عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

عاشق نیوز - مرجع خبر آنلاین

عاشق نیوز مرجع خبری برای آدم های عاشق زمین

مرجعی برای دوستدارن زمین و اخبار و عجایب درون آن ، با ما هرماه باشید و از زندگی لذت ببرید.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

 

ارائه دهندگان حمل و نقل از راه دور می گویند که به دنبال تصمیم Greyhound Canada برای تعطیلی هفته گذشته به دنبال فرصت های توسعه هستند.

مگابوس ، که دارای شبکه اتوبوسرانی گسترده در آمریکای شمالی است ، قبلاً اعلام کرده است که اکنون چهار روز در هفته در مسیر جدیدی که شامل تورنتو ، کینگستون ، انتاریو و پایتخت این کشور است ، به اتاوا خدمات می دهد.

کالین امبرسون ، معاون خرده فروشی شرکت مگابوس ، که برای اولین بار خدمات منظم را از اوتاوا راه اندازی می کند ، گفت: “این چیزی است که ما مدتی است به دنبال آن هستیم.”

“اما ظاهرا اخبار پنجشنبه گذشته ما را بر آن داشت تا کمی سریعتر حرکت کنیم و مسیر را زودتر از آنچه انتظار داشتیم به آنجا برسانیم.”

اتاوا یکی از بسیاری از جوامع در انتاریو است که هفته گذشته پس از خروج از کشور به دلیل سقوط سواران و درگیری های همه گیر ، خدمات منظم اتوبوس را به تازی از دست داد.

خروج تازی از بازار کانادا پس از توقف خدمات بین شهری در غرب کانادا در سال 2018 صورت می گیرد.

امبرسون گفت که بستن تازی فرصت هایی برای گسترش بیشتر در انتاریو و کبک فراهم می کند ، اگرچه هنوز برنامه مشخصی وجود ندارد.

مترولینکس ، آژانس تاج که حمل و نقل عمومی منطقه ای را در جنوب انتاریو فراهم می کند ، همچنین گفت که پس از بسته شدن تازی با دولت ایالتی در مورد تمدید احتمالی همکاری خواهد کرد.

فانی سان شاین ، سخنگوی Metrolinx ، در بیانیه ای گفت: “ما از اخبار قطع شده توسط شریک حمل و نقل ناامید شده ایم زیرا خدمات متنوعی برای مردم انتاریو مفید است.”

“در هفته های آینده ، ما با شرکای خود در (اداره حمل و نقل) کار خواهیم کرد تا تعیین کنیم آیا نقشی برای Metrolinx و GO Transit برای پر کردن خلا خدمات وجود دارد.”

ماتی سمیاتیکی ، استاد دانشگاه تورنتو که در زمینه حمل و نقل تخصص دارد ، گفت: گسترش خدمات از طرف ارائه دهندگانی مانند GO Transit و Via Rail در سال های اخیر ممکن است بخشی از مواردی باشد که منجر به مرگ سرانجام تازی شد.

وی اشاره کرد که به ویژه از طریق راه آهن سرمایه گذاری زیادی در راهروی پر جمعیت تورنتو – مونترال انجام داده است.

سمیاتیتسکی  گفت گزینه های بیشتری ، از جمله تبریک ، برای پر کردن خلا the شروع شده اند.

“و از طریق راه آهن با شدت بیشتری شروع به رقابت کرد ، بنابراین اکنون تازی با یک جایگزین بسیار یارانه ای رقابت می کرد.”

وی گفت روشن است که مردم در سالهای اخیر به دنبال تأمین کنندگان دیگر بوده اند زیرا “پیام تازی در مورد چگونگی پرداخت بلیط دیگر هزینه های آنها صحبت می کند.”

سیمیتاتیکی گفت که به طور حتم سرریز مسافران ترانزیتی که به دنبال راه های جایگزین برای سفر در اطراف منطقه هستند ، خواه این شرکت های دیگر اتوبوسرانی ، حمل و نقل ریلی یا حتی خدمات استقبال باشند.

سیماتیتیکی گفت: “سفر با رفتن یک بازیکن به بازار به جایی خواهد رفت که این فرصت را برای دیگران ایجاد می کند.”

“این س ofال وجود دارد که مسافران به کجا به GǪ می روند ، این می تواند مربی کانادا باشد ، می تواند Megabus باشد ، می تواند از طریق راه آهن باشد.”

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی اولین بار در 17 مه 2021 منتشر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۸
محمد صادق جعفریی