عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

فروش کنترل آفات برای خلاص شدن از خانه او از شر عنکبوت و هزارپا در تورنتو واقعاً در حال شنود آنتونیا گیدوتی است.

حشره شناس از 25 سال گذشته حشرات و عنکبوت ها را مورد مطالعه قرار داده بود و زودتر از این ماه سریعتر خونه به خونه به فروشنده اطلاع داد که این حیوانات به همراه قرص و زنبورها آفت نیستند.

و قطعاً اسپری با مواد شیمیایی – داخل یا خارج از منزل – ضروری نیست.

گیدوتی ، حشره شناس در موزه سلطنتی انتاریو ، به سی بی سی نیوز گفت: “عنکبوت ها و هزارپاها شکارچی هستند ، اشکالات قرص تجزیه کننده هستند و زنبورهای ماده در واقع به عنوان گرده افشان در اکوسیستم ما بسیار مهم هستند.”

“او خیلی سریع فرار کرد.”

گیدوتی که از علاقه مندان پرشور بندپایان است ، نگران است که احتمالاً سایر ساکنان شرق یورک این زمین را خریداری کرده و قبلاً حمله کرده اند.

تماشا کنید |  چرا این صاحبان خانه از عنکبوت و هزارپا حمایت می کنند:

کارشناسان و ساکنان شرق یورک پس از پیشنهاد یک شرکت کنترل آفات برای حذف خواص آن از خزنده های شوم صحبت کردند.  همانطور که سامانتا بیتی توضیح می دهد ، آنها دیگران را ترغیب می کنند قبل از اقدام به کشتن موجودات ، دو بار فکر کنند. 2:10

وی هشدار دهنده ای را بر روی تابلوی اعلانات در محله قرار داد و تأکید کرد که نه تنها عنکبوت و بیشتر حشرات خوش خیم هستند ، بلکه شک دارد که کنترل آفات برای همیشه از بین می رود.

گیدوتی گفت: آفات واقعی که می توانند در واقع آسیب ببینند مورچه های نجاری ، موریانه و ساس هستند.  فقط در این صورت است که او تماس با ناوشکن را تأیید می کند.

مطالعات نشان داده است که صدها گونه از جمله عنکبوت ، حشره ، مگس ، سوسک و مورچه می توانند در خانه ای ناشناخته برای انسان وجود داشته باشند و محیطی را به طور غیر منتظره غنی از تنوع زیستی ایجاد کنند.

در جهت عقربه های ساعت از چپ: گابریل و کلوئی ما با مادرشان لی یینگ هو و برادرشان لوی ما در خانه خود در شرق یورک در 15 ژوئن 2021 (Paul Borkwood / CBC)

لی یینگ هو یکی از 30 نفر از ساکنان اطراف بود که در مورد پست گیدوتی نظر خود را اعلام کرد.

هو گفت اخیراً یک فروشنده کنترل آفات به او مراجعه کرده و در محیط خانه اش درمان می کرده است.

هو ، مادر چهار فرزند ، به سی بی سی نیوز گفت: “به نظر من خیلی غیرضروری است.”

“اشکالات بخشی از اکوسیستم ما هستند و بچه های من آنها را خیلی دوست دارند. این بخشی از تفریحات تابستانی ، شکار اشکالات است.”

پسر پنج ساله لی هو ، لوی ما ، از یک حشره تابستانی در باغ خانه خود در تورنتو لذت می برد. (لی هو)

این شرکت گفت ، بسیاری از مالکان خانه از کنترل آفات استقبال می کنند

Insight Pest Solutions شرکتی است که پشت در خانه به فروش می پردازد.  مالک و بنیانگذار برندان کوینلان گفت: این سرویس برای کسانی که می خواهند حشرات و جوندگان را در داخل و اطراف خانه های خود کاهش دهند بسیار مفید است.

کوینلان گفت: “من آموخته ام که برخی از عاشقان اشکالات هستند که ممکن است این برنامه را نخواهند.”  “بدیهی است که این برای آنها صحیح نیست. اما من فکر می کنم اکثر مردم ، نه همه مردم ، اما اکثر مردم عنکبوت و هزارپا را در خانه خود نمی خواهند.”

کوینلان گفت ، در حالی که Insight Pest Solutions لانه ها را با اسپری ، ژل و گرد و غبار هدف قرار می دهد ، اما سخت تلاش می کند تا به زنبورها آسیب نرساند.  و هدف هرگز ریشه کن کردن نیست ، بلکه هدف مدیریت است.

وی گفت: “این کنترل آفات است. این جادوی آفات نیست.”  “ما هرگز نمی توانیم از شر هر اشتباه خلاص شویم.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۷
محمد صادق جعفریی