عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

توسط دیوید شپاردسون و میشل کانلین

واشنگتن (رویترز) – منابع آگاه به این موضوع به رویترز گفتند: توقف توقف در مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری COVID-19 برای مسکن ، که در 30 ژوئن منقضی می شود ، تا یک ماه دیگر تمدید می شود.

منابع گفتند که ممکن است پیام از اوایل روز چهارشنبه ارسال شود.

منع ملی اخراج مسکن برای اولین بار در سپتامبر سال گذشته وضع شد و از مارس تا 30 ژوئن تمدید شد.

کاخ سفید و CDC در این باره توضیحی ندادند.

روز سه شنبه ، گروهی متشکل از 44 قانونگذار آمریکایی با استناد به برآورد دفتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان مبنی بر اینکه “حدود 6 میلیون خانوار اجاره ای عقب مانده اند و در معرض خطر اخراج هستند” خواستار تمدید این قانون شدند.

نامه به CDC و بایدن ، به امضای نمایندگان مجلس دموکرات ها ، Ayana Pressley ، Jimmy Gomez ، Corey Bush ، Alexandria Ocasio-Cortes ، Carolyn B. Maloney و دیگران ، هشدار می دهد که بدون تمدید ، “میلیون ها مستاجر دوباره با تهدید اخراج روبرو خواهند شد.” “

دادگاه عالی هنوز درمورد دادخواست موجر که ادعا می کند CDC هنگام توقف اخراج برای کمک به مستاجران در طی همه گیر شدن ، از اختیارات خود فراتر رفته است ، حکمی نداده است.  CDC مبارزه با شیوع COVID-19 و جلوگیری از بی خانمانی در طی یک بیماری همه گیر را ممنوع کرده است.

موجر گفت که صاحبان املاک “به عنوان بخشی از مهلت قانونی هر ماه بیش از 13 میلیارد دلار ضرر می کنند.”  یک گروه تخمین می زند که 40 میلیون آمریکایی در ژانویه عقب مانده اند ، با پرداخت 70 میلیارد دلار از دست رفته در پایان سال 2020.

این مهلت قانونی شامل مستاجرانی است که انتظار می رود سالانه کمتر از 99،000 دلار یا 198،000 دلار برای بایگانی مشترک دریافت کنند یا درآمد خود را گزارش نکرده اند یا چک تشویقی دریافت نکرده اند.

مستاجران همچنین مجبور شدند سوگند یاد کنند که تمام تلاش خود را برای پرداخت جزئی اجاره به کار می برند و احتمالاً اخراجی ها آنها را بی خانمان می کند و یا آنها را مجبور به انتقال به خانه های “مشترک” می کند.

کنگره 47 میلیارد دلار تخفیف برای مستاجران تصویب کرد ، اما بیشتر این پول هنوز توزیع نشده است.

(گزارش دیوید شفردسون و میشل کانلین ؛ تدوین کریس ریز و شفق قطبی الیس)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۲
محمد صادق جعفریی