاراشترا و 2،258 قایق از گجرات که در دریا بودند با توجه به طوفان Tauktae با سلامت به بندر بازگشتند.

تمام واحدهای ساحلی ، قایقرانی و هواپیمایی در حالت آماده باش کامل قرار داشتند و زمانی که طوفان ، در نهایت در دریاهای لاکشادویپ تشکیل می شد ، کشتی ها و هواپیماهای ICG قبلاً قایق های ماهیگیری و همچنین کشتی های تجاری را در یک مسیر ممکن هشدار داده بودند. طوفان.

اقدامات پیشگیرانه توسط ICG با تمرکز بر ایالتهای ماهاراشترا و گجرات همچنان ادامه دارد ، زیرا طوفان شدید طوفانی “Tauktae” به شمال سفر می کند و انتظار می رود صبح 18 مه به سرزمین اصلی سواحل گجرات برسد.  مقامات دولتی ماهیگیری تأیید کرده اند که همه قایق ها یا به بندر بازگشته اند یا در بندرهای اطراف پناه گرفته اند.

اداره هواشناسی هند روز دوشنبه گزارش داد که این طوفان در حال نزدیک شدن به جنوب شرقی دیو است.

داستان ادامه دارد

روز یکشنبه ، آمیت شاه ، وزیر کشور اتحادیه ، ریاست جلسه بررسی با وزیران ارشد گجرات ، ماهاراشترا و دامان و دیو و مدیران دادرا و ناگار هاولی را برای ارزیابی آمادگی دولت ها و وزارتخانه های مرکزی برای مقابله با طوفان Tauktaye انجام داد.

نیروی هوایی هند (IAF) در آماده سازی سیکلون Tauktae ، 16 هواپیمای ترابری و 18 هلی کوپتر را برای فعالیت در شبه قاره هند آماده نگه می دارد.

کارکنان نیروی ملی مقابله با حوادث (NDRF) همچنین روز جمعه اطمینان دادند که برای گردباد Tauktae کاملاً آماده هستند و 53 تیم درگیر هستند ، 24 تیم از قبل مستقر شده و 29 تیم برای 5 کشور آسیب پذیر – کرالا ، تامیل آماده هستند. نادو ، کارناتاکا ، گجرات و ماهاراشترا.  (ANI)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۷
محمد صادق جعفریی